Toon posts:

Divxplayer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik divxplayer geinstalleerd, dat werkte goed, films speelde perfect, mooi dus :P
even later wil ik hem weer opstarten, en hij valt uit.
Ik hem in de console opgestart, en nu zegt ie:
[root@DAVE divx-player-installer]# /usr/local/bin/divxPlayer

/usr/local/bin/divxPlayer: line 6: 2193 Segmentation fault /usr/local/bin/divxPlayer.bin $@
[root@DAVE divx-player-installer]#

Weet iemand of dit een bekend probleem is? Ik wil het graag weer aan de gang hebben, want het werkte mooi!

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

nice languaag :Y) maar ik dekn dat je hier toch echt verkeerd zit in NOS. iets meer voor SA ofzo

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

StraracZ schreef op 21 augustus 2002 @ 19:00:
nice languaag :Y) maar ik dekn dat je hier toch echt verkeerd zit in NOS. iets meer voor SA ofzo
Nee, jij dan :P
Maar discussies over Non-Windows-versies van gangbare software worden wel meestal in NOS geplaatst. Gewoon omdat hier alle users zitten en NOS-specifieke issues hier meer thuishoren. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor iemand die in Mozilla onder X in Linux z'n antialiasing niet werkend krijgt.

Maar goed, even ontopic :)
Check deze eens: http://forums.projectmayo...c.php?topic=4553&forum=13

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
StraracZ schreef op 21 augustus 2002 @ 19:00:
[...]

neuh, daar zitten weinig mensen die linux draaien lijkt mij...

Verwijderd

Topicstarter
Ow, laat ook maar :P
Er zit gewoon een bugje in DivxPlayer. In $HOME/.divxPlayer zit een bestand genaamd: DivXPlayer.dbf
Daar zit alles in opgeslagen. Ik verwijderde die, komt ie weer met die vragen van Naam enzow, en email adres.
Ik dat ff zo gedaan dat die niet meer tevoorschijn komt, en de 2e x deed ie het nog, 3e x niet meer.
Ik weer file verwijderd, weer alles opnieuw gedaan. DivxPlayer afgesloten. File gekopieerd. En nu met een scriptje gezorgt dat ie EERST de "oude" file kopieert naar $HOME/.divxPlayer/DivXPlayer.dbf en dan pas /usr/local/bin/divxPlayer laden.
En tadaa, DOET HET ALTIJD!
Ik weer blij :P