Toon posts:

MSI 645E Max..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry van me vorige caps maar was me eerste topic.

ik heb dus een msi 645E max met daarbij een intel 2.2ghz en win2000 erop.
Kijk steeds als ik iets doe waarbij me pc gaat laden ofzo nu ook al met surfen en downloaden staat me pc opeens vast me muis beweegt dat opeens zwaar en staat dan vast en winamp blijft alsmaar die buffer loopen.Ik krijg verder geen foutmeldingen hij gaat gewoon opeens heel erg vertragen en dan staatie vast.
Maar dat kan me Thermal Monitor zijn zit op die bios maar waardoor raakt ie dan weer over verhit?

ik heb echt geen flauw idee.

THX:)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Maar dat kan me Thermal Monitor zijn zit op die bios maar waardoor raakt ie dan weer over verhit?
Zelf de koeler gemonteerd? Dan ff kijken of ie goed vast zit...
misschien ff een programma ( als MBM - Motherboard Monitor ) downloaden om te kijken hoe hoog de temperatuur is.

Kun je wel gewoon spellen spelen trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Ja als ik Counterstrike speel dan doet ie et wel met 100fps maar dan stotterd ie en wil die bijna vast staan maar het lijkt wel of die videokaart hem er doorheen trekt ofzo want dan gaat ie gewoon weer verder.

ik download nu ff MBM bedankt

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Als CS gewoon blijft lopen, dan lijkt het me toch geen warmte-probleem.
Van CS krijgt de processor het nl een stuk warmer dan van Winamp e.d. .

Misschien zit het toch bij de harde schijf of bij het intern geheugen... misschien dat iemand anders een goede oplossing / goed idee heeft ?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:28:
Sorry van me vorige caps maar was me eerste topic.
Ff uit het vorige topic:
k heb pas een nieuw moederboord gehaalt een MSI 645E Max en een pentium 4 2.2ghx erbij en 512ddr en me oude hd van me vorige pc (ook pas nieuw)
Je hebt toch wel eerst een nieuwe verse install van windows erop gezet en niet zomaar je schijf er ingeplugd? Anders kon je wel eens een driver pobleemje krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan en alle updates erbij gedowned.

Nou ik probeer anders nog 1 X gewoon ff Xp erop te knalle en als hij et dan nog doet weet ik et ook niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em opnieuw geinstalleerd maar ik heb et nog steeds.
Zou het die thermal monitor zijn?op de bios? die vertraagd je pc ook als hij denkt dat ie te warm wordt maar er is bij mij niets te warm geloof ik.
Maar als ik em uit zet en hij is wel te warm dan sloop ik me shit natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk ik net bij healt status in me bios staat er cpu 40 graden das toch nie veel voor 2,2ghz?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Temperatuur ziet er netjes uit :)

Open eens je taakbeheer en kijk eens wat veel resources en/of CPU tijd opvreet. Dit geval doet me namelijk denken aan vroeger, toen ik Logitech Mouseware oid had geïnstalleerd, waarna alles als stroop door een pannekoek ging..

Gedraagt je PC zich al meteen zo, nadat je WinXP vers had geïnstalleerd? Dus zonder allerlei 3rd party software doorheen te jagen :?

Verwijderd

Topicstarter
OOW fuck dat kan et zijn die 3rd party software voor me voodoo5 die gooi ik er wel steeds op nu eerst ff kijken naar me recources THX

Verwijderd

Topicstarter
Alleen internet explorer gebruikte wat veel maar komt omdat ik nu aant surfen ben maar voor de rest slurpt eigenlijk niets me pc leeg.
Uhmmm ik zoek gelijk ff voor andere 3dfx drivers.
(echt voodoo weer koop je een goedekaart gaan ze kort erna failliet maarja)

Kan het niets te maken hebben met de volt instellingen op me bios?
want bij MBM laat ie bij Core1 te weinig stroom ofzo staat int rood.
Pagina: 1