MSI Garantie.. iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Hey, nou iedereen kent het bordje wel: MSI K7T Pro2...

Ik had hem dus 1 maand geleden kapot en was het beu en nieuwe spullen gekocht. Nou wil mijn server wel een amd 800 met kt133 bordje en ik heb alle tijd.. ZIt nu een pentium II 350 in, maar ja sneller is natuurlijk wel leuk.

Ik weet dat MSI 3 jaar garantie heeft, maar heeft iemand al ervaring ermee? Heb vandaag mailtje gestuurd met de aanvraag van RMA.. Hebben dit al meer personen gedaan met dit bordje en ook gekregen? Zo ja, hoe lang heeft dit allemaal geduurd.

Die klote search werkt volgens mij sinds die nieuwe forum update niet helemaal snor, maar de search gaf hier niet antwoord op.. Dus iemand?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Heb zelf hier ook een MSI bordje liggen. IK denk dat je beter terug kan gaan je leverancier.
Dan hoef je ook gelijk geen verzendtkosten te betalen. :)

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Theoretisch ben ik mijn eigen leverancier :'( Maar ik heb het nog van een bedrijf ertussen, maar ik heb zelf een eenmanszaak in computer verkoop. Ik vrees het rechtstreeks te moeten doen. Bovendien laten altijd veel zaken weten: Het valt buiten onze 1jaars garantie dus zoek het zelf uit...

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Neeuj hoor. MSI geeft gewoon 3 jaar garantie en dan moet de leverancier zelf weten of ze daar gebruik van maken of niet.

Verwijderd

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je kan wel eff bellen.

Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050,5692
GA Son, The Netherlands.
E-mail: market@msi-computer.nl
URL: http://www.msi-computer.nl
TEL: 31-40-267-6600
FAX: 31-40-267-6699

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Hier een topic waar gisteren nog gereageerd is, met nagenoeg dezelfde titel: MSI garantie

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.