..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Morgen wordt sowieso niks en wellicht moet ik woensdag weer tennissen. We zien het wel. Ik meld me weer.
Bug is heel simpel ga met zijn 2'en racen en laat een van jullie op Pause drukken ... De ander kan doorrijden en de tijd reset zodra hij de pause knop weer indrukt.
Bassio anders even UT2003?
zie you on msn!
Jij moet echt eerst alles uitzetten hoor, NAT etc. anders denk ik dat jij ons niet ziet rijden om dat onze info bij jou geblocked wordt. Ik weet niet of hier nog mensen zijn die weten hoe je BSR kan laten werken met een situatie met NAT en een ADSL router. Lawaai wil het wel graag weten (en ik ook)....
Mja ik speel het wel eens via LAN, maar daar houd het ook opbassio schreef op 25 september 2002 @ 19:57:
nog racers hier???
ondanks de bug (die gemeld is en opgelost) kan je toch je tijden mailen.
Je kan ook op de site van de makers in de chat kijken of er een online race is:
http://www.bigscaleracing.com/chat/chat.php
Schijnt dat ze daar wel vaak aan het racen zijn. Meld gewoon ff dat je wilt racen en wellicht kan je meedoen. Blijf wel ff een paar minuutjes wachten als je niet direct antwoord krijgt want ze kunnen natuurlijk net bezig zijn met een race !!!!
Verwijderd
Bassio(GoT)
Als ik via ip race, staat iedereen namelijk stil
Verwijderd
Lawaai heeft het probleem opgelost door een aantal poorten open te zetten. Welke poorten precies weer ik niet dus dat zal ie binnenkort hier wel posten!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2002 20:24 . Reden: Toevoeging ]
We willen niet zomaar alle poorten openhebben, dus moet ik eerst ff weten welk nummer het is.
Maar bij lawaai doet ie het nu goed?
EDIT
OS weet ik niet wat het is, en m'n verbinding is kabel(@homo)
en 3060-3062
Dank u
Zal vanavond wel ff proberen
Maandag avond misschien?
Verwijderd
Tot zo
(is een beetje kort dag, sorry daarvoor)
Races zijn over.
[ Voor 43% gewijzigd door bassio op 16-12-2002 22:12 ]
Verwijderd
ik deed eerst altijd over t hek heen jumpen en naar die ramp rijden (weet zo niet welk cirquit, geloof velp) maar ik ga dus binnenkort ff voor de echt racen
btw, ik heb IRL ook zo'n auto, 23cc cylinder inhoud, en als ik de game vergelijk met het spel, toppie!
alleen in het echt is hij sneller op toeren, en remt hij minder. en er zit in het echt geen achteruit op, maar dat is voor de gameplay.
oja, zelf heb ik ook wel ns op Mac de Baanbrekers in Rucphen gereden met die auto, en ik moet zeggen dat het in het spel er superveel op lijkt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 21:12 ]
Races zijn afgelopen !!
[ Voor 22% gewijzigd door bassio op 16-12-2002 22:13 ]
Blijf proberen
arrgh, denk elke keer als ik dit topic zie dat t over big red racing gaat :x
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik denk iedere keer dat er nog nuttige info bij komtGlorificationer schreef op 20 December 2002 @ 23:00:
offtopic:
arrgh, denk elke keer als ik dit topic zie dat t over big red racing gaat :x

De meeste topics zakken na een aantal maanden toch wel weg, blijkbaar blijven hier toch nog een aantal mensen stug door racen
Ja, wel geinig om te zien, ik zie niet vaak dat een topic dat ik start zo lang boven blijft komenspeed24 schreef op 20 December 2002 @ 23:35:
[...]
Ik denk iedere keer dat er nog nuttige info bij komt
De meeste topics zakken na een aantal maanden toch wel weg, blijkbaar blijven hier toch nog een aantal mensen stug door racen
Ik vond het een leuk spelletje maar ik heb het al heel wat maandjes niet meer gespeeld
**.**.**.***
Komt allen...
[ Voor 16% gewijzigd door bassio op 21-12-2002 23:53 ]
En eigenlijk is het een heel leuk spel om met anderen te spelen.
ps op maandag heb je de meeste kans om ons te vinden!
mocht je vaker mee willen doen mail me dan effe.
Wat ook de moeite waard is, is deze website:
http://watcher.celeborn.worldzonepro.com/portal.php
Twee fanatieke BSR racers, Watcher (is volgens mij NL) en Celeborn hebben een prachtige website opgezet waar straks alle laprecords ingezonden kunnen worden voor een ranglijst. Tevens zijn ze bezig met het opzetten van Internationaal kampioenschap waar je als team (2 personenen per team) en individueel kan meedoen. Het is ook een handige plek om te zien of er online races aan de gang zijn.
De site is een aanrader voor de fanatieke BSR racer.
(en nee, ik heb er zelf niks mee te maken
Je hoeft je alleen even te registreren en klaar is je weet wel wie!
Re-volt ken ik ook niet maar dit is zeker de moeite waard!
misschien tot dan!

Das pas raar nietwaar
Zo bleef mn autootje ff raar 'stuiteren' in het pilonnetje
[ Voor 54% gewijzigd door ipsec op 30-12-2002 00:51 . Reden: ff duimnageltje gemaakt... pfftt... wat een gekloot zeg :( ]
Ik hoop dat er meer nederlandse spelers komen want ik speel nu alleen maar tegen engelsen, duitsers en hongaren. En die kunnen best hard rijden (maar ik ook gelukkig).
Als je wilt weten waar een online race bezig is kan je kijken op deze site:
http://watcher.celeborn.w...ard/ipraces/viewraces.php
(als er niks staat is er niks bezig)
en je kan op irc.bumblebeast.com, #bsr kijken.
Ik zal proberen als ik zelf een online race rij het ipadres hier ook te posten.
Maar dat trok de verbinding niet.... dus ik zag alleen maar auto's stuiteren door het beeld!
Grappig maar ja niet werkbaar... dus mocht hier nog iemand zijn die een mega verbinding heeft en graag wil hosten
Zal eens kijken of ik de cd nog kan vinden.
Ik heb helaas geen mega-verbinding.
Only fools are enslaved by time and space.
ip: **.**.**.*(
als de race bezig is, wacht dan ff duurt max 3 minuten.
Kijk anders ff op irc. Meld ik me af en toe
update:
Race is al weer over.
[ Voor 21% gewijzigd door bassio op 02-01-2003 23:54 ]
Verwijderd
Een andere leuk punt is dat er veel verschillende nationaliteiten meedoen. Ik heb inmiddels geraced tegen Hongaren, Nederlanders, Duitser, Engelsen, Fransen, Zweden en Amerikanen.
Wel leuk dat het spel van een nederlandse maker op redelijk ver de wereld over zwerft.
De makers zijn druk bezig om een carskins editor te maken en ook nieuwe tracks komen er aan. Tevens proberen ze het online racen officieel te gaan supporten en evt een dedicated server te maken.
Al met al is zeker een online race een keer te proberen en wellicht komen we elkaar een keer tegen.
Kijk eens aan dat is een goeie zaak!! Weet je misschien ook wanneer dit eraan zit te komen?De makers zijn druk bezig om een carskins editor te maken en ook nieuwe tracks komen er aan. Tevens proberen ze het online racen officieel te gaan supporten en evt een dedicated server te maken.
ps ben het eens met Bassio het online spelen is 10 x zo leuk dan het origineel.
Ga naar de sites die hieronder wel ergens staan en wij zijn meestal wel te vinden onder dezelfde namen als hier. tot dan!
[ Voor 65% gewijzigd door jdiezrequejo op 05-01-2003 19:26 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Kijk daar!Heb je meer kans.....
Vanavond bijv.
en nu de volledige link please?lawaai schreef op 06 januari 2003 @ 16:48:
http://watcher.celeborn.w...ard/ipraces/viewraces.php
Kijk daar!Heb je meer kans.....
Vanavond bijv.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Foutje... hier you Go... hope to see you there...
ps wat mij betreft kan dit topic dicht! die site daar heb je meer dan genoeg aan!
Server is open al weer dicht.
[ Voor 53% gewijzigd door bassio op 10-01-2003 22:51 ]
Verwijderd
snelste van nederland
Verder is er binnenkort op de site die hieronder staat een HQ daar kan je je echt meten aan de beste van de wereld!
Dus ik zie jullie wel online als je echt wilt racen
Linkje
http://watcher.celeborn.worldzonepro.com/hq/hq.php
Moet nog geupdate worden....
[ Voor 17% gewijzigd door lawaai op 06-02-2003 11:10 . Reden: more information ]
Maar het lijkt me leuk om een modje te maken voor dit spel, alleen er is geen plugin voor fso files, of wel?
Verwijderd
Lijkt me wel leuk ja. Alleen ik weet geen editors ervoor.valentinorossi schreef op 14 March 2003 @ 15:11:
Ongeloooofelijke rotschop
Maar het lijkt me leuk om een modje te maken voor dit spel, alleen er is geen plugin voor fso files, of wel?
Maar je kunt de textures al wel veranderen.

Verwijderd
Mij lijkt de formule1 klasse wel gaaf. Alleen ik ben bang dat dit niet te realiseren is.valentinorossi schreef op 14 maart 2003 @ 15:15:
Ja textures weet ik, maar ik had het idee om een serpent modje te maken, aangezien dit toch ook een populaire klasse is, en ik er zelf in rij
[afbeelding]
Ik weet niet of ZModeler de auto's kan importeren. Ik denk het haast niet.
ook 3d? ik kan btw geen plugin voor Zmodeler vindenVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 15:20:
HEy verdorie ik zie op de site dat je al wat edits te verkrijgen zijn.
Beters!!
no offence, ik ben 50% drenth
Verwijderd
IP = xxx.xxx.xxx.xxx
Weinig animo helaas
[ Voor 10% gewijzigd door bassio op 07-06-2003 22:26 ]
Ip: xxx.xxx.xxx.xxx
Tijd: 21:30
Hoop een paar tweakers te zien.
[ Voor 12% gewijzigd door bassio op 12-06-2003 02:34 . Reden: ip weggehaald. ]

Goed, heb dit spel sinds kort.
Nu heb ik problemen met het spel, het beeld hapert willekeurig.
Echt niet leuk meer.
Goed, heb alles op mijn pc uitgeschakeld (auto protection norton AV 2004).
Het vreemde is dat ie ook hapert op de pc beneden.
Res: 1024 x 768 @ 32bits en alles high. (Geforce FX5600)
Als ik de rest naar beneden zet dan hapert ie nog steeds.
Iemand een idee?
Whatever.
V-sync moet niet uitmaken.
Maar euh wanneer komt die nieuwe versie dan??
BumbleBeast komt uit met een Gold Edition. Hierin zitten twee nieuwe wagens verwerkt een minuscule versie van de Mini Cooper en een Formule 1 wagen. Je kan met deze twee wagens over twee nieuwe circuits racen, die op echte banen zijn gebaseerd. Het gaat om de Komatsu Zenoah Speedway in California USA en het indoor circuit Yssel in gelegen in Nederland.
De Gold Edition zal naar verwachting begin februari 2004 verschijnen en krijgt een prijskaartje mee van 14,95. Eigenaren van het origineel kunnen echter al eerder van deze extra's genieten. De 1.2 update zal rond de tweede week van december te downloaden zijn
(bron: http://www.gamez.nl)
zie dus niks staan over verbeterde netwerkcode...
Een combinatie van BSR en Trackmania lijkt me trouwens een leuk idee...Big Scale Stunting
...en het regent ook nog