Ik heb een SIS geluidskaart op mijn notebook. Hij heeft het onder 4.6 eventjes goed gedaan, maar na de cvsup naar 4.6.2 is het bagger (lees: hij doet het helemaal niet).\
Nu heb ik 4.6 weer geinstalleerd maar loop weer tegen hetzelfde probleem aan. Het ligt aan de pcm driver op de een of andere manier.
Ik heb gezocht naar een oplossing. Ik zie dat er veel word gesproken dat dit voorkwam na de update van 4.0 naar een hogere versie... Ik kan me niet voorstellen dat er nog geen patch is doorgevoerd of een oplossing is gemaakt, ik kan hem alleen echt niet vinden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
edit: hoeveel zin heeft het up te graden naar 5.0-CURRENT?
Nu heb ik 4.6 weer geinstalleerd maar loop weer tegen hetzelfde probleem aan. Het ligt aan de pcm driver op de een of andere manier.
code:
1
2
3
| pcm0: <SiS 7018> port 0xd000-0xd0ff mem 0xea000000-0xea000fff irq 5 at device 1.4 on pci0 pcm0:play:0: play interrupt timeout, channel dead |
Ik heb gezocht naar een oplossing. Ik zie dat er veel word gesproken dat dit voorkwam na de update van 4.0 naar een hogere versie... Ik kan me niet voorstellen dat er nog geen patch is doorgevoerd of een oplossing is gemaakt, ik kan hem alleen echt niet vinden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
edit: hoeveel zin heeft het up te graden naar 5.0-CURRENT?