Toon posts:

[3210] Trilfunctie

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde net van iemand dat er in de Nokia3210 standaard een trilfunctie zit..
Ik geloof er eigenlijk nix van, maarja.. mocht t toch zo zijn.. weet iemand hoe t te activeren is? Hij had t zelf over een of andere code :?

Verwijderd

in europa niet maar in azie zit er een tril functie op

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 23:28
datakabel en dan software kun je de tril menu visible maken. Dan om de trilfunctie te laten werken moet er nog een tril motor in. Deze tril motor kun je overal op internet wel bestellen.

Verwijderd

kan je er zelf inbouwen door een motortje te bestellen. je moet wel een schroevendraaier en een datakabel hebben. heb ik ook gedaan. werkt lekker.

• Wisey
  • Laatst online: 10:18
Een nokia 3210 ondersteunt inderdaad standaard een trilfunctie, de software is er
klaar voor, alleen hebben ze het trilmotortje niet ingebouwd. Dit kan wel nog altijd
gedaan worden. De "triloptie" in het menu activeren gaat via een datakabel.

• EnsconcE
:+

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Je kan ook gewoon een trilbatterij (batterij met ingebouwde trilmotor) kopen. Volgens mij is dat een officiele nokia accesoire.

#StopBurningStuff

• EnsconcE
_WgV_ schreef op 21 augustus 2002 @ 17:34:
Je kan ook gewoon een trilbatterij (batterij met ingebouwde trilmotor) kopen. Volgens mij is dat een officiele nokia accesoire.
die trilfunctie ook, alleen in europa niet.

• Wisey
  • Laatst online: 10:18
_WgV_ schreef op 21 augustus 2002 @ 17:34:
Nee, niet dat ik weet.
Die trilbatterij van een 3210 begint te tillen zodra je 3210 iets uitzend, dus ook bij
netwerkmast zoeken enz. Dus niet echt goed middel.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
av>it

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Komt nog eens bij dat zon batterij dus minder ruimte heeft voor 'stroom', en dus ook minder lang meegaat. Het trilt ook lang niet zo lekker. Gewoon even een motortje inbouwen dus. Ik heb hier 2 3210's... eentje daarvan is omgebouwd naar trilfunctie, de andere heb ik met trilmotor en al gevonden :)

Mother, will they like this song?

Pagina: 1