Toon posts:

Webshops met oude hardware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er webshops waarvan bekend is dat ze nog oude hardware verkopen?
Alles wat je ziet op de online computerwinkels is AMD Athlon XP en Intel Pentium 4 en alles wat tegenwoordig veel gevraagd wordt. Logisch, maar hebben ze geen spulletjes uit vervlogen tijden over?
Ik ben zelf op zoek naar een oudere CPU (ik zeg niet welke zodat dit geen spamtopic voor mezelf wordt) maar geeneen webwinkel biedt die nog aan, zelfs uit de pricewatch zijn ze verdwenen :'(

Verwijderd

probeer anders vraag en aanbod op de FP.
Die winkels bestaan niet of nauwelijks meer, je moet gewoon mazzel hebben dat ze iets ouds nog kwijt willen. Maar dat is niet winstgevend ;).

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

www.abgcomputers.nl

Die hebben vaak dingen uit allerlei periodes. Zowel van particulieren als van bedrijven....

en ook dus nog bijv een oude P1 ofzo...

overigens is hun service er een van het niveau waar anderen een puntje kunnen zuigen.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je zegt niet welke, dat is handig, misschien weten wij wel een shop waar hij te vinden is en nu kunnen we het niet zeggen...

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
felexion direct. zoek ff in de pricewatch voor een url.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd

Mr.@t heeft ook vaak veel oude hardware.

En www.nowthatsit.nl heeft ook wel wat.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/210
Daar vind je veel winkels die oude spullen aanbieden. Van NowThatsit weet ik dat ze goed, heb er vandaag nog gekocht :) De andere heb ik geen ervaring mee maar ken ze wel van naam.

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 22:25

Jiffy

God, you're ugly!

Voor de oudere hardware heb je idd twee keuzes: één van de bovengenoemde zaken (ABG heeft idd een prima service!) of particulier aanschaffen. Het laatste is vaak behoorlijk goedkoper, maar je loopt uiteraard het risico van malafide verkopers...

Het merendeel van 2dehands hardware koop ik particulier, BTW. Bevalt prima!

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Verwijderd

That's IT: http://80.61.69.51/ heeft ook wel vaker oude(re) hardware, ook 2e hands en hele goede service!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1