Is het mogelijk om de voicemail van Vodafone zo in te stellen dat er wel een bericht wordt afgespeeld (zoiets als: Ik ben er nu niet, probeer het later nog een keer) maar dat er geen bericht ingesproken kan worden?
Volgens mij is deze mogelijkheid er niet.
Maar je zou ook natuurlijk een nette boodschap kunnen neerzetten met daarin dat mensen het gelieve opnieuw proberen ipv wat inspreken.
Maar je zou ook natuurlijk een nette boodschap kunnen neerzetten met daarin dat mensen het gelieve opnieuw proberen ipv wat inspreken.
Nou ja, da's dan jammer... Dan moet ik maar eens zien wat te doen...
Volgens mij kan je dan beter gewoon je voicemail uit laten schakelen..
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Anoniem: 63030
dat kan altijd je viocemail uitzetten, gewoon contact opnemen met de klantenservice, en dan zetten zij hem uit voor je.
of je kan um uitzetten met je telefoon. Doorschakelingen opheffen!
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
dit werkt heel vaak nietAW_Bos schreef op 24 augustus 2002 @ 14:05:
Tijd van werken, tijd van rusten
werkt niet.. hij staat standaard op dat hij doorschakelt naar berichtenservice/voicemail. Ze moeten hem bij de provider uitzetten, dan wordt hij niet meer doorgeschakeld, dan blijft hij overgaan tot er wordt opgenomen...AW_Bos schreef op 24 augustus 2002 @ 14:05:
Bij Vodafone zet je zelf je voicemail aan en uit via 1211 (aan) en 1210 (uit). Daarvoor hoef je dus niet je provider op te bellen.Anoniem: 63030 schreef op 25 augustus 2002 @ 00:01:
werkt niet.. hij staat standaard op dat hij doorschakelt naar berichtenservice/voicemail. Ze moeten hem bij de provider uitzetten, dan wordt hij niet meer doorgeschakeld, dan blijft hij overgaan tot er wordt opgenomen...
BVD MVG VDL
Bij dutchtone kan dit wel trouwens..
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Hmm.. ik had al zo'n vermoede dat het ergens kon, het staat me namelijk vaag bij dat er iemand is die mij het een keer heeft laten zien, maar ik ben dus vergeten welke provider dat het was...
owww, dacht dat t werkte zoals bij BenVDL schreef op 25 augustus 2002 @ 12:09:
[...]
Bij Vodafone zet je zelf je voicemail aan en uit via 1211 (aan) en 1210 (uit). Daarvoor hoef je dus niet je provider op te bellen.
Pagina: 1