Toon posts:

partitie houdt ermee op? HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben 4 daagjes weg en mn zusje zit achter pc. pc loopt vast en wil daarna winxp (zuigt ja) niet meer opstarten.
ik kom terug en ga uitzoeken wat er aan de hand is..

facts:
- als ik pc aanzet laat ie zien dat ie dvd en cdrw kan detecten, maar daarna gaat ie weer opnieuw opstarten.
- als ik m in andere pc hang kan ie alle partities op de hardeschijf detecteren, maar ik kan de partitie waarvan ie winxp boot niet bekijken. De rest dus wel! WinXP zegt dat de partitie geformatteerd moet worden.
- partition magic 7 geeft aan dat de partitie ongeformatteerd is, en dat er NIKS op staat. (screenshot is te vinden op http://www.cyberxct.com/fucked.jpg)
- winternal disk commander kan de partitie niet mounten.

Weet iemand hoe ik toch in deze partitie kan komen en de data die er opstaat kan redden? Ik heb gvd net voordat ik wegging naar Zeeland de backup van een andere schijf gedelete :'(

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

nou... ik denk dat je je fat table verkliert hebt en dan is er vrij weinig aan te doen. Misschien dat een mede-tweaker nog tooltjes weet, maar ik zo 1-2-3 niet eigenlijk. Kan je de table niet fixen met partition magic? Zat dacht ik ergens een optie repair in.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik zie niet echt een repair optie :(

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:24

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Met easy recovery professional moet het lukken, mijn computer werk een keer gereset tijdens het samenvoegen van 2 partities (Stop in studentenhuis vloog eruit wegens brak tosti-ijzer :( ) en ik kon met het programma nog bijna alles terugvinden...

Succes :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sparhawk op 21-08-2002 16:48 . Reden: Typo ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
easy recovery professional kost euhmm. $499..

ik ben er trouwens achter gekomen dat die andere hardeschijven het ook niet doen.
ik kan alleen nog maar bekijken wat er op staat maar winxp zegt dat ie de bestanden niet kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
kick ^^^

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-03 13:31
In de PC-active van deze maand staat een stuk over de partitie-tabel...misschien kan je daar iets mee?

Verwijderd

Is dit nou niet een typisch geval van een bootsectorvirus?
Dus probeer eens fdisk /mbr.
Collega op mijn werk beweerde dat het werkt.
Pagina: 1