Toon posts:

full duplex mogelijk? (xp)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje ik heb 2 computers in een netwerkje daartussen een switch en op de uplink van de switch zit mijn router/modem en dat is een 10 megabit poort want als ik de kabel van de router/modem in mijn pc doe dan geeft hij een 10 megabit verbinding an ipv een 100 megabit wat ik normaal heb, maar mijn vraag is kan ik de netwerkaarten allebei op 100mbit full-duplex zetten ook al kan mijn router maar 10 megabit? ik heb ook al in dat andere topic gepost maar daar kreeg ik nooit antwoord op dus vandaar dat ik een nieuw topic begin erover

Verwijderd

Gebruik eens wat lees-tekens want het wordt er zo niet duidelijker op.
Zolang je gebruik maakt van de switch kunnen die 2 client pc's gewoon op 100 mbit/ full duplex draaien.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Als je switch het ondersteund zou dit geen probleem moeten opleveren. Ik heb ook een switch staan waar zowel pc's op aangesloten zijn waarvan de een op 10Mbit babbelt en de andere op 100Mbit rateld.
Ik ondervind geen probleem. Let wel: communicatie tussen de twee pc's zal op 100Mbit verlopen, maar verkeer naar de router en vanaf het internet zal op 10 Mbit verlopen dus daar kan het wat vertraging van oplopen.

Zijn er nog anderen met commentaar? :)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)