Toon posts:

[OC]Box of Tray P4 2.26Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers, niets zeggen over searchen, want die doet het niet :P

Ik ga eind deze maand een nieuwe PC-tje kopen van mijn zwaar verdiende geld uit een vakantie baan 8). Ik denk nu maar weer voor een Intel P4 Northwood te kiezen, want ik lees dat je die flink kunt overklokken. Nu mijn vraag...

Bij de winkel waar ik um wil gaan kopen (informatique) zie ik alleen boxed CPU`s staan. Ik lees ook dat die coolers aardig stil zijn en goed koelen. Maar biedt die cooler ook de ruimte om aardig te OC-en? :Y)
Ik ben nog een complete newB op OC gebied van Mobo/CPU/RAM.... duz
Of is het verstandiger om een tray te kopen... zonder cooler dus, en dan een apparte cooler er bij te kopen? ....ik ben na die aankoop trouwens niet de rijkste meer (lees blut) dus echt veel meer mag het niet gaan kosten.

Dus zeggen jullie dat je al lekker kan OC-en met die boxed of kan ik maar beter een andere cooler er op gooien.

De Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, moet gaan samenwerken met deze onderdelen:

Chieftec Dragon MidiTower Zilver Metallic, 340W
Asus P4B533, S-478, i845E, 3xDDR, Audio, USB2.0
Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, Box
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2100 CAS2
Creative SoundBlaster Audigy Player, PCI bulk

Alvast bedankt!! _/-\o_

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoi tweakers, niets zeggen over searchen, want die doet het niet :P
De Search en het postgedrag op GoT

Er zijn mensen die met een 1.6A + boxed cooler 2.8 ghz haalden, das toch een aardige OC met een standaard cooler :)
Als je echt heel zwaar wilt OC'en kun je beter een wat betere cooler kopen(een Alpha cooler, bijvoorbeeld).

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
ik zegt zelf da je een newb bent dus dan is dieboxed koeler goed genoeg om mee te beginnen.
Anders kun je gewoon of een alpha oof als je het geld eraan wilt uitgeven een swiftech :9~

Verwijderd

De boxed coolers van Intel zijn zelfs beter dan gemiddeld.
En je hoeft echt geen zwaardere cooler te kopen.
Echt prima cooler die intel er bij levert!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dan zal ik je wel even helpen hoe je het zonder search kan vinden..

1) Overklokken? Aha, neem een kijkje in [DOC]
2) Northwood? Overklokken? Gevonden! Check "Het Northwood Overclock resultaten topic"

Kun je het al een beetje volgen :? ;)

Verwijderd

Topicstarter
SH007 schreef op 21 augustus 2002 @ 15:30:
[...]

De Search en het postgedrag op GoT

Er zijn mensen die met een 1.6A + boxed cooler 2.8 ghz haalden, das toch een aardige OC met een standaard cooler :)
Als je echt heel zwaar wilt OC'en kun je beter een wat betere cooler kopen(een Alpha cooler, bijvoorbeeld).
Quote uit die topic:
Het is ons de laatste dagen opgevallen dat mensen er dankbaar gebruik van lijken te maken dat de Search niet werkt. Er worden vragen gesteld die niet op GoT thuis horen, en vaak getuigt het stellen van zo'n vraag van luiheid en gemakszucht.

We willen benadrukken dat het ontbreken van de Search GEEN vrijbrief is voor het openen van topics van een dergelijk niveau. Als je iets wilt weten, lees eens een manual. Als je iets wilt kopen, lees reviews en bekijk de pricewatch. Als je met een probleem zit, gebruik www.google.com eens. En als je er echt niet meer uitkomt, DAN is GoT er nog.
Daar ben ik me van bewust

Maaruhh... dat vind ik al erg lekker :P Maar dat is waarschijnlijk een andere set, die 1.6A. Heeft iemand al ervaringen met de laatste nieuwe P4`s?

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 21 augustus 2002 @ 15:35:
Dan zal ik je wel even helpen hoe je het zonder search kan vinden..

1) Overklokken? Aha, neem een kijkje in [DOC]
2) Northwood? Overklokken? Gevonden! Check "Het Northwood Overclock resultaten topic"

Kun je het al een beetje volgen :? ;)
We gaan niet dom doen he? :P

Ennuh... sorry als deze topic irritaties oplevert bij mensen die vinden dat ik toch niet goed genoeg mijn best heb gedaan om de inmiddels verkrijgde info elder te vinden.... dat was niet me bedoeling what so ever.

zooo dat is er ook weer uit :+

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Maaruhh... dat vind ik al erg lekker :P Maar dat is waarschijnlijk een andere set, die 1.6A. Heeft iemand al ervaringen met de laatste nieuwe P4`s?
euh, de boxed cooler van een nieuwere P4 is of dezelfde of nog beter, dus wat wil je?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Als het niet teveel mag kosten neem dan de Boxed uitvoering, scheelt je weer een losse HSF. Verder verwijs ik je idd naar het Northwood o.c. topic in DOC :) Iig is er niks mis met een stock Intel HSF, alleen is er natuurlijk altijd wat beters te krijgen maar dat kost de nodige duiten.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.