Hoi tweakers, niets zeggen over searchen, want die doet het niet 
Ik ga eind deze maand een nieuwe PC-tje kopen van mijn zwaar verdiende geld uit een vakantie baan
. Ik denk nu maar weer voor een Intel P4 Northwood te kiezen, want ik lees dat je die flink kunt overklokken. Nu mijn vraag...
Bij de winkel waar ik um wil gaan kopen (informatique) zie ik alleen boxed CPU`s staan. Ik lees ook dat die coolers aardig stil zijn en goed koelen. Maar biedt die cooler ook de ruimte om aardig te OC-en?
Ik ben nog een complete newB op OC gebied van Mobo/CPU/RAM.... duz
Of is het verstandiger om een tray te kopen... zonder cooler dus, en dan een apparte cooler er bij te kopen? ....ik ben na die aankoop trouwens niet de rijkste meer (lees blut) dus echt veel meer mag het niet gaan kosten.
Dus zeggen jullie dat je al lekker kan OC-en met die boxed of kan ik maar beter een andere cooler er op gooien.
De Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, moet gaan samenwerken met deze onderdelen:
Chieftec Dragon MidiTower Zilver Metallic, 340W
Asus P4B533, S-478, i845E, 3xDDR, Audio, USB2.0
Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, Box
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2100 CAS2
Creative SoundBlaster Audigy Player, PCI bulk
Alvast bedankt!!
Ik ga eind deze maand een nieuwe PC-tje kopen van mijn zwaar verdiende geld uit een vakantie baan
Bij de winkel waar ik um wil gaan kopen (informatique) zie ik alleen boxed CPU`s staan. Ik lees ook dat die coolers aardig stil zijn en goed koelen. Maar biedt die cooler ook de ruimte om aardig te OC-en?
Ik ben nog een complete newB op OC gebied van Mobo/CPU/RAM.... duz
Of is het verstandiger om een tray te kopen... zonder cooler dus, en dan een apparte cooler er bij te kopen? ....ik ben na die aankoop trouwens niet de rijkste meer (lees blut) dus echt veel meer mag het niet gaan kosten.
Dus zeggen jullie dat je al lekker kan OC-en met die boxed of kan ik maar beter een andere cooler er op gooien.
De Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, moet gaan samenwerken met deze onderdelen:
Chieftec Dragon MidiTower Zilver Metallic, 340W
Asus P4B533, S-478, i845E, 3xDDR, Audio, USB2.0
Intel Pentium 4 2.26Ghz, 533Mhz, S-478, 512Kb, Box
Kingston Dimm 256Mb DDR Sdram PC2100 CAS2
Creative SoundBlaster Audigy Player, PCI bulk
Alvast bedankt!!