Toon posts:

Help wanted!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb een cellie 433@533, met 128 MB intern, en een GeForce2MX(Asus V7100), en nu haal ik met 3dMark2000 een wel een beetje heel erg magere 1981!
Kheb het geprobeerd met de reference drivers (6.35, laatste die ik heb geprobeerd) en de asus drivers(6.18) maar beide leverden geen beter resultaat op.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, er moest volgens mij nog wat bij ;-)
Zoals jullie rasechte tweakers ongetwijfeld al doorhadden, is het de bedoeling dat die score wat omhoog gaat(noh, wat? Eigelijk hoort ie volgens mij ergens 2x zo hoog!)!

Dus nu vraag ik aan alle folks die zo sociaal zijn om deze post te lezen(alvast THX), om deze arme drommel te helpen(stort geld op giro........ oh nee, das voor iets anders ;-) , dmv van posten van replies die mij evt verder helpen.

THX in advance,

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Nee die score is waar die moet zijn hoe droevig het ook klinkt. Je zal misschien her en der nog wat meer puntjes kunnen pakken maar that's it. Je Celly is gewoon niet krachtig genoeg om je MX constant te voeden met data.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Toch heb ik elders op dit forum, mensen gehoord met scores rond de 3 a 4000! met een cellie 350 of 400, of iets in die richting!

En dat heeft mij aan het twijfelen gebracht, vandaar mijn post

Maar toch bedankt voor je reactie

• Wouter
  • Niet online
ik heb cellie 500@562 met Geforce 1 SE (=Special Edition -> lagere snelheid -> was goedkoper.. :) )

haal 3150 3DMarks in 1024x768x32bit

• Wouter
  • Niet online
heb je directx 8 geinstalleerd?

zo ja zou dat het kunnen zijn

toen ik dat deed daalde mijn score om een of andere vage reden naar 1150 of zo!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, geen directX8.0
die is toch ook nog niet uit de beta status?
want ik het niet zo op beta-tjes

Kheb zelf meer het idee dat het aan mijn bios ligt. Kheb een award bios(niet de nieuwste versie btw.), en een asus P2B-F moederbord. Kheb een redelijke cleaninstall van windows ME(dus weinig geinstalled op het moment), kheb de nieuwste driver >>-----> dus mijn idee is de bios: maar wat??
Of evt. windows ME zelf, alhoewel ik volgens mij met 98 hetzelfde had. Of windows 2k is de oplossing. Somebody plz help!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, kheb dat kaartje al wel overclockt(verschillende standen varierende van de beginstand tot 215/210) zonder al te veel extra punten.
Kheb FSAA uit staan als ik 3dmark draai(scheelt ook weer marks, alle beetjes helpen, met zo'n laag getal), dus daar ligt het ook niet aan. Misschien toch DirectX 8.0 proberen? Iemand echt slechte ervaringen met DirectX 8?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik maak er geen sport van om op mijn eigen posts te replye maar ik wou ff laten zien dat de scores volgens mij inderdaad hoger moeten, enkele citaten:
------------------------------------------
Wie kan me wat normale scores tonen van 3dmark 2000 in:
1074*768*32bit
Geforce MX retailkaart
Pentium III 450
192 MB RAM ,p2b bx moederplank

Ik krijg een score van plusminus 3450.
Is dit reeel???
antwoord was ja
----------------------------------
Kom op zeg. Die score is echt niet normaal voor een MX kaart. Ik heb een tragere processor (Celly525), minder geheugen (96 Mb) en mijn score is hoger (ong 3500). Met een Duron 700 moet je toch echt een stuk hoger kunnen dan dat...
----------------------------------
en zo waren er nog enkele
vaagvaag

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 13:24
He Kaervek,
volgens mij kloppen die scores ook niet hoor, ik haal ongeveer een score van 3900 in 3dmark2000. Dit is wel in 1024 X 768 X 16.
Mijn systeem:
celly 366@550, 128 MB Ram, ABIT siluro GF2 MX kaart. Driverversie is 3.2x (Ik weet niet meer precies) en kan het nu niet nakijken.
Nou ja, suc6 er mee.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Deze klopt wel.....

Ik heb pIII550 en ook een mx.....score van 4253 dus dit is vrij reeel

Verwijderd

Topicstarter
Dat de scores niet kloppen, ben ik zo langzamerhand achter, maar jullie verhalen bevestigen het eens te meer, dus thx!

En nu wil ik zo'n rasechte tweaker(of is die diersoort uitgestorven?) die mij vertelt waar dit aan ligt, en, als het even kan, ook ff een eventuele oplossing voordraagt.
Pagina: 1