userinfo gaat iemand niet aan als iemand geen user is van het forum; zie het als een miniem stukje privacy.
De knop kan er wel komen zonder check; zodat je altijd de link kan volgen. Maar dat zou niet stroken met of je het bericht daadwerkelijk kan wijzigen. React maakt onderscheid tussen vele lagen van rechten, en het simpelweg weergeven van wel het formulier maar vv. niet mogelijk zijn van het editten was bij de HK-test een groot punt van kritiek. Vandaar dat het uit staat.
De knop kan er wel komen zonder check; zodat je altijd de link kan volgen. Maar dat zou niet stroken met of je het bericht daadwerkelijk kan wijzigen. React maakt onderscheid tussen vele lagen van rechten, en het simpelweg weergeven van wel het formulier maar vv. niet mogelijk zijn van het editten was bij de HK-test een groot punt van kritiek. Vandaar dat het uit staat.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hmms beetje te begrijpen, maar als iemand echt wat met die info wilt doen, heeft hij zo een account, zo veilig zijn die gegevens dus niet...chem schreef op 21 augustus 2002 @ 15:24:
userinfo gaat iemand niet aan als iemand geen user is van het forum; zie het als een miniem stukje privacy.
maar wat is het verschil dan tussen een reply doen en de edit functie ?De knop kan er wel komen zonder check; zodat je altijd de link kan volgen. Maar dat zou niet stroken met of je het bericht daadwerkelijk kan wijzigen. React maakt onderscheid tussen vele lagen van rechten, en het simpelweg weergeven van wel het formulier maar vv. niet mogelijk zijn van het editten was bij de HK-test een groot punt van kritiek. Vandaar dat het uit staat.
bij reply krijg je nml gewoon :
Username: [ ]
Password: [ ]
Blijf ingelogd? [ ] Ja
lijkt me toch ook prima te werken als je edit doet ? (wat zou hier dan voor kritiek op zijn ?)
nu moest ik gisteren een bericht editten, maar omdat ik liever niet overdag inlog, heb ik maar een reply op mijn eigen bericht gedaan...
Bij een reply hoef je niet te controleren of iemand wel rechten heeft (ofwel mod, ofwel eigenaar van) op het bericht.
Daar is het gewoon een kwestie van "iedereen mag posten, mits het topic geen sticky is of op slot staat".
Bij edit wordt er van te voren dus gecontroleerd of je wel rechten hebt dat bericht te editten... En als je niet ingelogd bent is het niet mogelijk te zien wie je bent
Daar is het gewoon een kwestie van "iedereen mag posten, mits het topic geen sticky is of op slot staat".
Bij edit wordt er van te voren dus gecontroleerd of je wel rechten hebt dat bericht te editten... En als je niet ingelogd bent is het niet mogelijk te zien wie je bent
naja jammer dan, dan doe ik wel een extra reply indien nodig
dat ik overdag maar soms even snel got doorkijk (als ik iets zoek) en soms post/reageer
's avonds/weekend, buiten werktijd lees ik op m'n gemak alles beetje door
dan wil ik graag zien waar ik vorige keer gebleven ben (dus rood wat ik nog niet gelezen heb)
als ik nu overdag ook inlog wordt de laatst gelezen status steeds updated
snappie ?
's avonds/weekend, buiten werktijd lees ik op m'n gemak alles beetje door
dan wil ik graag zien waar ik vorige keer gebleven ben (dus rood wat ik nog niet gelezen heb)
als ik nu overdag ook inlog wordt de laatst gelezen status steeds updated
snappie ?
ik snap het, maar is ook wat vaag 
lijkt me nu dan toch echt afgehandeld
lijkt me nu dan toch echt afgehandeld
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()