Weet er iemand van jullie toevallig of een sony cybershot (type DSC-P20) ook onder windows 95 kan draaien? Ik kan er namelijk nergens drivers voor vinden.
Google: 1e link staat dit:
Geen Win 95 dus.
code:
1
| USB driver for Microsoft® Windows® 98/98SE/Me/2000 Pro, XP Home/Pro, Macintosh® OS 8.5.1/8.6/9.0/9.1/9.2 |
Geen Win 95 dus.
Juist
Dan moet Sony nog steeds drivers voor die cam maken om hem aan de gang te krijgen onder Win 95Wekkel schreef op 21 augustus 2002 @ 16:37:
Misschien wel onder 95 met de USB patch?
ftp://research.dfci.harvard.edu/pub/usbscanner/usbsupp.exe
En waarom zo nodig Win 95, als je 95 kan draaien kan je meestal ook wel 98 draaien
Misschien doen die 98 drivers het ook wel onder 95 (als OS niet gecheckt wordt bij installatie). 98 installeren kan inderdaad altijd nog (met http://www.98lite.net ).
Ik zit nu W95 te bewonderen, bedrijfsmatig
windows 95 osr 2 ondersteunt wel gewoon usb, dus misschien werken de win 98 drivers ook onder win 95, probeer het zou ik zeggen
p.s. ik werk nog steeds met windows 95, het is voldoende om een beetje te typen en te internetten
p.s. ik werk nog steeds met windows 95, het is voldoende om een beetje te typen en te internetten
Tja waarom 2000 en geen XP
Omdat hier 2000 ook doet wat hij moet doen (en stabieler is dan XP)
Als hij daar nu tevreden over is (nu misschien niet meer met die camera
), why change?
Als hij daar nu tevreden over is (nu misschien niet meer met die camera
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
2000 en xp is wel wat anders, XP is veel zwaarder en lekt veel meer dan 2000MST_Morpheus schreef op 21 augustus 2002 @ 19:36:
Tja waarom 2000 en geen XPOmdat hier 2000 ook doet wat hij moet doen (en stabieler is dan XP)
Als hij daar nu tevreden over is (nu misschien niet meer met die camera), why change?
85 en 85 zijn bijna het zelfde alleen heeft 98 meer mogelijkheden die die blijbaakr goed kan gebruiken
Ik zit hier op mijn stage, en windows 95 voldoet hier nog prima. Ik denk trouwens dat dit niet het enige bedrijf is waar men nog met win95 werkt hoor
Er was één pc speciaal ingericht met windows 98 voor die camera, maar dat blijkt nu weer allerlei confilcten te geven met andere applicaties.
Het mooiste zou het dus zijn als ik de camera op windows 95 aan de praat zou krijgen. Niemand met ervaring? Ik zal eerst die win98 drivers eens proberen.
Het mooiste zou het dus zijn als ik de camera op windows 95 aan de praat zou krijgen. Niemand met ervaring? Ik zal eerst die win98 drivers eens proberen.
Windows 95 osr 2 "ondersteund" USB ja, maar of alle apparaten het ook doen...Noork schreef op 21 augustus 2002 @ 17:50:
windows 95 osr 2 ondersteunt wel gewoon usb, dus misschien werken de win 98 drivers ook onder win 95, probeer het zou ik zeggen
Mjah... zoals in de WOS FAQ staat:
De USB (Universal Serial Bus) is een relatief nieuwe technologie. Deze technologie wordt pas goed ondersteund vanaf Windows 98. Voor Windows 95 is er wel een update, maar deze heeft niet de volledige functionaliteit van USB. De USB update is niet meer te downloaden, dus voor volledige USB ondersteuning is minimaal Windows 98 nodig.
Pagina: 1