Winamp Media, video en audio probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een media (playcenter 2.0), audio (playcenter 2.0) of video (DivX of media player 6.4) bestand wil openen, dan geeft hij de volgende boodschap:

"Kan Studio.exe niet vinden. Dit programma is vereist om bestanden met de extensie Winamp media file te starten. "

Nou heb ik een tijdje geleden Winamp 3 geinstalleerd en weer eraf gehaald, dus dat wordt daardoor veroorzaakt.

Maar als ik dan een media, audio of video bestand wil "openen met" bijv. met DivX 2.0 Alpha player, windows media player 6.4 of Creative playcenter 2.0, en dan aanvink "dit programma altijd gebruiken bij dit type bestand", dan geeft hij weer bovenstaande boodschap:

"Kan Studio.exe niet vinden. Dit programma is vereist om bestanden met de extensie Winamp media file te starten. "

En als ik deze boodschap wegklik krijg ik de volgende foutmelding:

"De toegang tot het opgegeven pad of bestand is geweigerd."

Heeft iemand suggesties want ik er echt niet uit!? :?

Het rare is dat mediaplayer 6.4 wel automatisch wordt gestart als ik de radio aanklik op de id-t site. Heeft iemand nog uitleg m.b.t. koppelingen verwijderen in register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
even in het register de koppelingen handmatig veranderen?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je me kunnen vertelllen, hoe dat moet?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik alleen in dit grote universum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nee je bent niet alleen dus je hoeft niet na 2 uur al te kicken. :)

Installeer die winamp 3 nog eens en uninstall hem dan weer. Misschien heb je de vorige keer een beta van winamp 3 gehad en veroorzaakt die nu foutjes. De final van W3 is hier te vinden: www.winamp.com

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik al tig keer geprobeerd, maar heeft geen effect?!

Verwijderd

Kijk anders even in mapoptions bij filetype's.
Zoek daar de betreffende extensions, en kijk welk programma er staat om betreffende bestanden te openen. Als deze naar het verkeerde programma verwijzen kun je ze gewoon veranderen in het door jou gewenste programma en/of path.
Pagina: 1