Ik heb een client sided applicatie gemaakt met xml dom icm javascript, een soort van generieke kennistest. Deze werkt goed onder ie5 en 5.5, en mozilla en ns6, onder alle OS'en maar onder ie 6 werkt hij niet. Het probleem lijkt te liggen bij het parsen van de xml file: het parsen op zich gaat wel goed, tenminste zo lijkt het als ik de readyState van het xmldoc monitor, maar nadat de readystate op 4 (complete) staat, heeft het xmldoc vervolgens geen properties. xmlDoc.getElementsByTagName("titel") bijv geeft een foutmelding "Object verwacht".
Het lijkt erop dat dit door een bug komt want het lukt me absoluut niet om het werkend onder ie6 te krijgen, terwijl het probleemloos werkt onder alle andere browsers. Op de MS site, in de KB of op google kan ik er echter absoluut geen informatie over vinden. Ik hoop dat iemand hier met meer inzicht dan ik kan achterhalen waar het probleem zou kunnen zitten want ik zit met mijn handen in het haar. Ik zit nu al bijna een week met dit probleem en ben nog geen steek verder gekomen. De opdrachtgever wordt ongeduldig enzo
De applicatie staat hier
Het lijkt erop dat dit door een bug komt want het lukt me absoluut niet om het werkend onder ie6 te krijgen, terwijl het probleemloos werkt onder alle andere browsers. Op de MS site, in de KB of op google kan ik er echter absoluut geen informatie over vinden. Ik hoop dat iemand hier met meer inzicht dan ik kan achterhalen waar het probleem zou kunnen zitten want ik zit met mijn handen in het haar. Ik zit nu al bijna een week met dit probleem en ben nog geen steek verder gekomen. De opdrachtgever wordt ongeduldig enzo
De applicatie staat hier