1stpost wannabe :r

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=579704

"huh maar wat is daar dan mis mee :?"

nouw
de orginele post
ik ben aan het typen
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij staat trouwens op Troll, maar dat is het toch echt niet. Misschien moet je een nieuwe tag invoeren als "-1 Misbruik editfunctie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
polaris schreef op 21 augustus 2002 @ 14:01:
Hij staat trouwens op Troll, maar dat is het toch echt niet. Misschien moet je een nieuwe tag invoeren als "-1 Misbruik editfunctie".
Als dit vaker blijkt te gebeuren is het idd wel handig.
Ik denk alleen dat dit niet genoeg voorkomt voor een apparte tag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
Hij staat op -1, da's goed genoeg for now :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
offtopic:
ik had een reply getikt, maar React bokte weer es :{

De juiste tag is er misschien niet voor, maar als het gaat om het opzettelijk first-posten om zo een hoge score te krijgen, mag de ractie naar een -1 toe wat mij betreft.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier is er nog eentje trouwens...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
SH007 schreef op 21 augustus 2002 @ 14:05:
[...]

Als dit vaker blijkt te gebeuren is het idd wel handig.
Ik denk alleen dat dit niet genoeg voorkomt voor een apparte tag...
Het komt vaker voor dan je denkt. Zie ook: Trolls editen en metamodbot En dan heb je ook nog de gevallen die niet worden ontdekt. Dat konden er nog wel eens heel wat meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Niet online
idd

bij reply's korter dan x letters, de orginele reactie erbij zetten kan een optie zijn...dan is't zo afgelopen

zo is't bestwel lame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

* RM-rf durft het bijna niet te vragen; Maar dat was toch ook een taak van de PowerMod?
frikadello staat op 0, en ik zou het onterecht vinden hem alsnog een -1 troll toe te kennen, ik kan niet beoordelen of de edit heeft plaatsgevonden, en verder zijn de vervolgreacties goed...

een tag plaatsen lijkt me een onjuist gebruik van de moderatietags (die recentelijke strijd om een ge-edite firstpost reactie die bijna 100 moderaties haalde was ook niet echt prettig te noemen):
De powerMod kan zo'n reactie buiten moderatie gooien en de user zo streng afstraffen waarbij vervolg-discussies binnen het nieuwsdraadje worden voorkomen.
Daarvoor zijn wel goede controlemechanismes nodig, want het lijkt me niet juist op basis van vermoedens nu deze persoon een -1 troll toe te delen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zal ik het je nog erger vertellen? Omdat ik dit ding naar -1 heb gemod, heb ik dus een penalty gehad van de metamodbot :r

Damn mensen, waar zijn we mee bezig met die bot? Overkomt me wel vaker, dat ik een onzinnige post omlaag mod, er een edit plaatsvindt, de post er leuk uitziet en ik dus de enige ben die -1 beoordeeld heeft, waarna ik een penalty krijg |:(

En nee, ik heb vandaag buiten deze post niets gemod, dus het komt echt hierdoor.

Edit: Ik had hier al eerder wat over gepost, en ik zie nou dat die thread toevallig hierboven is aangehaald :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
klopt, maar als je een beetje normaal mod, dan zullen de postieve de negatieve redelijk compenseren. Pas als je 'behoorlijk' veel trollen en flamebaits uitdeelt zul je er echt wat van gaan merken, maar zolang je onder de 1 zit hoef je je niet echt zorgen te maken :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

intoxicated, je krijgt geen penalty voor een reactie die je dezelfde dag gemod hebt, verder is de invloed erg gering, de metamodbot is een soort van stop om te voorkomen dat mensen al te makkelijk naar de -1 troll of -1 flamebait grijpen; als dit vaker voorkomt en je penalty-ratio stijgt dien je zelf ook voorzichtiger te modden.

de reactie was een firstpost en diende op 0:firstpost te komen, hoe ergerlijk dit ook is, maar door snel zelf trolls te geven speel je ook voor eigen rechter, ik ben ook voor, liefst zo snel mogelijke maatregelen tegen dit gedrag, echter wel onder de PM, en ik heb een afkeur van het gebruik van moderatie-tags om 'persoonlijke oorlogjes' tegen users uit te voeren.

overigens zal de negatieve invloed van deze reactie weinig zijn, iemand heeft hem net van +2 naar een 0 terug gebracht :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55

Jaymz

Keep on moving !

RM-rf schreef op 21 augustus 2002 @ 14:46:
* RM-rf durft het bijna niet te vragen; Maar dat was toch ook een taak van de PowerMod?
frikadello staat op 0, en ik zou het onterecht vinden hem alsnog een -1 troll toe te kennen, ik kan niet beoordelen of de edit heeft plaatsgevonden, en verder zijn de vervolgreacties goed...

een tag plaatsen lijkt me een onjuist gebruik van de moderatietags (die recentelijke strijd om een ge-edite firstpost reactie die bijna 100 moderaties haalde was ook niet echt prettig te noemen):
De powerMod kan zo'n reactie buiten moderatie gooien en de user zo streng afstraffen waarbij vervolg-discussies binnen het nieuwsdraadje worden voorkomen.
Daarvoor zijn wel goede controlemechanismes nodig, want het lijkt me niet juist op basis van vermoedens nu deze persoon een -1 troll toe te delen
Ik meen me te kunnen herinneren dat er gerequest is dat PM's de originele reactie [zoveel tijd] kunnen opvragen :)

Lijkt me enough reason-to-belief ;)
Pagina: 1