aan de ene kant wil je een beta testen, maar je wilt wel dat hij stabiel is. 
Doe het dan gewoon niet.. installeer dan gewoon 7.3, die is nl. wel stabiel bevonden.
Daarna doe je een up2date, en installeer je alle belagrijke updates die voor jouw systeem nodig zijn, en heb je nagenoeg een up2date systeem.
Doe het dan gewoon niet.. installeer dan gewoon 7.3, die is nl. wel stabiel bevonden.
Daarna doe je een up2date, en installeer je alle belagrijke updates die voor jouw systeem nodig zijn, en heb je nagenoeg een up2date systeem.
dat up2date draai ik niet (heb 56kb/s dus kan dat gewoon weg niet inladen)
en als ik redhat 7.3 wil installeren loopt de installatie vast bij 't copieren.
(heb verschillende cd's geprobeerd etc. maar werkt niet)
ik kan echter wel slackware, debian, mandrake, en redhat 7.2 installeren.
daarom wil ik graag ook 7.4 proberen
ik kan echter wel slackware, debian, mandrake, en redhat 7.2 installeren.
daarom wil ik graag ook 7.4 proberen
Verwijderd
md5sum gecheckt?...Scarecrow schreef op 21 augustus 2002 @ 14:14:
//offtopic
ik kreeg de laatste 3 keer dat ik up2date draaide (op verschillende tijdstippen) een error over overbelaste servers ofzo
moet je nu al betalen om up2date te draaien ?
ik kreeg de laatste 3 keer dat ik up2date draaide (op verschillende tijdstippen) een error over overbelaste servers ofzo
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
de downloads waren goed 110% zeker van.
Zijn op verschillende pc's en mirrors binnen gehaald en gebrand
en nix werkt
Er is deze week een nieuwe beta uitgekomen met de mooie naam : "Null"
Zowel limbo als null zijn trouwens beta's voor Redhat 8.0 en niet voor 7.4
(Wijzigingen zijn te groot voor een minor release)
Zowel limbo als null zijn trouwens beta's voor Redhat 8.0 en niet voor 7.4
(Wijzigingen zijn te groot voor een minor release)
Wanneer komt de opvolger van 7.3? Is dit al bekend of zijn er mensen die een gokje willen wagen? Hoe lang zit er meestal tussen de releases, en hoe lang is 7.3 al uit?
Neeuh , betalen hoeft niet. Maar ik denk dat ze de prime time wel aan de betalende klanten toebedelen (mischien een beetje wantrouwig.. maar tochReefer schreef op 21 augustus 2002 @ 15:52:
//offtopic
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Een reeks screenshots van zowel RH 8 als MDK 9: ftp://ftp.ibiblio.org/pub...trib/texstar/screenshots/
Er wordt ook wat over gediscussieerd op http://www.pclinuxonline....ews&file=article&sid=3052
Er wordt ook wat over gediscussieerd op http://www.pclinuxonline....ews&file=article&sid=3052
ik download morgen versie 'null' en maak ik wat screenshots.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:56:
heeft niemand screenshots van null?
Heb alleen nog een
offtopic:
vraagje; is er zo iets als 'ghost' voor linux? ik heb namelijk nu een perfect geconfigureerde mandrake 8.2 draaien, en die wil ik niet kwijt raken voor een beta... hoe 'backup' ik deze?
vraagje; is er zo iets als 'ghost' voor linux? ik heb namelijk nu een perfect geconfigureerde mandrake 8.2 draaien, en die wil ik niet kwijt raken voor een beta... hoe 'backup' ik deze?
Pagina: 1