Verzendkosten zijn:
USPS Letter airmail: $9,70
USPS Parcel airmail: $15,00
UPS: $44,25
Als er genoeg interesse is, is het op zich best te doen, maar houd ook rekening met ~€5 verzendkosten binnen NL, en een hele hoop gedoe voor de organisator. Bovendien heb je invoerrechten (weet niet zeker hoe dat zit, maar ik kan me een blauweledjescasefansinkoopaktie herrinneren waarbij dat aardig in de papieren liep.. dus let wel op waar je aan begint..
(ik neem aan dat je de link bedoelt die Dex net post.. die naar deze?
USPS Letter airmail: $9,70
USPS Parcel airmail: $15,00
UPS: $44,25
Als er genoeg interesse is, is het op zich best te doen, maar houd ook rekening met ~€5 verzendkosten binnen NL, en een hele hoop gedoe voor de organisator. Bovendien heb je invoerrechten (weet niet zeker hoe dat zit, maar ik kan me een blauweledjescasefansinkoopaktie herrinneren waarbij dat aardig in de papieren liep.. dus let wel op waar je aan begint..
(ik neem aan dat je de link bedoelt die Dex net post.. die naar deze?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
toch wel een debiele wereld als een bedrijf 1337 $p34k gaat gebruiken in reclames om tweakers aan te trekken
pr0mpt - It never hurts to help!
idd, eerst nog eens 4% of 12,4% douanerechten over het aankoopbedrag + portokosten en dan nog eens 19% btw over het totaal...Tarin schreef op 21 augustus 2002 @ 13:26:
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Een Atari Shirts straalt echt NERD uit.
Assume there are no rules and it's one big free for all
i'm in denk ik
I served in a company of heroes.
Een account op GoT ookAlpha-sphere schreef op 21 augustus 2002 @ 16:39:
Een Atari Shirts straalt echt NERD uit.
Pagina: 1