[zoeken op GoT] woorden van twee letters

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebill
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik wil(de) zoeken op dj programma's op de computer. Wat mixen, scratchen enz.
Ik voer dus m'n zoekterm 'dj programma' in. Krijg ik de melding:
Alleen gezocht op 'programma' want het woord 'dj' is te kort. Niet toegestaan om op 2 letters te zoeken! :(

Waar slaat dat op? Zo werkt de zoekmachine hier op GoT toch niet goed meer? Of is er een andere manier om naar dingen als dit te zoeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb hetzelfde probleem met 'XP'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 17:22

Arno

PF5A

Hier is laatst dacht ik al een topic over geweest ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een paar dagen geleden: Zoeken op tweeletterwoorden? :)

Inderdaad zijn er nogal wat tweeletterwoorden waar het toch wel handig van is als er op gezocht kan worden. 2k XP 9x IE OE NW etc etc
edit:
Goh, en ik maar denken dat [Airwolf] snel was. Het blijkt best wel een trage heli te zijn ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zoeken op tweeletterwoorden?

ff naar onder scrollen :)

edit:

GRRR F_J_K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebill
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Daar ging het alleen maar over 'LG' en reageerde geen mod. Daarom nu over de inhoud, dus waarom dat niet meer werkt; of er wat aan gedaan kan worden én in de hoop dat er nu wel een modje reageerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
thebill schreef op 21 augustus 2002 @ 13:37:
[...]

Daar ging het alleen maar over 'LG' en reageerde geen mod. Daarom nu over de inhoud, dus waarom dat niet meer werkt; of er wat aan gedaan kan worden én in de hoop dat er nu wel een modje reageerd!
Een stukje naar beneden niet meer hoor :/

En is gewoon hetzelfde princiepe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zeker wel een manier om anders te zoeken; wees creatief en probeer relevante sleutelwoorden te vinden die uit meer dan 2 letters bestaan. In dit geval : 'muziek', 'draaien', 'mixen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:42:
Er is zeker wel een manier om anders te zoeken; wees creatief en probeer relevante sleutelwoorden te vinden die uit meer dan 2 letters bestaan. In dit geval : 'muziek', 'draaien', 'mixen' :P
Jah maar nu gaan we meer om het probleem heen :(. Je gaat nu andere creative oplossingen vindne, maar daar schieten we niks mee op, wij het volk van got :X, wil een goed werkende search :). Veel dingen in de computer wereld bestaan uit 2 letters/cijfers :). Zie : XP , 2k , 98 , ME, 95, 33, 66, GB , MB, KB, etc !!!!

Ik wil weten of me creative geluidskaart ook onder windows 95 loopt met 16 MB ram, tjah dan heb je een probleem lijkt me :X.

95, 16 pakt ie niet dus gaat ie zoeken op windows en creative, dan zoek je je nog meer de pleuris. Dat kan toch beter 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 19:07
Ja slaat nergens op, kan ook bijna niks vinden zo. Of moet erg creatief gaan nadenken om wat andere woordjes of vervangende woorden te gebruiken, alleen in de topics gebruiken ze vaak die afkortingen. Dus krijg meer search results dan nodig is. Het zoeken wordt er iig niet makkelijker op.
Misschien een idee (weet niet of het mogelijk is) om die veel voorkomende woorden/afkortingen met 2 letters/cijfers wel in de search te laten opnemen (zoals XP , 98, 95, etc) en bijvoorbeeld andere 2 letter/cijfer combinaties die dus nerges toe dienen meestal niet te laten opnemen in de search. (zoals en, is, etc) :) Dus eigelijk alles eruit filteren behalve de veelvoorkomende woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Kun je niet, net als bij google, zoeken op "win 95" en "win XP" dan pakt ie gewoon de hele string.
Had hier al eerder ook een soortgelijke vraag over VIA. Ik snap best dat VIA een ruiswoord is, maar als je nu alleen in de TITEL ook op VIA laat zoeken dan heb je al een stuk meer kans op goede treffers.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
F_J_K schreef op 21 augustus 2002 @ 13:30:
Een paar dagen geleden: Zoeken op tweeletterwoorden? :)

Inderdaad zijn er nogal wat tweeletterwoorden waar het toch wel handig van is als er op gezocht kan worden. 2k XP 9x IE OE NW etc etc
edit:
Goh, en ik maar denken dat [Airwolf] snel was. Het blijkt best wel een trage heli te zijn ;)
daar werd niet echt hard op gereageerd :{

en wat dacht je van woorden als: CS, UT, Q3
die afkortingen worden vaker gebruikt dan dat het voluit geschreven wordt

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Zoeken op tweeletterwoorden?

Is ouder, en wordt nu weer wel op gereageerd. En één thread is overzichtelijker :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.