Toon posts:

[FLASH] Geen tekst bij masken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

Ik heb een probleempje. Ik heb een masker over een bepaalde layer gegooid, en in deze layer zit een movieclip met daarin tekstvelden. Deze tekstvelden worden dynamisch gevuld met tekst. Maar wanneer ik het filmpje uitprobeer staat de tekst er dus niet. Als ik het masker uitzet staat de tekst er echter wel. Is dit normaal? Of is hier een oplossing voor?

Krizzzz

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je kunt proberen complete font te includen, maar staat me ook wat van bij dat het een bekend probleem is, wat zuigt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je dat? Het font te includen....

Verwijderd

hij bedoeld embedden, dan is het wel mogelijk dacht ik ... tenminste is mij wel gelukt, dit iso ok de enige manier, is een bekend probleem

Verwijderd

dat probleem komt wel vaker voor... zorg er gewoon voor dat de gemaskte tekst geen tekst meer is... tekst selecteren, breack apart ( ctr+b) totdat dit niet meer gaat. als t goed is moettie t dan wel doen, zorg er ook voor dat de mask een movieclip is...

edit:
ik zie net staan dynamisch... |:( achja lezen is moeilijk... forget what i said..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen!! En Patrick....jou zie ik na de vakantie wel weer he....:)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm......met dat embedden lukt het nog niet....ik krijg nog steeds geen tekst te zien. Alleen wanneer het tekstveld 'static' is, maar bij 'dynamic text' niet.

>> Toch gelukt....tnx for the help ppl!
Pagina: 1