de titel zegt het al, als ik een document onder word of onder kladblok wil printen, haalt hij het papier er wel doorheen de koppen gaan ook heen en weer maar er komt geen print uit de printer. terwijl hij een testpagina wel afdrukt. iemand een idee?
Er is een editknop, hoor.Anoniem: 42929 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:04:
srry, het OS is XP
Heb je ook verschillende kleurtjes proberen te printen?
Anoniem: 6894
folietje van printkoppie gehaald?Anoniem: 42929 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:08:
er zit net een nieuwe kleuren en zwarte cartrigde in
print koppen vies? Je kunt gratis bij hp als je bij de drivers afdeling je printer in toetst, in dit geval deskjet 610. En je klikt bij onderhod en service kun je een gratis hp cleaning kit bestellen
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
ja folietje er af gehaald anders zou ik ook geen testpagina kunnen afdrukken. zelfde geld denk ik voor die cleaning kit.
Anoniem: 62902
en je follietje ook van je zwarte inktpatroon afgehaald testpagina is namelijk alleen maar kleur
Anoniem: 44568
en de testpagina onder Windows ?
Al grafische objecten geprobeerd?
Printer werd herkend in Windows + driver is geinstalleerd?
Poortinstellingen correct (EMF + ECPEPP1.9) zie Windows/bios
Al grafische objecten geprobeerd?
Printer werd herkend in Windows + driver is geinstalleerd?
Poortinstellingen correct (EMF + ECPEPP1.9) zie Windows/bios
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 21-08-2002 13:54 . Reden: bij mijn koppen zaten 2 folietjes per kop... ]
tuurlijk wordt de printer herkend in windows anders kan ik geen testpagina afdrukken.... en de poortinstellingen zijn ook goed.
Anoniem: 62902
je kunt wel een testpagina afdrukken zonder dat ie herkent wordt door windows. Dat zit gewoon in de printer zelf
Pagina: 1