Slimtower met twee 51/4" brackets/geen 31/2

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Weet iemand of er slimtowers of flextowers verkrijgbaar zijn met 2 externe 5 1/4; bays.

ik ben voor de gein eens aan het kijken naar de mogelijkheid om een flexpc te bouwen.
Ik heb niet zo heel veel zin om alle onderdelen opnieuw te gaan kopen, gezien het feit dat ik hier nog het nodige heb liggen (zoals bijv cdfikker en DVD speler) en heb weinig zin om deze weg te doen, en een combo drive voor dat ding te kopen.

verder heb ik geen FDD nodig, of iets anders in een 3½ bracket, heb een externe USB floppy liggen, dus dat is geen probleem.

Heeft iemand ooit zo'n kastje gezien, of iets wat er op lijkt?

ben naast de Aopen kastjes nog geen slimtowers tegen gekomen, die gewoon door particuleren te koop zijn. (hooguit wat oembakken)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:57
Topictitel edit :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Hier de flex expert weer ;)

Ik weet zeker dat deze niet bestaan, en al helemaal zeker dat ze niet te koop zijn voor particulieren. Flex-atx kast is altijd 1x5.1/4 2x3.5 (1xintern 1x extern). Je enige optie is dus toch een combo drive te kopen. Ik heb zelf een LG met 12x8x32 en 8xdvd, werkt perfect en is niet eens zo gek duur. (Euro of 100 nu)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
LopeZ schreef op 21 augustus 2002 @ 14:52:
Hier de flex expert weer ;)

Ik weet zeker dat deze niet bestaan, en al helemaal zeker dat ze niet te koop zijn voor particulieren. Flex-atx kast is altijd 1x5.1/4 2x3.5 (1xintern 1x extern). Je enige optie is dus toch een combo drive te kopen. Ik heb zelf een LG met 12x8x32 en 8xdvd, werkt perfect en is niet eens zo gek duur. (Euro of 100 nu)
Ik weet wat jij in je bakkie had zitten.
maar ik wil juist mijn drives behouden.

Ik denk dat ik toch eens ga kijken in hoeverre het mogelijk is om zelf een kast te (laten) maken, zal toch makkelijker zijn dan op deze manier.

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 15:08
coolermaster atc 600 series