• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 16:40

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met javagames op zijn gsm? en zo ja welke spelletjes / applicaties hebben jullie in de telefoon geladen?
Wat ook wel handif is om te vertellen waar je ze vandaan hebt en wat voor telefoon je in bezit hebt.

Bears and Bulls

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55
ik heb op m'n 6310i mutelnet, schaken en missile. www.midlet.org heeft wel wat maar google ook..

Verwijderd

Ik heb een Nokia 3410 en er staat geloof ik 1 Java spel standaard in... moet je blokjes verschuiven en kapot maken.. ( je bent een aap) Verder heb ik geen ervaring maar lijkt me wel leuk om er een spelletje in te laden..

PS: Hoe werkt dat nou precies zoon spelletje je GSM in krijgen :) kan je zeker alleen van je mob doen met al die .class bestanden?

Verwijderd

Ik heb een Siemens Sl45@SL45i. Ik heb hier een soort van Mortal Kombat (Kung Fu) en Space Invaders :+ op zitten. Met behulp van een Datalinkkabel hoef ik de bestanden alleen maar in een speciale map te plaatsen bijv. Java/Jam/Kung Fu en dan staat ie in mijn mobiel in de lijst van Java-applicaties.

Binnenkort heb ik een MultiMedia-kaart reader/writer en dan is kopieren naar mijn mobiel simpel en snel (vooral MP3-tjes duren lang met de Datalinkkabel, :7 jaja er zit een MP3 speler op de SL45/SL45i)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Siemens M50...via Jamba.nl kun je een boel Java games op je Siemens downloaden (via gsm/gprs). De link naar de goede site vind je op My-siemens.com...onder het kopje "fantastisch games" :P
Download instructies staan duidelijk vermeld

BTW Carracer is wel leuk, ... alleen geen voetgangers scheppen! })

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Hey Buzz, laad jij die games al via wap op je GSM? zo ja, via welke provider dan? want JAVA OTA wordt nog niet ondersteunt zover als ik weet.
Er is maar 1 manier in nederland, en dat is via datakabel, en dat is geblockeerd, maar daar wordt aan gewerkt >:)

Verwijderd

ik dacht dat geen één provider in NL het ondersteunde?

• Mordax
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10-2020
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:46:
ik dacht dat geen één provider in NL het ondersteunde?
OTA van Motorola werkt wel al via alle providers. Dit is OTA via GPRS. Wij hebben bijvoorbeeld een OTA server draaien op www.midlet.nl

Verwijderd

weet ik dat ook weer!:)

Verwijderd

ow vandaar dat 02 (voorheen Telfort) hem niet pakt ;(

Verwijderd

Nou, post dan es een linkje om een game te downloaden via OTA zodat we allemaal kunnen meegenieten, want ik geloof er niks van om eerlijk te zijn, zover als ik weet kan dat niet
Pagina: 1