Toon posts:

[cm] sidewindow intake vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een inwin s508 kast en ben een beetje begoonen met modden...
het raampje zit er al in en de fanbus ook al (12/7/0 v blauwe ledjes x4)

nu wil ik graag een intake fan in de zijkant van mijn window!
de vraag:
waar kan deze het beste geplaats worden? rechtstreeks op de proc? of beter onder in de hoek ergens?

situatie nu:
1x front intake 80x80
1x back outtake 80x80
1x bovenop outtake 80x80

(search gebruikt maar die werkte niet helemaal)
en binnenkort fotos van mijn modje...klote kast trouwens

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ligt eraan als hij bedoeld is om je proc te koelen moet je hem erop zetten maar ik zou hem onderin doen en bovenin een outtake want warme lucht stijgt op(zoals iedereen weet :+ )

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
ok ja dat warme lucht stijgt dat weet ik ja! maar mijn kast temp is 28 graden....mijn proc temp gewoon in winxp 53 graden....dus dan wordt het waarschijnlijk recht erop...

hmmm even een proefmodelletje maken van karton dan maar

Verwijderd

Ik denk dat je beter die intake wat groter kan maken en dan nog een extra outtake recht achter je proc hangen. Ik denk dat het efficiënter is dan een intake erbij hangen (en het scheelt in geluid). Je zou ook een fanguard 80x80 op je sink kunnenm schroeven en daar een 80x80 fan bovenop zetten. Zover ik zie is er nix mis met je flow in je kast, maar die temp van je proc is wel een beetje aan de hoge kant in vergelijking met de casetemp.
Ik weet niet welke proc en koeler je hebt, maar de mijne (AMD 1200@1200) is nu niet idle, niet stressed 45 graden met een coolermaster baggerkoeler en een 120 intake en 2x 80 outtake.