Toon posts:

MegaFlush - Project Dolphin

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 916 views sinds 30-01-2008

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

ik krijg een pop-up meer als ik blijf zweven boven mn Pulse icoontje.. hoe kom ik er nu achter wat mijn huidige tussenstand is?

BTW is er geen mogelijkheid tot proxy heer dukebox?? (in overleg met GeniusDex??)

Zou een hoop schelen voor het toevallig dubbelklikken etc? (en zodat ik kan kijken wat mn tussenstand is ;))

Maar goed... ok, nog ff wat doortikken zodat die puntjes er maar (ongezien) bijvliegen.. rikkertediktik :D

Wel leuk hoor al dit getik, maar wordt er wel beetje getikt van.. :?

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

WOEI!
* GeniusDex draait voortaan Pulse Private Alpha :P
Screens komen nog (heb alleen niet alle screens, ging iets TE snel :/), ook van het mooie nieuwe hoofdvenster :9
Maarum, eerst ff wat stats in pulse proppen, daarna maak ik de laatste screenshots nog :P

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-04 21:11

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

_Gekkie_ schreef op 10 september 2002 @ 12:26:

BTW is er geen mogelijkheid tot proxy heer dukebox?? (in overleg met GeniusDex??)
Volgens mij is het niet mogelijk om een soort van Proxy te gebruiken (voor het sparen) bij Pulse.

Helaas... :O

last.fm

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg een pop-up meer als ik blijf zweven boven mn Pulse icoontje.. hoe kom ik er nu achter wat mijn huidige tussenstand is?

Zou een hoop schelen voor het toevallig dubbelklikken etc? (en zodat ik kan kijken wat mn tussenstand is ;))

Maar goed... ok, nog ff wat doortikken zodat die puntjes er maar (ongezien) bijvliegen.. rikkertediktik :D

Wel leuk hoor al dit getik, maar wordt er wel beetje getikt van.. :?
moet je een niet-spaarder worden.............

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 09 september 2002 @ 18:35:
******************** update ********************

Teams:

85.000.000 keys / 577 personen = 147314 keys per persoon
147314 keys per persoon / 5000 keys per dag = 29,5 dagen

Nederland - Frankrijk:

89.000.000 keys / 2018 personen = 44103 keys per persoon
44103 keys per persoon / 2500 keys per dag = 17,6 dagen

Amerika - Nederland.

988.000.000 keys / 2511 personen = 393469 keys per persoon
393469 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,7 dagen
Na de flush:
978.000.000 keys / 2511 personen = 389486 keys per persoon
389486 keys per persoon / 5000 keys per dag = 77,9 dagen
Verschil: 0,8 dagen

Total saved: 9.792.781

Dutch Power Cows - Alliance Francophone:

79.000.000 keys / 577 personen = 136915 keys per persoon
136915 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,4 dagen

Nederland - Frankrijk:

87.000.000 keys / 2022 personen = 43027 keys per persoon
43027 keys per persoon / 2500 keys per dag = 17,2 dagen

Amerika - Nederland.

996.000.000 keys / 2526 personen = 394299 keys per persoon
394299 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,9 dagen
Na de flush:
986.000.000 keys / 2526 personen = 390340 keys per persoon
390340 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,1 dagen

Total saved: 10.126.839

AF probeert ons toch weer bij te halen. Ze hebben een klein MegaFlushje gedaan en lopen daardoor meer dan 2 dagen in. Maar dat is niet iets voor ons om bang om te zijn.

Frankrijk is is daardoor automagisch ook wat ingelopen. Eigenlijk is het verbazingwekkend weinig als je het vergelijkt met AF. Maar het is toch weer tweetiende dag.

Amerika begint in de buurt te komen van de 1.000.000.000 keys voorsprong. Dus dan nog maar eens de oproep om iedereen mee te laten helpen met Project Dolphin.

Verder nog wat over de Beta die GeniusDex heeft. Die krijgen wij, de gewone mensen, niet. Maar Nirgle mailde mij en zei:
Hi,

As of today we're testing the new version, meanning it will probabyl be
available for the public to download in a couple weeks.

- Jason
Dus dat word weer een paar weken wachten. Waarschijnlijk is ie er dan niet met de Flush.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Verwijderd

Loco-Motiv schreef op 10 september 2002 @ 14:30:
[...]

Volgens mij is het niet mogelijk om een soort van Proxy te gebruiken (voor het sparen) bij Pulse.

Helaas... :O
kijk ns bij program settings (NEE, NIET DUBBELKLIKKEN, MET DE RECHTERMUISKNOP ÉÉN KEER IS GENOEG!!!!!! :P ) dan zie je dat je wel n proxy kunt instellen... ik vind dus dat het wel mogelijk is, en ik vind ook dat ik geen proxy kan maken :D

zo, weer wat keystrokes, xta al in de top20 van de spaarders 8)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

En pulse is disabled werkt! :)

Proxy is btw WEL mogelijk, weet alleen niet of nirgle er zo blij mee is :+ (je krijgt passwords door enzo)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 16:59:
[...]

kijk ns bij program settings (NEE, NIET DUBBELKLIKKEN, MET DE RECHTERMUISKNOP ÉÉN KEER IS GENOEG!!!!!! :P ) dan zie je dat je wel n proxy kunt instellen... ik vind dus dat het wel mogelijk is, en ik vind ook dat ik geen proxy kan maken :D

zo, weer wat keystrokes, xta al in de top20 van de spaarders 8)
Zou wel wreed zijn :9 :+

Er zijn hier zat mensen die n goede band met Nirgle hebben (Geniusdex?, YoMaN?) misschien kunnen zij hier ff wat info over vinden...

• Teun

Teun

Was YoMaN

My schreef op 10 september 2002 @ 17:11:
[...]

Zou wel wreed zijn :9 :+

Er zijn hier zat mensen die n goede band met Nirgle hebben (Geniusdex?, YoMaN?) misschien kunnen zij hier ff wat info over vinden...
Ik stuur wel even een mailtje. we willen dus een poxy voor alleen DPC?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

YoMaN schreef op 10 september 2002 @ 17:14:
[...]

Ik stuur wel even een mailtje. we willen dus een poxy voor alleen DPC?
nirgle is op IRC. is dat niet makkelijker? :+

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ga stil in een hoekje uithuilen nu. WEER FLUST DIE DOMME CLIENT DOORDAT IK MET MN SCHELE KOP OP HET VERKEERDE ICOONTJE DUBBELKLIK

Ik had pulsing disabled maar door een reboot wat dat waarschijnlijk weer aangezet.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 14:10

Leejow(saait)

Blater

ik ben ook actief aan het sparen hoor :) hahah niet dat Dpc in een keer aan de top zal staan als ik flush maar ieder beetje helpt natuurlijk altijd(it never hurts to help!). We moeten trouwens meer DPC members erop wijzen dat we allemaal aan het sparen zijn omdat de fransen niet eens dichterbij komen :( en dan gaat alle fun weg.
Ik heb tot gister geflushed en vanaf vandaag echt gespaard en ik sta nu al (inclusief het tiepen en verbeteren van fouten van dit onnozele bericht) op (even kijkentjes...):
6544. niet veel maar dat komt omdat ik ook me muis alleen maargebruik!. tip voor iedereen, haal je muis er eens een dagje uit, meer met tab en alt tab werken :D

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Leejow(saait) schreef op 10 september 2002 @ 18:53:
ik ben ook actief aan het sparen hoor :) hahah niet dat Dpc in een keer aan de top zal staan als ik flush maar ieder beetje helpt natuurlijk altijd(it never hurts to help!). We moeten trouwens meer DPC members erop wijzen dat we allemaal aan het sparen zijn omdat de fransen niet eens dichterbij komen :( en dan gaat alle fun weg.
Ik heb tot gister geflushed en vanaf vandaag echt gespaard en ik sta nu al (inclusief het tiepen en verbeteren van fouten van dit onnozele bericht) op (even kijkentjes...):
7000 8) . niet veel maar dat komt omdat ik ook me muis alleen maargebruik!. tip voor iedereen, haal je muis er eens een dagje uit, meer met tab en alt tab werken :D

Verwijderd

Wheeheehee kom nog steeds niet door de proxy op m'n werk heen bleeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr :(

• Teun

Teun

Was YoMaN

GeniusDex schreef op 10 september 2002 @ 17:18:
[...]

nirgle is op IRC. is dat niet makkelijker? :+
Dat heb ik net geprobeert. maar hij antwoord weinig, heeft ie niet veel tijd voor. Er zijn veel mensen met vragen. Dus ik heb hem een mailtje gestuurt.

* Teun pulsed intussen ook met de nieuwe pulse.
Gooi jij hier nog wat screenshots. Of zal ik er direct wat posten?

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
yoman hoe moet ik die cijfers van jou hier zien kom er niet uit

Ps: waarom is er geen stand die ik in een team heb op hun pagina.

Verwijderd

Neuwe client??? welke versie???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:14:
Neuwe client??? welke versie???
Vertel, vertel........ :)

• My

My

gp500 schreef op 10 september 2002 @ 19:14:
yoman hoe moet ik die cijfers van jou hier zien kom er niet uit

Ps: waarom is er geen stand die ik in een team heb op hun pagina.
btje gammel Nederlands :?

Maaruh, volgens mij wil je weten wat YoMaN bedoeld met zijn dagelijke stats-update?

De uitkomst van zijn sommetje (het vetgedrukte) betekend hoeveel dagen het nog duurt (met de huidige snelheid) voor ze (Nederland vs Frankrijk, zowel qua land als team) ons inhalen.

Met Nederland vs Amerika is het, het aantal dagen totdat we ze inhalen.

Lekkere totaalstand :9 Total saved: 10.277.840

• Teun

Teun

Was YoMaN

Er is een nieuwe Pulse, een alpha. Nirgle geeft hem weg. GeniusDex heeft hem en ik heb hem net ook gekregen. Wij zijn een van de gelukkigen die hem nu al krijgen. Als we hem hebben getest gooit Nirgle hem online.

En die cijfers van mij. Dat is als DPC helemaal stopt met pulsen. Zoals de bedoeling is van een MF. Dan kun je zien hoeveel dagen het nog duurt.
Maarja, na een paar dagen kon ik ook wel zien dat we nooit helemaal stil staan. Dus als je echt iets wilt weten dan kun je zien hoeveel we per persoon moeten flushen op die dag om Amerika bij te halen. Of hoeveel de Fransen ineens moeten flushen om ons bij te halen.
Ik deel die getallen door het aantal dat we gemiddeld per dag doen. Dan kun je dus zien hoeveel dagen het is.

• Teun

Teun

Was YoMaN

En hier wat pics van de nieuwe client. Ik zal het meteen melden als ie public is en iedereen hem kan downen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/Setup.gif

Dit is het eerste scherm dat je te zien krijgt

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/User.gif

Dan moet je even doorgeven welke user je bent.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/location.gif

hier is ie op zoek naar mn location

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/request.gif

Dan moet ie wat requesten. Hierna kun je beginnen met typen. Eindelijk.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/pulsen.gif

Het pulse schermpje. De server is nog niet helemaal klaar voor de nieuwe client. Dus ik moest een paar keer proberen voor ie begon te pulsen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/grafieken.gif

Dan zitten er ook een paar grafieken. Geen idee wat die doen.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/geek.gif

Speciaal voor ons sit er ook een geek-window in :+ Dit schermpje is always on top. Dus je kunt altijd zien wat je typt.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/icoon.gif

Tot slot het nieuwe icoon. Weet je wat hier echt geweldig van is. Als je dubbelklikt pulsed ie niet. Dan krijg je het scherm te zien. Handig!!

Ik hoop voor jullie dat ie goed werkt en snel downloadbaar word.

edit:

de grafieken en de keystroke frequencies zitten er nog niet in. Daarom gebeurt er weinig op de pics.

Verwijderd

kwiiiijjjllllllllll :9

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

moooooi die nieuwe pulse :9
Zit nog geen bin-converter bij zeker?

last.fm

• Teun

Teun

Was YoMaN

Loco-Motiv schreef op 10 september 2002 @ 20:14:
moooooi die nieuwe pulse :9
Zit nog geen bin-converter bij zeker?
Nope. En ik heb hem al gesloopt. Hij pulsed niet meer. :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/error.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/error2.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse/error3.gif

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

ik wacht wel gewoon tot 'ie officieel uitkomt, ik neem toch aan dat ie niet meer pulses rekent als de oude client >:)

Nog even over de 'proxy' in de oude client, dat is geen proxy als in tijdelijke opslag van pulses, maar voor het geval je achter een internetproxy zit te internetten. Dit is natuurlijk een hele handige manier om flushen hardhandig te disablen, als je daar gewoon je localhost invult (127.0.0.1) dan kan ie de server niet resolven als je (niet) wilt pulsen :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• HCMarX
  • Laatst online: 21:25
Als ik zo door typ zit ik dus volgende week hooguit op 100K al we gaan flushen. Maarjah alle beetjes helpen..

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Topicstarter
GeniusDex schreef op 10 september 2002 @ 13:09:
WOEI!
* GeniusDex draait voortaan Pulse Private Alpha :P :7
i wanna be u !!!!!!

jij moet een geweldig leven hebben met je PPA O+

• My

My

m.m schreef op 10 september 2002 @ 20:47:
ik wacht wel gewoon tot 'ie officieel uitkomt, ik neem toch aan dat ie niet meer pulses rekent als de oude client >:)

Nog even over de 'proxy' in de oude client, dat is geen proxy als in tijdelijke opslag van pulses, maar voor het geval je achter een internetproxy zit te internetten. Dit is natuurlijk een hele handige manier om flushen hardhandig te disablen, als je daar gewoon je localhost invult (127.0.0.1) dan kan ie de server niet resolven als je (niet) wilt pulsen :)
Nee niet dat adres... dat adres waar je ze heenflushed veranderen... zo doe je dat toch ook met andere 'DC's?' ben dan wel slaperig maar dat wil niet zeggen dat ik nu onzin aan ut lullen ben en dat ik nu een lulverhaal aan het houden ben omdat ik zo'n lul ben, ownee, ik lul nu gewoon maar wat maar net lulde ik echt niet hoor! geloof me! Zo weer wat keys erbij... wat is dit n leuk project :+

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

My schreef op 10 september 2002 @ 21:30:
Nee niet dat adres... dat adres waar je ze heenflushed veranderen... zo doe je dat toch ook met andere 'DC's?'
<knip>
nope, je moet juist NIET pulsen, dus moet je naar een ongeldig IP pulsen :-)
(of in je firewall disablen)

last.fm

Verwijderd

Hmz... ik word zo af en toe weggedrukt in de spaarpot.... maar goed, voor iedereen die mij voorbij probeert te gaan: 'Ik laat me f wegdrukken'. We hebben hier vast ook wel spionnen (al betwijfel ik wel es of die Fransen ook ze fanatiek de stats bijhouden als wij) en ik wil hun wel laten weten dat er van mij flink wat te verwachten is... al blijft het natuurlijk een grote verrassing hoeveel. :D

Overigens heb ik het afgelopen weekend tussen vrijdagavond en zondagavond er f >100K bijgetikt :9~
Alleen lag gister het I'net er hier uit en dan gaat de tikscore bij mij gigantisch omlaag :( (en waarschijnlijk bij de meesten van ons hier).

Goed, hoe lang heb ik nog tot de MF? (/me checkt agenda) Aah... weekje. Ask weer zo'n weekend heb zet ik nog wel zeker 200K }:O bij mijn huidige -'geheime'- totaal. Wie mij op IRC volgt, hoort mij af en toe wel es blaten tegen o.a. NeoTweaker (hè Neo :) ) over mijn daadwerkelijke score.

• Witlof
  • Laatst online: 09:04
Ik zie wel dat je nu dus lokaties kunt instellen? Is dit dan ipv lokaties ook met members van subteams te doen?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Witlof schreef op 10 september 2002 @ 23:50:
Ik zie wel dat je nu dus lokaties kunt instellen? Is dit dan ipv lokaties ook met members van subteams te doen?
Denk niet dat dat de bedoeling is. Het voordeel ervan is dat de server je maximale tieptoetsen gevallen (max key/sec oid :P) over de meerdere locaties kan verdelen. Dus als je een maand niet pulsed kan je bijvoorbeeld op je laptop en op je werk pc allebei 1 miljoen keys pulsen. Is dus beter voor een megaflush :)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik meer dan 200k op een pc heb, kan ik die niet versturen ??

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

DukeBox schreef op 11 september 2002 @ 08:22:
Als ik meer dan 200k op een pc heb, kan ik die niet versturen ??
ermmm :?
IRC:
[08:32] <GeniusDex> !throttle 19256 200000
[08:32] <snowflake> 6hours 48mins 38s left until next accepted pulse.
dat issut dus

• DukeBox
  • Niet online
En dat houd in ?

Verwijderd

Topicstarter
ik snap ut allemaal niet meer hierboven............... 8)7

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
200.000 keys posten kan wel, maar dan zul je wel bijna 7 uur moeten wachten tot je volgende pulse. Toch?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
hmm dan moet ik er wel erg in houden, heb zo'n 400k staan over 2 pc's verdeeld...
hoop dat ik er tijd voor heb.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• My

My

Loco-Motiv schreef op 10 september 2002 @ 23:39:
[...]

nope, je moet juist NIET pulsen, dus moet je naar een ongeldig IP pulsen :-)
(of in je firewall disablen)
Weet je waar je het over hebt? Nee, wees dat ook stil...

edit:

Post nummer 538 :+

• DukeBox
  • Niet online
Is ruim 24 uur later... En, hoe moet ik dan 1 mil. pulsen ? is iedere pc 200k

Verwijderd

Topicstarter
hoe groot is het langste draadje in de GoT geschiedenis?
alhoewel ik niet denk dat er na 24 september (een week na de flush) nog veel gestuurd, zou gaan worden tenzij er natuurlijk ( en die zijn er) een 2e aan komt

• DukeBox
  • Niet online
Dit draadje volgens mij

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

het zou eerlijker zijn als je sinds je laatste pulse een bepaald aantal mag flushen

want nu megaflush je een miljoen typed op het forum jippie kijlk mij veel en dubbelklikt dan per ongeluk op je pulse icoon ben je dna een cheater?

eerlijker zou zijn ik heb 24 dagen niets gepulsed dus ik mag maximaal 24*200k flushen dan past die miljoen er makkelijk in

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

voor DPC wel maar voor GOT natuurlijk niet check maar de hk :o

• My

My

Ja maar HK... daar noem je es ff wat, das harstikke MO (mega-onzin)...
Dit is 'nuttig' :+

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

STEL nou he...

dat we de 3e dinsdag nog steeds niet verslagen zijn door de fransen flushen we dan alsnog???

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

Topicstarter
Mysteryman schreef op 11 september 2002 @ 16:44:
STEL nou he...

dat we de 3e dinsdag nog steeds niet verslagen zijn door de fransen flushen we dan alsnog???
JA

• Teun

Teun

Was YoMaN

Witlof schreef op 10 september 2002 @ 23:50:
Volgens mij kun je dus per man pulsen op een naam, als je maar je eigen location kiest. Ik moet nog aan Nirgle vragen of dat ook echt kan. Want het kan ook zijn dat je weer aan een maximum aantal te pulsen keys zit (net als nu).
Mysteryman schreef op 11 september 2002 @ 16:44:
STEL nou he...

Ja, want ze gaan ons echt niet meer inhalen.

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik nou net ook gekregen :(
(nadat ik overigens de proxy had aangezet op 127.0.0.1 ( zou het daar aan kunnen liggen?)

• Teun

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 10 september 2002 @ 16:48:
*************** update ***************

79.000.000 keys / 577 personen = 136915 keys per persoon
136915 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,4 dagen

Nederland - Frankrijk:

87.000.000 keys / 2022 personen = 43027 keys per persoon
43027 keys per persoon / 2500 keys per dag = 17,2 dagen

Amerika - Nederland.

996.000.000 keys / 2526 personen = 394299 keys per persoon
394299 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,9 dagen
Na de flush:
986.000.000 keys / 2526 personen = 390340 keys per persoon
390340 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,1 dagen

Total saved: 10.126.839

79.000.000 keys / 578 personen = 136678 keys per persoon
136678 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen

Nederland - Frankrijk:

74.000.000 keys / 2027 personen = 36507 keys per persoon
36507 keys per persoon / 2500 keys per dag = 14,6 dagen

Amerika - Nederland.

1.005.000.000 keys / 2537 personen = 396137 keys per persoon
396137 keys per persoon / 5000 keys per dag = 79,2 dagen
Na de flush:
994.000.000 keys / 2537 personen = 391801 keys per persoon
391801 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,4 dagen

Total saved: 10.631.676

Zo te zien worden de stats van de teams eerder geupdate dan de stats van de landen. Want gisteren maakte AF een grote sprong in onze richting. Vandaag liep Frankrijk 13.000.000 :o keys in op ons.

Verder is vandaag het onvermijdelijke gebeurt :+ Amerika staat meer dan 1 miljard keys voor. Als we flushen krijgen we het nog net voor elkaar om het onder de 1 miljard te houden, maar ook dat zal niet lang meer lukken.

• My

My

Dus Amerika blijft uitlopen hè... tja...

Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd, met 1400 members meer...

Maarja DPC is natuurlijk ALLANG nummer 1 :D en daar mogen wij trots op zijn DPC 4 #1 _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 16:58:
[...]

dit heb ik nou net ook gekregen :(
(nadat ik overigens de proxy had aangezet op 127.0.0.1 ( zou het daar aan kunnen liggen?)
hij doet het weer.............

:?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:49:
Goed, hoe lang heb ik nog tot de MF? (/me checkt agenda) Aah... weekje. Ask weer zo'n weekend heb zet ik nog wel zeker 200K }:O bij mijn huidige -'geheime'- totaal. Wie mij op IRC volgt, hoort mij af en toe wel es blaten tegen o.a. NeoTweaker (hè Neo :) ) over mijn daadwerkelijke score.
jaja, Tor en ik zitten altijd in het channel "list_messages/577378" wat te vinden is op de server "http://gathering.tweakers.net/forum"
ns kijken wie er nou "spam" gaat roepen...
:+

dusd edri ededi nsdagv ansept emb er? :P

• My

My

weg aan he tge heims chri ftwe erg ebr uike n? :P

Verwijderd

Nah meer typen mensen, en meer mensen assimileren, we moeten die amerikanen inhalen!

• Loco-Motiv

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

My schreef op 11 september 2002 @ 22:09:
weg aan he tge heims chri ftwe erg ebr uike n? :P
bijkomend effect hiervan:
d atj e ste edsb ack spa cemo etg ebr ui ken, wa ntje maa ktze ersn elfou ten
(a lsje h et snelpr obeerd i nied erge val)

last.fm

Verwijderd

die Fransies werken ook met geheimschrift hoor, ze noemen het "Frans" en vinden het zo belangrijk dat ik daarvoor 1 uur per week kwijt ben (45min's les en 45 mins huiswerk... denken ze)

maar waarom ik het eigenlijk even zo deed, het leek me nogal ehhmm... opvallend om die datum even door het topic te schreeuwen. Tis een gewoonte die ik heb gekregen door de ECCp-gigaflush :)

• My

My

maa rzew ete nto chal lan g(a ls zehi ero ok kom en)da twi jopd ieda ru mgaa nflus hen?

Zoals Loco-Motiv zei: dis wel goed voor Dolphin :P

GROOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMM WEER 190K WEGWEGWEG :( :( :(

• Teun

Teun

Was YoMaN

YoMaN schreef op 11 september 2002 @ 17:20:

79.000.000 keys / 578 personen = 136678 keys per persoon
136678 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,3 dagen

Nederland - Frankrijk:

74.000.000 keys / 2027 personen = 36507 keys per persoon
36507 keys per persoon / 2500 keys per dag = 14,6 dagen

Amerika - Nederland.

1.005.000.000 keys / 2537 personen = 396137 keys per persoon
396137 keys per persoon / 5000 keys per dag = 79,2 dagen
Na de flush:
994.000.000 keys / 2537 personen = 391801 keys per persoon
391801 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,4 dagen

Total saved: 10.631.676

80.000.000 keys / 579 personen = 138169 keys per persoon
138169 keys per persoon / 5000 keys per dag = 27,6 dagen

Nederland - Frankrijk:

82.000.000 keys / 2030 personen = 40394 keys per persoon
40394 keys per persoon / 2500 keys per dag = 16,2 dagen

Amerika - Nederland.

1.015.000.000 keys / 2544 personen = 398977 keys per persoon
398977 keys per persoon / 5000 keys per dag = 79,8 dagen
Na de flush:
1.004.000.000 keys / 2544 personen = 394654 keys per persoon
394654 keys per persoon / 5000 keys per dag = 78,9 dagen
Verschil: 0,9 dagen

Total saved: 10.912.094

Zo, dat hebben we weer mooi gedaan. We zijn weer 8.000.000 keys uitgelopen op Frankrijk. En onze MF-meter stijgt ook nog steeds.

Amerika staat intussen ook na de MegaFlush meer dan 1.000.000.000 voor op ons. :'( Maarja daar is niet veel aan te doen.

Dat was het eigenlijk wel.
Owja, iedereen die op pulse 1.0 zit te wachten. Dat gaat nog wel een paar weken duren. Die error die ik kreeg is een beetje moeilijk weg te werken. :X

• My

My

YoMaN schreef op 12 september 2002 @ 15:20:
[...]

[stats.... :9~ ]

Zo, dat hebben we weer mooi gedaan. We zijn weer 8.000.000 keys uitgelopen op Frankrijk. En onze MF-meter stijgt ook nog steeds.

Amerika staat intussen ook na de MegaFlush meer dan 1.000.000.000 voor op ons. :'( Maarja daar is niet veel aan te doen.

Dat was het eigenlijk wel.
Owja, iedereen die op pulse 1.0 zit te wachten. Dat gaat nog wel een paar weken duren. Die error die ik kreeg is een beetje moeilijk weg te werken. :X
Arme wij... zullen wij ooit wel het genot van de nieuwe versie krijgen? :/

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 12 september 2002 @ 15:52:
[...]

Arme wij... zullen wij ooit wel het genot van de nieuwe versie krijgen? :/

ooit :P
alpha release 3 is uit, en werkt ook met eerdere windows versies :Y) verbetering!
't is wel te merken dat niet alles werkt btw, geen graps, geen key procenten, geen html output ervan.....

• My

My

dus we krijgen een uitgekauwde versie... :r

* My is alleen blij met het allerbeste :+

Verwijderd

Ik doe vanaf vandaag ook mee met dit project natuurlijk voor de dutch power cows _/-\o_

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
11 miljoen keys :P

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm, t komt dichterbij!!!!!!!!, spannend hè!!! nog ejm (4?) nachtjes slapen (of natuurlijk geeneen, en de hele nacht doortypen aan nutteloze FAQzzz.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

:'( :'( :'(
Kheb net gepulsed doordat ik dubbel klikte :'( , was zelf zo eigenwijs om niet ff die proxy ofzo verkeerd in te stellen, en nu dit.....wordt dan dalijk maar nachtwerk ofzo....

• cybermans
  • Laatst online: 09:36
hint firewall op niet doorlaten zetten (bij pulse dan)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• HCMarX
  • Laatst online: 21:25
Hmm ik heb geen firewall aanstaan op het moment. Maaruh mijn bijdrage is toch niet zo geweldig groot. Volgende week zit ik hooguit aan de 150K die ik kan meesturen voor de Mega-flush.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Verwijderd

Ik zit achter een firewall waar ik niet doorkom, da's veel beroerder :'(

• My

My

Ik ben ook zo eigenwijs geweest op die tips niet op te volgen... nu van plek 9 naar plek heleboel... 100K minder... en er heeft nog wel iemand z'n werkstuk lopuh typuh...

Arme My...

Maar!.. WIJ Dutch Power Cows zijn nooit teneergeslagen, althans, niet lang! Wij drinken er snel weer n Krôlschjûh op :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/earnmoneynow/product_zomergoudflesglas.jpg

Verwijderd

My schreef op 12 september 2002 @ 22:38:
(...)
Maar!.. WIJ Dutch Power Cows zijn nooit teneergeslagen, althans, niet lang! Wij drinken er snel weer n Krôlschjûh op :9~
Heey.... een NC'er die Grolsch drinkt... dat geeft de typvermoeide QU|CCC'er moed :)

/me gaat weer hard doortikken...
Op naar de 400K... (done).... 500K (almost) en dan door trekken naar de 600K... en als er dit weekend veel (heeeeeeeel veel dus) te praten valt op IRC, dan gaan we wellicht in de buurt komen van de 700K volgende week...

/me kijkt op de kalender en ziet de dagen tot de MF wegtikken :/

Verwijderd

Zo...... Net 130k geflushed... Ik ga zo op vakantie, en dan ligt mijn productie twee weken stil.

Ik zal vandaag nog zoveel mogelijk typen, en dat aan het einde van de dag flushen. :)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

fijne vakantie :)

Verwijderd

Thanks GeniusDex. :)

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Sjrooda Kun jij een hitparade aanleveren voor de megaflush ???

of iemand anders misschien. als iemand hem aanleverd is er vast wel een html poster die dat even wil posten 8)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

_DPC_Scorpion schreef op 13 september 2002 @ 10:36:

of iemand anders misschien. als iemand hem aanleverd is er vast wel een html poster die dat even wil posten 8)
Ik heb ooit een poging gedaan tot, alleen waren er te veel users en duurde het al anderhalve minuut om alle users te analyseren :X

http://www.project-dolphin.net/webdev.shtml <-- maak 'm zelf! [/idee] :)
http://project-dolphin.net/api/team_list.php voor teamranks

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

kijk dan op deze link

http://www.siemenroorda.nl/DPC

daar kun je zien dat het dus al gemakat is en het mogelijk moet zijn om daar een hitparade uit te bakken

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
_DPC_Scorpion schreef op 13 september 2002 @ 10:36:

Nog altijd zijn de statistieken te vinden op http://www.siemenroorda.nl/DPC/, maar die site is een beetje traag (ongeveer een minuut om te laden!), omdat-ie steeds de gehele hitparade opnieuw berekent (niet vanuit dolphin, maar vanuit de locale database, maar dat duurt ook lang...).

Wat bedoel je met voor de megaflush? De dag ervoor, zodat je kan vergelijken met de dag erna, of gewoon om eventjes te kijken?

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

nou wat ik dus bedoel is dat we op de dag na de megaflush een hitparade kunne maken

zodat we het megaflush geweld kunnen latenzien in een hitparade zoals we die bij de andere projecten ook kennen

is iets van dta mogelijk?

• sjroorda
_DPC_Scorpion schreef op 13 september 2002 @ 11:49:
nou wat ik dus bedoel is dat we op de dag na de megaflush een hitparade kunne maken

zodat we het megaflush geweld kunnen latenzien in een hitparade zoals we die bij de andere projecten ook kennen

is iets van dta mogelijk?
Tuurlijk! Je krijgt dan iets van de vorm

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Dutch Power Cows - stats Project Dolphin

Aantal leden:                     704
Totaal aantal teamkeys:           539.880.905
Totaal aantal keys:               629.630.507
Aantal keys laatste dag:          2.232.420
Aantal dagen dat stats lopen:     98
Gemiddeld aantal keys per dag:    4.194.564
Gemiddeld aantal keys per lid:    894.362
Laatste volledige update:         13-09-2002 11:39:52

Total                     keys
                                            contributing                laatste      gem.
Rank    DPC-rank   User                         keys      Total keys      dag      keys/dag

36-       1=   Asmodeus                   10.945.488   10.945.488         0      91.212
   66-       2=   ikkedenise                  8.977.542    9.032.715         0      69.482
   98-       3=   [DPC] Crazy Cows            7.625.453    7.625.084    54.727      51.175
   59-       4=   Blue-eagle                  7.430.327    9.362.032         0      48.258
   76-       5=   QU|CCC                      6.954.651    8.641.493       115      40.381
   86-       6+   negotiator.nl               6.730.400    8.198.376    78.595      46.058
  126=       7-   Stranger                    6.707.637    6.708.642         0      63.289
  266+       8+   Ragger                      4.966.010    4.966.010    83.627      58.424
  269-       9-   Ritchie                     4.915.294    4.942.078         0      33.392
  281-      10=   DeTeraarist                 4.880.333    4.880.333    18.062      31.284
  124-      11=   awallet                     4.624.843    6.791.130         0      33.290
  144-      12=   Booster                     4.596.238    6.315.727         0      32.555
  328-      13=   grimlock                    4.533.491    4.569.005         0      23.674
  259-      14=   Osiris                      4.337.718    5.054.021         0      30.264
  310-      15=   DizzyWeb                    4.143.549    4.713.124         0      26.628
  193-      16=   Appie-B                     4.039.785    5.670.315         0      26.374
  383-      17=   [GoT/DPC]Tha_Snail          3.869.656    4.284.024         0      24.621
  386+      18=   Tyrone                      3.733.700    4.242.413    27.648      24.665
  553-      19=   drm                         3.640.035    3.640.035         0      34.019
  411-      20=   Hicham                      3.624.281    4.152.505         0      21.516
  579-      21=   twi                         3.559.262    3.559.262         0      33.898
  587-      22=   HighLander                  3.542.172    3.542.172         0      34.059
  591-      23=   M v Akkeren                 3.538.689    3.534.103    10.593      33.029
  615+      24=   inno                        3.438.934    3.438.934    38.522      26.453
  648-      25=   Chakotay                    3.269.726    3.344.699         0      23.390
  709-      26=   mythor                      3.199.921    3.199.921         0      24.806
  717+      27=   cREATiVe8500                3.182.761    3.186.234    33.331      20.825
  589-      28=   EviL_SiqKNeSS               3.129.186    3.537.158     6.697      18.617
  459-      29=   Type                        3.074.325    3.953.439         0      20.379
  567+      30=   thedane                     3.066.123    3.590.606    16.176      18.508
                                                    ...          ...       ...
                                            539.880.905  629.630.507 2.232.420

Verneukt de lay-out wel een beetje, maar is wel a-la DPCH.

Megaflush was de 19e toch? dan zal ik de 'hitparades' van de 18e ('s avonds uur of 10) en die van de 19e (ook uur of 10 's avonds) erop zetten.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

_DPC_Scorpion schreef op 13 september 2002 @ 11:42:
kijk dan op deze link

http://www.siemenroorda.nl/DPC

daar kun je zien dat het dus al gemakat is en het mogelijk moet zijn om daar een hitparade uit te bakken
kdenk dat ie de API ook heeft gebruikt ;)

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

idd alleen dan gesorteerd op dag daar zie dus ook umarth zijn mega flush goed terug

code:
1
2
3
DPC-
rank            User              Totalkeys    Keys laatste  Lid sinds   
398 (103)  [DPC] Umarth  236.812         135.897     26-08-2002

die heb ik dus uit jou stats

• sjroorda
_DPC_Scorpion schreef op 13 september 2002 @ 13:00:
idd alleen dan gesorteerd op dag daar zie dus ook umarth zijn mega flush goed terug

code:
1
2
3
DPC-
rank            User              Totalkeys    Keys laatste  Lid sinds   
398 (103)  [DPC] Umarth  236.812         135.897     26-08-2002

die heb ik dus uit jou stats
Ja, heb de API ook gebruikt, en ja, kan ook op dagstats sorteren, hetgeen ik wel zal doen tzt ;)

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

In de nieuwe client zit ook een optie om je typgedrag naar de schijf te schrijven als een html file :)
Probleem: er is nog geen template voor
Oplossing: een template maken
Ik ben dus bezig met een template, maar wil ff advies..... Op http://www.twistification.net/template.html kun je 2 versies zien, 1 brede en 1 smalle. Welke van de 2 vinden jullie beter?

Poll: Welke versie vind je beter?
De bovenste (brede)
De onderste (smalle)

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4990&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof niet dat die poll hierboven al 1202586 views heet gehad :)
anders is het natuurlijk euj, tsja . wat is het dan eigenlijk, extra F5 keys misschien?
maar iig :7

• DukeBox
  • Niet online
DukeBox is in 1,234th place.

:P hup 1,2,3,4 hup 1,2,3,4 hehe.. ( ff keys genereren )

• DukeBox
  • Niet online
sorry, moest eigenlijk in 1 mesg.

ff iets gemaakt (is realtime) is hier behoefte aan ? http://dolphin.qik.nl/stats.php

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bagger wou ander proggie openen dubble klikte ik op me icoon :(
100000 weg BAH!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

700k so far... ik ga proberen de 750000 te halen, weet niet of het me lukt, ga het he weekend wel wat meer ut spelen ofzo :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

m.m schreef op 13 september 2002 @ 22:23:
700k so far... ik ga proberen de 750000 te halen, weet niet of het me lukt, ga het he weekend wel wat meer ut spelen ofzo :)
m.m, ik ga proberen je nog een plaatsje naar beneden te drukken, hoor... Ik heb er sinds vorige week vrijdagavond >200K doorheen geslagen. 100K in het weekend en 100K door de week... Hoop dat het dit weekend een beetje druk is op IRC, dan sla ik die 100K er met gemak doorheen. Moet bovendien ook nog een beetje verslagje afmaken (hoef wel niet veel meer, maar toch).

/me zit momenteel al over 500K (screenshotje van vanmiddag):

Afbeeldingslocatie: http://www.stratingnet.nl/pics/500000.jpg
sjroorda schreef op 13 september 2002 @ 12:10:
[...]

Megaflush was de 19e toch? dan zal ik de 'hitparades' van de 18e ('s avonds uur of 10) en die van de 19e (ook uur of 10 's avonds) erop zetten.
Neuh... is niet helemaal waar. Is op Prinsjesdag en dat is naar mijn weten de derde dinsdag van september. Is dus twee dagen eerder.

• My

My

Zeg ut nou eens duidelijk! 17 september, straks begrijpt ie ut niet en dan klopt de hitparade niet :+

DukeBox, ik weet niet wat die stats inhouden, maar volgens mij zijn de overall, ik vind um wel mooi, maar volgens mij moet je meer als de top 30 weergeven, anders is ut voor de kleinere user (of iemand die net begonnen is) nie zo leuk...

GeniusDex, ik zou graag voor je poll willen stemmen, maar ik weet niet wat ik met die link moet, ik krijg iig niet wat er in je post staat :?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 14 september 2002 @ 09:16:
GeniusDex, ik zou graag voor je poll willen stemmen, maar ik weet niet wat ik met die link moet, ik krijg iig niet wat er in je post staat :?
Gewoon 1 van de 2 links aanklikken, dan krijg je een window van DubbelF met daarin (rechtsonder ;)) de poll :)
DukeBox schreef op 13 september 2002 @ 20:43:

ff iets gemaakt (is realtime) is hier behoefte aan ? http://dolphin.qik.nl/stats.php
denkut wel :)
Als je er een redelijk complete DPCH uit kunt maken (DPC users, overall users, overall stijgers (van de MF, als 't kan :P), dag top 3 of 10 teams, overall top 3 of 10 teams, en natuurlijk landen top 3 :)) <-- of is dat teveel werk? :) (en probeer team_list.php in de api dir 's :))

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

maak ook even de lijst wat langer omdat ik niet zo snel op de miljoen kom (aangezien in NU pas op 43000 sta na een aantal dagen sparen :( ik hoop dat ik een keer over de 100k ga komen want dit is gewoon beroerd :(

• My

My

Leejow(saait) schreef op 14 september 2002 @ 09:37:
maak ook even de lijst wat langer omdat ik niet zo snel op de miljoen kom (aangezien in NU pas op 43000 sta na een aantal dagen sparen :( ik hoop dat ik een keer over de 100k ga komen want dit is gewoon beroerd :(
tip: typ meer

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

waaaat? Ik sta 126e :'(
11e van DPC, niet leuk!

Heel lang was ik 26, global rank dus. Klote stage ook! Als ik het dáár nou mocht gebruiken.... :/

Zie je! Als ik dubbel zoveel (= +8 uur) zoveel kan typen stond ik 2e van DPC, dat zal wel ongeveer 26e zijn, naja, shit happens :)

Die nieuwe client is trouwens --> :9~

Dividend for Starters

Verwijderd

DukeBox schreef op 13 september 2002 @ 20:43:

ja DukeBox, das leuk :9~
maar misschien net als bij de andere DPCH's ook de stats van de vorige dag erbij doen? dus hoeveel je gisteren hebt gedaan.
zou wel leuk zijn als dit ook elke dag in /5 zou kunnen komen

keep on working, I like it! _/-\o_

offtopic:
hey DukeBox, kheb je al n paar keer ge-ICQ'd op het nummer dat boven je posts staat maar je schijnt het niet belangrijk te vinden. Kheb nu een andere vraag en op het QU|CCC-forum wisten ze het antwoord ook al nie. Nu dus aan jou de vraag of je wel gaat reageren op ICQ-messages die ik nog ga sturen. Anders ga ik kijken of ik er een T.net-fp-bericht van kan maken :o

Verwijderd

Topicstarter
ejm zullen we eens gaan nadenken over hoe we even, op een zo groots mogelijke wijze gaan aankondigen dat de flush eraan komt?

• My

My

Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:05:
ejm zullen we eens gaan nadenken over hoe we even, op een zo groots mogelijke wijze gaan aankondigen dat de flush eraan komt?
Denk dat het makkelijkste is dat ik (of iemand anders, maar niet allemaal tegelijk...) een topic open op de 16e... herhaal ik nog ff duidelijk het doel (voor nog meer mensen :+ ) ennuh dat er geflushed moet worden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 13:05:
mezelf quoten! 8)7
ejm

Frontpage Berichtje ja (wie zou dat kunnen regelen???)
Extra Topic zeker
in dit draadje een melding! ook wel B)

Verwijderd

Valt me op dat er hier steeds minder nieuwe berichten verschijnen... in het begin liep dit topic veel harder... doortypen mensen, is beter voor je Dolphin-score.

Misschien kan jij, Rinoceros, als openaar van dit topic wel even een nieuw topic openen op de 16e van dat er de dag daarna geflushed gaat worden.

Qua frontpage ben ik nog even in twijfeling of we moeten proberen een berichtje vóór of na de MF te plaatsen. :/ Ik ben in twijfel, omdat ik denk dat het plaatsen van tevoren niet echt meer keys oplevert. Daarentegen zal het plaatsen van een berichtje over een MF waarschijnlijk wel weer een sloot deelnemers opleveren die opeens bekend worden met dit project en gaan meedoen. En dat is dan weer leuk voor een evt volgende MF.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.