AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
PHP:
1
2
| $randomsite = "tweakers.net"; header("Location: $randomsite"); |
Oke, ik heb dit dus lettelijk overgenomen en dan krijg ik dit :
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site6/fst/var/www/html/check.php:3) in /home/virtual/site6/fst/var/www/html/check.php on line 11
Dusss, moet die header soms bovenaan het document staan ofzo? Want ik wil namelijk naar aanleiding van berekende informatie midden in mijn php document een website openen in het zelfde frame.
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/virtual/site6/fst/var/www/html/check.php:3) in /home/virtual/site6/fst/var/www/html/check.php on line 11
Dusss, moet die header soms bovenaan het document staan ofzo? Want ik wil namelijk naar aanleiding van berekende informatie midden in mijn php document een website openen in het zelfde frame.
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
Dat betekend dat je of al iets van html hebt verzonden, of dat er lege regels boven je code staan. De header kun je alleen zenden als er verder nog niets naar de browser is gestuurd. Kijk anders hier ook eens..
Je kan die berekening uitvoeren voordat je iets op het scherm toont en dan die header maken.
Ook kan je de refresh header gebruiken zodat hij bijv na 5 seconden pas over springt.
Ook kan je de refresh header gebruiken zodat hij bijv na 5 seconden pas over springt.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Vertel eerst es beter wat je wilt.
Wil je zelf wat output neerzetten en daaronder een andere site?
Dan zul je met fopen etc moeten werken.
Wil je zelf wat output neerzetten en daaronder een andere site?
Dan zul je met fopen etc moeten werken.
Jep toppie bedankt het werkt, je moet idd niet ervoor zetten.
Thanx for tha help.
Thanx for tha help.
hhhmmmmm, Ik ben hier nu toevallig ook mee bezig.
Mij lukt het alleen niet. Zie deze code.
Als ik dit uitvoer krijg ik terug in mijn browser resource id #1. Iemand enig idee wat hier aan de hand is ?
Mij lukt het alleen niet. Zie deze code.
PHP:
1
2
3
4
5
| $info= fopen("http://localhost/server-info" ,"r"); echo "<center><table><tr><td class=head><center><b>server-info</b></center></td></tr>" ."<tr><td><table border=0><tr><td><pre class=generatedinfo>" .$info ."</pre></td></tr></table></td></tr></table><br></center>"; |
Als ik dit uitvoer krijg ik terug in mijn browser resource id #1. Iemand enig idee wat hier aan de hand is ?
Console Guy
Verwijderd
Je moet de info nog uit de file lezen:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <? $file= fopen("http://localhost/server-info" ,"r"); $info = fread($file, 20000); echo "<center><table><tr><td class=head><center><b>server-info</b></center></td></tr>" ."<tr><td><table border=0><tr><td><pre class=generatedinfo>" .$info ."</pre></td></tr></table></td></tr></table><br></center>"; fclose($file); ?> |
Thanks,
Dat was hem. En ik maar zoeken en zoeken. Ben het hele weekend ermee aan het rommelen geweest.
Dat was hem. En ik maar zoeken en zoeken. Ben het hele weekend ermee aan het rommelen geweest.
Console Guy
Pagina: 1