Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Waarom kan je Mozilla niet met flash gebruiken? Draait hier prima.
Je zou Opera kunnen proberen..
Je zou Opera kunnen proberen..
hoe krijg ik een flash modulle in mozilla ?? macromedia heeft hem niet !
Je zult een flash plugin van macromedia voor mozilla moeten hebben, maar zo te zien (http://www.macromedia.com/shockwave/download/alternates/) zijn die er niet voor *BSD... jammer maar helaas dus 
Het beste alternatief is waarschijnlijk Linux
Het beste alternatief is waarschijnlijk Linux
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
zoals een aantal al zei, moet je de linux-mozilla uit de ports pakken, en dan is er ook nog ergens een flash plug in de ports
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Opera (www/linux-opera) of linux-mozilla (www/linux-mozilla) met Macromedia flashplugin (www/linux-flashplugin).
Alternatief: Mozilla (www/mozilla) met de open source flash plugin (www/flashplugin-mozilla). Die laatste werkt niet optimaal, maar wel een beetje
.
Zelf gebruik ik Opera.
Alternatief: Mozilla (www/mozilla) met de open source flash plugin (www/flashplugin-mozilla). Die laatste werkt niet optimaal, maar wel een beetje
Zelf gebruik ik Opera.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Grrr, bespaar je Celeronnetje de (letterlijk) onnodige cpu cycles en vermijd Flash sites zoveel mogelijk zou ik zeggen.
Ik houd het al maanden vol zo. Als ik mooie animatie wil zien dan zet ik m'n lava lamp wel aan of speel ik een game.
Ik houd het al maanden vol zo. Als ik mooie animatie wil zien dan zet ik m'n lava lamp wel aan of speel ik een game.
LOLMBMarduk schreef op 22 augustus 2002 @ 11:31:
Grrr, bespaar je Celeronnetje de (letterlijk) onnodige cpu cycles en vermijd Flash sites zoveel mogelijk zou ik zeggen.
als ik bij een klant kom om de door mij gebouwde website te laten zien is het zonde als hij a dat licht geanimeerde logo niet kan zien he ! 
Mozilla heeft wel een flash module maar deze lijd aan een oude bug (heeft netscape ook las van zie:
flash bug in netscape plugin ?last
)
ik heb snel windows erop gepleurd voordat ik naar de klant ben gegaan.. ga nu toch eens kijken of er nieuwere versies van de mozilla-flashplugin zijn.
Mozilla heeft wel een flash module maar deze lijd aan een oude bug (heeft netscape ook las van zie:
)
ik heb snel windows erop gepleurd voordat ik naar de klant ben gegaan.. ga nu toch eens kijken of er nieuwere versies van de mozilla-flashplugin zijn.
"If you can't say anything nice, don't say anything at all."
Wat is er mis met Opera met Flash dan?xychix schreef op 22 augustus 2002 @ 19:13:
als ik bij een klant kom om de door mij gebouwde website te laten zien is het zonde als hij a dat licht geanimeerde logo niet kan zien he !
)
Pagina: 1