Webbrowser for BSD (die ook flash kan)

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik heb mozilla.. geen flash.
netscape kan ik niet installen (de ports vertellen mij dat netscape een grote bug heeft (onder versie 4.70) en dat er geen bsd versies meer gemaakt worden.

wat is het beste alternatief ?? wel klein en snel (laptop celeron 336...)

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Waarom kan je Mozilla niet met flash gebruiken? Draait hier prima.
Je zou Opera kunnen proberen..

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
hoe krijg ik een flash modulle in mozilla ?? macromedia heeft hem niet !

• _nethack
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Je zult een flash plugin van macromedia voor mozilla moeten hebben, maar zo te zien (http://www.macromedia.com/shockwave/download/alternates/) zijn die er niet voor *BSD... jammer maar helaas dus :{

Het beste alternatief is waarschijnlijk Linux :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Linux emulation

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

zoals een aantal al zei, moet je de linux-mozilla uit de ports pakken, en dan is er ook nog ergens een flash plug in de ports

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Opera (www/linux-opera) of linux-mozilla (www/linux-mozilla) met Macromedia flashplugin (www/linux-flashplugin).

Alternatief: Mozilla (www/mozilla) met de open source flash plugin (www/flashplugin-mozilla). Die laatste werkt niet optimaal, maar wel een beetje :).

Zelf gebruik ik Opera.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Grrr, bespaar je Celeronnetje de (letterlijk) onnodige cpu cycles en vermijd Flash sites zoveel mogelijk zou ik zeggen.
Ik houd het al maanden vol zo. Als ik mooie animatie wil zien dan zet ik m'n lava lamp wel aan of speel ik een game.

• AVL

AVL

OHMSS

MBMarduk schreef op 22 augustus 2002 @ 11:31:
Grrr, bespaar je Celeronnetje de (letterlijk) onnodige cpu cycles en vermijd Flash sites zoveel mogelijk zou ik zeggen.
Ik houd het al maanden vol zo. Als ik mooie animatie wil zien dan zet ik m'n lava lamp wel aan of speel ik een game.
LOL :). Maar je hebt wel gelijk - de meeste dingen in Flash zijn tegenwoordig advertenties (en sites van automerken), en het is toch niet zo'n ramp als je die mist :P.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
als ik bij een klant kom om de door mij gebouwde website te laten zien is het zonde als hij a dat licht geanimeerde logo niet kan zien he ! :P

Mozilla heeft wel een flash module maar deze lijd aan een oude bug (heeft netscape ook las van zie:
flash bug in netscape plugin ?last
)

ik heb snel windows erop gepleurd voordat ik naar de klant ben gegaan.. ga nu toch eens kijken of er nieuwere versies van de mozilla-flashplugin zijn.

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

:X
"If you can't say anything nice, don't say anything at all."

• AVL

AVL

OHMSS

xychix schreef op 22 augustus 2002 @ 19:13:
als ik bij een klant kom om de door mij gebouwde website te laten zien is het zonde als hij a dat licht geanimeerde logo niet kan zien he ! :P

Mozilla heeft wel een flash module maar deze lijd aan een oude bug (heeft netscape ook las van zie:
flash bug in netscape plugin ?last
)

ik heb snel windows erop gepleurd voordat ik naar de klant ben gegaan.. ga nu toch eens kijken of er nieuwere versies van de mozilla-flashplugin zijn.
Wat is er mis met Opera met Flash dan?

Pagina: 1