Virussen? Scan ze hier!
2e link lijkt mij een stevig stukje van je af schrijven. Weinig mis mee, dan dat het wat ongenuanceerd is. We gaan toch niet ubercorrect worden?
Als iemand al dat gescheld normaal vind, begin ik toch ernstig aan 's mans intelligentie en fatsoensnormen te twijfelen....Wekkel schreef op 21 augustus 2002 @ 11:28:
2e link lijkt mij een stevig stukje van je af schrijven. Weinig mis mee, dan dat het wat ongenuanceerd is. We gaan toch niet ubercorrect worden?
Virussen? Scan ze hier!
Hmm, hij staat nog steeds op 0 (0.1), nog één persoon om het laatste zetje te geven en hij staat op -1. 

De FP is voor on-topic zaken, niet om prive-vetes uit te vechten.
Waarom moet dat op de FP, kan dat dan niet via mail, MSN of ICQ.Wekkel schreef op 21 augustus 2002 @ 11:28:
De FP is voor on-topic zaken, niet om prive-vetes uit te vechten.
triest om ze voor kleuter uit te maken
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Tja, volwassenen gaat niet.
Ik duik trouwens even helemaal in die draad want er staat wel meer scheef.
* bazs2000 trekt een zwembroek aan en maakt zich op voor de grote duik.
*plons*
Kreten als "Verdomme, die kl*te Americanen... en sh*t Engelsen vergezeld van
,dan hoort de reactie imho in het trollenboekje.
Enneuh n00b, je reageert met een "triest om ze voor kleuter uit te maken", maar wat vind je van de oorspronkelijke reactie dan? _dat_ is imo pas triest...
Maar hoe zou jij dat beoordelen?

Enneuh n00b, je reageert met een "triest om ze voor kleuter uit te maken", maar wat vind je van de oorspronkelijke reactie dan? _dat_ is imo pas triest...
Maar hoe zou jij dat beoordelen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hehe, dat was dus de 2e link die gafRobin Vreuls schreef op 21 augustus 2002 @ 12:45:
Ik krijg zin om deze een waarschuwing te gevenTrollen is erg, maar door zo erop los te trollen
Virussen? Scan ze hier!
Deze hier: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=579583 staat notabene op +4 maar doet wel erg trollerig aan. Maffe regeringen... onzinnige plannen... zooitje halve garen... Dat is toch echt geen inzichtvolle reactie.
Ik kijk 't allemaal maar aan, maar het moraalridder gehalte vind ik hier af en toe schrikbarend. Hij beledigt niemand in persoon, generaliseerd dat het dik gedrukt staat en maakt geen geheim van het feit dat ie domweg eens lekker aan het losbarsten is zonder nou heel serieus te zijn. Mag je nou niet eens meer eens lekker losbarsten en de boel dus eens opschudden met geinig gereutel? Ik proef een groot gehalte ouderschap hierwildhagen schreef op 21 augustus 2002 @ 11:34:
[...]
Als iemand al dat gescheld normaal vind, begin ik toch ernstig aan 's mans intelligentie en fatsoensnormen te twijfelen....
Overigens heeft schelden normaal vinden weinig met intelligentie te maken. Ook boeven kunnen hoogst intelligent zijn, zonder erg fatsoenlijk te zijn. Erg onfatsoenlijk vind ik de post ook niet echt, meer vermakelijk.
Damn, kan niemand hier meer van andermans zieke gereutel genieten?
Domme mensen ->
bedankt...groot gehalte ouderschap..
De eerste post (die ik op 0 aantrof, -1 uitgedeeld) vind ik allerminst amusant, de tweede ook niet echt, maar ik kan de emotie misschien best wel begrijpen, echter iemand die zich zo laat gaan dient afgestraft te worden; als je dat wilt lezen kun je je standaard-niveau op -1 zetten.
Dat 'moraalridder'-gehalte is imo allerminst een slecht idee, vergelijk het met mensen die er wat van zeggen van grafiti-kladders, van mensen die de politie bellen als iemand de geparkeerde auto's in een straat bekrast; ik ben dan zeker niet voor een laat-maar-lekker-gaan, of het-is-mijn-zaak-niet.
Een troll posten is an sich geen criminele daad, van sommige kan ik ook genieten, en dan alsnog een -1 uitdelen, enkel heeft Tnet voordeel bij een beperking van de mogelijkheden van mensen om snel wat te posten, gebaseerd op hun stemmning of emoties, post met een objectieve
ondergrond, gebaseerd op feiten hebben een hogere waarde (alhoewel ook die waarde enkel telt voor mensen die daaraan hechten)
Ik kan me hooguit voorstellen dat RV's uitspraak om die tweede poster een waarschuwing te geven misschien niet echt terecht is, ik kan de emotie best begrijpen, vind het zonder de trolls een nette 0:overbodig (of misschien een extra bonuspunt voor de 25000ste vermelding va Orwell's 1984 in een privacy-draad), zolang de poster dat soort dingen enkel bij uitzondering doet lijkt het me geen groot gevaar of foute poster, en zou een afstraffing in zijn Karma voldoende moeten zijn
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
erm, ja toch wel...Wekkel schreef op 21 augustus 2002 @ 13:41:
...Mag je nou niet eens meer eens lekker losbarsten en de boel dus eens opschudden met geinig gereutel? ...
bij deze dan...
Maar om e.e.a. weer in het serieuze te trekken:
De frontpage is niet de plaats voor dom of geinig gereutel, op de FP gaat het om de nieuwswaarde, HK praatjes mogen in de HK.
Ook werkt dergelijk gescheld behoorlijk drempelverlagend, zodat de FP alleen maar vervuild en onleesbaar raakt.
Moraalridderij?
Soms wel misschien, maar slechts tot doel om de grenzen helder te maken, en daarbij laten we onze persoonlijke mening zoveel mogelijk buiten beschouwing, wat niet betekend dat we niet menselijk zijn en dus ook fouten kunnen maken.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1