Waarom gesloten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 18:04
Ruis op luidsprekers iets met monitor te maken?

Waarom is die nou gesloten. Ik wilde graag nog antwoord geven, want wat erin gesuggereerd word helpt allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Volgens de policy:
Een mail sturen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:22

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat is er mis met de sluitpost van de moderator? Daar staat duidelijk het antwoord in. Het is dus een searchvraag, vandaar dat hij dichtgaat. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tja, als speakers gaan ruisen of brommen en je kunt het verhelpen met het aanraken van een monitor of metalen behuizing dan is het aaltijd een aardingsprobleem.
Tip, zorg voor een geaard stopcontact of als je dat niet heb, sluit de aardedraad van de stekkerdoos aan op de CV-installatie.

Het topic was dus wel terecht gesloten omdat het een simpele vraag was en een nog simpeler te verhelpen probleem. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
Daar ben ik het dus niet mee eens, aangezien ik een geaard stopcontact heb, met een daarbij horende (geaarde) stekkerdoos en mijn pc, monitor en speakers daar op aangesloten zijn. Wat dus betekent, dat niemand in dat topic gelijk heeft en het dus niet terecht is gesloten.

Wat wel eventueel kan is het feit dat het veroorzaakt wordt door een aardlus. Maar ook daarover heeft bijna niemand op het forum een goeie opvatting, want een aardlus wordt niet veroorzaakt door slecht aarden, maar juist door goed aarden.

Maar dit is niet het topic om daarover te discussiëren.

Mijn excuses dat ik niet via mail gedaan heb, maar was de regels vergeten en schijnbaar te lui om ze te lezen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

In dat geval kan hij weer open, mits je bovenstaande reply erin vrot. :) Ik zal het topic weer openen. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
thank you very much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zie je extra uitleg nog niet in het topic staan?

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1