Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
De plekken en houders voor de fans zitten er al.
de fans moet je kopen.
Wel jammer dat het 80x80x25 is ... wilde er delta 80hps in zetten
Maar die zijn 80x80x38 ... heb al gekeken of dat een beetje gemod kon worden, maar werdt niet al te simpel .... :~(
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2002 09:41 . Reden: typo ]
nee er zitten geen gaatjes maar uitsteekseltjes die in de schroefgaten van de fan passen zodat hij blijft ziteen.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 09:41:
als je beetje handig bent schroef (moer whatever) je ze toch vast? kan denk ik wel, zo uit me hoofd( heb zelf chieftec, maar zit op de zaak) zitten er wat vierkante gaatjes, met wat van die ronde ijzertjes (hoe heten die krengen ook alweer) of van Rubber (demping) krijg je ze denkik wel pikobello in je caseje
maar nu weet ik genoeg over de maat, moest ik ff weten ivm fans die ik straks ga halen
*beeeeep*
Maja wie bennik
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
DAT wilde ik dus ... maar dan moest ik weer teveel gaan boren etc.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 09:41:
als je beetje handig bent schroef (moer whatever) je ze toch vast? kan denk ik wel, zo uit me hoofd( heb zelf chieftec, maar zit op de zaak) zitten er wat vierkante gaatjes, met wat van die ronde ijzertjes (hoe heten die krengen ook alweer) of van Rubber (demping) krijg je ze denkik wel pikobello in je caseje
Dus toen maar 5 Sunon extreme output fans erin gehangen
Je moet toch wat heh.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Hij bedoelt denk ik dat 80x80x25 de standaard maten zijn, en dat in de die klipjes van de chieftec / antec kasten die dus passen.WhizzCat schreef op 21 augustus 2002 @ 09:27:
yep, standaard maten van een 80 mm koeler, is dacht ik idd wat je zegt... ik heb zelf ook chieftec kast, zitten standaard kastkoelers in
Verwijderd
En toen heb je je kast aan je buro vast getaped?TheDarkLord666 schreef op 21 augustus 2002 @ 10:12:
[...]
DAT wilde ik dus ... maar dan moest ik weer teveel gaan boren etc.
Dus toen maar 5 Sunon extreme output fans erin gehangen
Je moet toch wat heh.
Klopt.. ik heb nog 2 van die Delta's liggen, heb gekeken of die fans er toch op redelijk makkelijke manier ingezet konden worden, maar dat valt inderdaad toch er tegen...TheDarkLord666 schreef op 21 augustus 2002 @ 09:33:
zitten er niet standaard bij hoor ...
De plekken en houders voor de fans zitten er al.
de fans moet je kopen.
Wel jammer dat het 80x80x25 is ... wilde er delta 80hps in zetten
Maar die zijn 80x80x38 ... heb al gekeken of dat een beetje gemod kon worden, maar werdt niet al te simpel .... :~(
Maar goed, die fans maken me toch te veel lawaai.. en om ze nou op 7v te laten lopen... dan maar een "normale" fan erin op volle snelheid
Dus moet helaas nog ff verder zoeken.
*beeeeep*