Maten casefan voor voor chieftec?

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37
Hoe dik moet een casefan zijn als hij normaal in de klemmetjes wil passen, ik dacht 80x80x25 klopt dat?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

yep, standaard maten van een 80 mm koeler, is dacht ik idd wat je zegt... ik heb zelf ook chieftec kast, zitten standaard kastkoelers in :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
zitten er niet standaard bij hoor ...
De plekken en houders voor de fans zitten er al.

de fans moet je kopen.
Wel jammer dat het 80x80x25 is ... wilde er delta 80hps in zetten >:)
Maar die zijn 80x80x38 ... heb al gekeken of dat een beetje gemod kon worden, maar werdt niet al te simpel .... :~(

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

klopt, je moet echt standaard koelers erin doen, modden kan wel, maar dan moet je ze gewoon met tie wraps vastzetten, is de makkelijkste oplossing denk. Trouwens, ik geloof dat alleen de side-fan meegeleverd word, de andere vier zal je er zelf bij moeten kopen, maar dat staat wel op de site van het bedrijf waar je dat ding weghaalt :) iig, bij Progress krijg je alleen de side fan :P

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

als je beetje handig bent schroef (moer whatever) je ze toch vast? kan denk ik wel, zo uit me hoofd( heb zelf chieftec, maar zit op de zaak) zitten er wat vierkante gaatjes, met wat van die ronde ijzertjes (hoe heten die krengen ook alweer) of van Rubber (demping :)) krijg je ze denkik wel pikobello in je caseje :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2002 09:41 . Reden: typo ]

• MewBie
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 09:41:
als je beetje handig bent schroef (moer whatever) je ze toch vast? kan denk ik wel, zo uit me hoofd( heb zelf chieftec, maar zit op de zaak) zitten er wat vierkante gaatjes, met wat van die ronde ijzertjes (hoe heten die krengen ook alweer) of van Rubber (demping :)) krijg je ze denkik wel pikobello in je caseje :+
nee er zitten geen gaatjes maar uitsteekseltjes die in de schroefgaten van de fan passen zodat hij blijft ziteen.

maar nu weet ik genoeg over de maat, moest ik ff weten ivm fans die ik straks ga halen

*beeeeep*

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

nou jah, veel succes dan maar, mocht je nog vraagjes over chieftec kasten hebben.... ik heb er dus ook een :) trouwens, wat voor kast heb je van chieftec?

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-12-2025

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

4 extra fan lijkt me toch meer dan genoeg? Enne 80mm is mooie maat.

Maja wie bennik :)

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

• TDLofCC
  • Laatst online: 02-02-2024
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 09:41:
DAT wilde ik dus ... maar dan moest ik weer teveel gaan boren etc.
Dus toen maar 5 Sunon extreme output fans erin gehangen ;)

Je moet toch wat heh.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

WhizzCat schreef op 21 augustus 2002 @ 09:27:
yep, standaard maten van een 80 mm koeler, is dacht ik idd wat je zegt... ik heb zelf ook chieftec kast, zitten standaard kastkoelers in :)
Hij bedoelt denk ik dat 80x80x25 de standaard maten zijn, en dat in de die klipjes van de chieftec / antec kasten die dus passen. :)

Verwijderd

TheDarkLord666 schreef op 21 augustus 2002 @ 10:12:
[...]

DAT wilde ik dus ... maar dan moest ik weer teveel gaan boren etc.
Dus toen maar 5 Sunon extreme output fans erin gehangen ;)

Je moet toch wat heh.
En toen heb je je kast aan je buro vast getaped? :D

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 01:27

BrZ

TheDarkLord666 schreef op 21 augustus 2002 @ 09:33:
zitten er niet standaard bij hoor ...
De plekken en houders voor de fans zitten er al.

de fans moet je kopen.
Wel jammer dat het 80x80x25 is ... wilde er delta 80hps in zetten >:)
Maar die zijn 80x80x38 ... heb al gekeken of dat een beetje gemod kon worden, maar werdt niet al te simpel .... :~(
Klopt.. ik heb nog 2 van die Delta's liggen, heb gekeken of die fans er toch op redelijk makkelijke manier ingezet konden worden, maar dat valt inderdaad toch er tegen...

Maar goed, die fans maken me toch te veel lawaai.. en om ze nou op 7v te laten lopen... dan maar een "normale" fan erin op volle snelheid :P

• MewBie
De compu winkel had alleen nog maar casefans liggen zonder stekkertjes eraan :'( en aan dat soort fans heb ik slechte herinneringen.
Dus moet helaas nog ff verder zoeken. :(

*beeeeep*

Pagina: 1