Mogguh allemaal, ik heb nog helemaal geen zin om up te gaan graden voor mijn 600mhz Athlon systeem, Ik wacht liever tot de hammer uit is, dan staan XP systemen in overvloed
, Ik ben op zoek naar een GFD, Het is een klein apparaatje dat je op de achterkant van je SLOT A Athlon prikt, hiervoor moet wel de achterkant van je athlon worden opengebroken & voldoende ruimte in je case voor hebben, met dit cool dingetje kun je je Athlon van z'n multiplier afhalen, (dus vet hoog zetten), voltage instellen en nog iets geloof ik, ik ben de gelukkige eigenaar van een 600mhz CPu'tje met daarin een Core van 750mhz (AMD Rules !) dus het is zeker geen probleem om die ook daadwerkelijk daarop te knallen mits de nog (niet op thunderbird) cache chips willen meewerken, maar ik had het al met m'n msi 6195 op 119mhz FSB kunnen pushen tot 717mhz CPU Clock, Wie weet waar je deze nog kan vinden in winkels, of heeft iemand 'm zelf, ik heb ook al tevens ge-add op "wie kan deze hardware nog gebruiken", maar nog geen reactie. Het moet snel gebeuren want men pc'tje begint de nieuwe spellen net aan te trekken
, ..
2de offtopic onderwerp, ik wil naar m'n vriendin gaan met m'n mointainbike van de bollenstreek naar het noorden van nederland, 70km om precies te zijn, heeft iemand dit ooit wel eens in z'n bol gehad & gedaan langs de A7 ??
Ik hoor het.
2de offtopic onderwerp, ik wil naar m'n vriendin gaan met m'n mointainbike van de bollenstreek naar het noorden van nederland, 70km om precies te zijn, heeft iemand dit ooit wel eens in z'n bol gehad & gedaan langs de A7 ??
Ik hoor het.