Toon posts:

PC weet niet van ophouden

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik opdracht geeft om windows (XP) af te sluiten gebeurd dit ook direkt, maar waar normaal de pc uitgaat start hij weer automatisch op alsof je gewoon weer op de knop drukt waar je hem normaal me aanzet.
weet iemand hier een oplossing voor ???

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

heb je toevallig n MSI moederbord (K7T turbo 2 of zo)? je moet even meer info geven, want zo kan het aan van alles liggen. specs, wat heb je al geprobeerd enz.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Moederbord is een GA-7DX, 1400 Mhz, 256 mb, heb in principe niet zoveel geprobeerd om dat die mogelijkheden er voor mij niet waren. het enigste wat ik gedaan heb de harde schijf ge-fdisk't , 1 Partitie gemaakt en daarna XP geinstald. alles heel simpel, dit alles werkt normaal voor de rest geen andere zaken erop gezet om alles uit te sluiten, ga ik dan de zooi afsluiten begint hij weer opnieuw alsof je op de "aanknop" drukt.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:23

-ET-

Phone Home

zit de conector van je powerknop nog wel goed op je mobo??

Verwijderd

kijk eens in de bios.
misschien staan de volgende drie opties aan, en moet je uitzetten:

1. WOL (Wake On Lan)
2. WOR (Wake On Ring)
3. WOT (Wake On Timer)

Verwijderd

Topicstarter
ik dank jullie allen voor je respons, maar het probleem is opgelost, eerst het "wake on" gedisabled maar was niet de oorzaak. nog ff wat andere zaken geprobeerd en kwam uiteindelijk terecht bij : "PME Event Wake Up" deze ge-disabled en het probleem is uit de wereld sluit weer normaal af.
Pagina: 1