ghosting... en trekken.. :(

Pagina: 1
Acties:

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
ik kon nix vinden met de search...
(zoek je op ghosting, komt er eerst een pagina met topics waar wel het woord in voorkomt, maar waar je nix aan hebt, druk je op page 2, krijg je allemaal search resultaten die bijv met muizen te maken hebben :? )
anyway:

ik heb net dit systeempje in elkaar gezet (zie sig), en nu vertoont mijn gforce ghosting op mijn monitor... (19")
als ik de monitor dan aansluit op mijn oude pc (P3 750 +tnt2 M64) dan is er nix te zien....
en een vriend (met het zelfde systeem) heeft er helemaal geen last van (op een 15") :(

2de probleem: asl ik in een 3dgame bij een heleboel verticaal geplaatste dingen ga staan (pilaren of zelfs textures met strepen) en ik beweeg mijn view naar link en rechts, dan zie je dat het onderste deel van het scherm langzamer gaat dan het bovenste, en het middelste deel blijft hangen... (scherm dus in 3 delen)

en als ik dan bij 3dmark 2001se bij die test zit met die alien in die soort stoel (sorry ik heb net een format achter de rug, en het programma niet meer op mijn schijfje) dan trekt ie op een gegeven moment het scherm weer in 3 delen...
het is niet EXTREEM erg dus het zit niet 3cm onscreen van elkaar af, maar ik wil het wel goed hebben...
dus wie ooohh wie kan mij helpen _/-\o_

edit
nu ik toch een topic heb:
waarmee kan ik de temp van mijn geforce mee zien???

en het is op elke resolutie te zien (alleen op de hoogte niet, maar dan kan ik ook bijna nix meer lezen O-)
en ook bij elke refreshrate
edit

• ixl85
mmhh... weet dan niemand wat ik er aan kan doen??? ;(

• ixl85
ja nog een reply van mezlef, echt heel slecht,
alleen ik heb nog een hele dringend vraagje,
die 19" monitor koop ik over van mijn pa,
en die wil nou een lcd-screen hebben...
alleen op HUN oude computer zit een TNT2 M64....
met alleen een normale uitgang..
als ik een converter koop, kan die er dan wel op (lcd screen)
Thnx!!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:09

TdV

Er zijn ook zat lcd schermen met een normale 15 pins aansluiting hoor, meer zelfs dan met enkel dvi.

• ixl85
heeft dan niemand een antwoord???
dit zal de laatste keer zijn dat ik dit topic kick...
PLEASE

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

stop die video kaart eens in die andere pc waar je het over had en sluit dan die 19" er eens op aan...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

idee : je hoeft je topic niet om de paar uur omhoog te schoppen.

voor de rest zet idd ff de kaart in ander systeem met 19" monitor.doet ie het dan nog niet ga dan wat in de bios van het apparaatje kloten ,of kijk of het probleem niet in de resolutie's zit of met conflicten met die andere kaart, en ga daarna mailtje sturen naar de fabrikant of dit een bekend probleem is.Google heeft soms trouwens ook wel interessante dingen.Moet je eerst iets intypen en daarna op zoeken klikken of op enter duwen
Pagina: 1