Ik heb om origineel te blijven een applet signature gemaakt voor op counter-strike.nl forum. Je kan daar als sig html gebruiken, dus dat mag geen probleem zijn. Ik host 'm nu zelf op chello, met daarbij de html file:
Als ik 'm als nodanig start, werkt alles naar behoren. Nu zal ik, om 'm werkend te krijgen op het forum, deze html moeten gebruiken. De applet wordt natuurlijk niet gehost door counter-strike.nl, dus zal ik moeten verwijzen naar chello.
En daar komt het probleem. Op het moment dat ik de url er voor zet, werkt het simpelweg niet meer. Als ik in de java console kijk zie ik daar dat ie een probleem maakt van members.ams.chello.nl . Het maakt echter niet uit waar ik 'm neerzet, dat blijft het probleem, alleen dan met een ander adres.
Hoe kan ik dit toch werkend krijgen?
Voor degenen die willen zien hoe het HOORT te werken:
De Applet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <html> <head> <title> HTML Test Page </title> </head> <body bgcolor="#18416B"> <applet codebase = "." code = "sig.Applet1.class" name = "TestApplet" width = "460" height = "20" hspace = "0" vspace = "0" align = "middle" > </applet> </body> </html> |
Als ik 'm als nodanig start, werkt alles naar behoren. Nu zal ik, om 'm werkend te krijgen op het forum, deze html moeten gebruiken. De applet wordt natuurlijk niet gehost door counter-strike.nl, dus zal ik moeten verwijzen naar chello.
En daar komt het probleem. Op het moment dat ik de url er voor zet, werkt het simpelweg niet meer. Als ik in de java console kijk zie ik daar dat ie een probleem maakt van members.ams.chello.nl . Het maakt echter niet uit waar ik 'm neerzet, dat blijft het probleem, alleen dan met een ander adres.
Hoe kan ik dit toch werkend krijgen?
Voor degenen die willen zien hoe het HOORT te werken:
De Applet
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.