Na het Lan van afgelopen weekend, waar Lopez een zeer mooi flexpctje had, ben ik eens gaan kijken naar wat er inmiddels allemaal mogelijk is met een slimtower met low profile kaartjes.
nou, dat valt dus vies tegen.
naast een low profile ATI Radeon en een low profile netwerkkaartje ben ik verder nog totaal niets tegengekomen.
nu vraag ik me bijvoorbeeld af of er ook low profile geluidskaarten bestaan.
de meeste geluidskaarten zijn zeer groot, terwijl ze makkelijk kleiner zouden kunnen als die gameport er niet op zou zitten.
Maar bestaan ze eigenlijk wel, want ik heb ze nog nergens gezien.
verder vraag ik me af hoe het zit met USB2.0, firewire en dat soort kaartjes, deze zijn technisch gezien mogelijk uit te voeren als low profile.
ook al zitten er dan een paar aansluitingen minder op, het is in principe mogelijk.
nou, dat valt dus vies tegen.
naast een low profile ATI Radeon en een low profile netwerkkaartje ben ik verder nog totaal niets tegengekomen.
nu vraag ik me bijvoorbeeld af of er ook low profile geluidskaarten bestaan.
de meeste geluidskaarten zijn zeer groot, terwijl ze makkelijk kleiner zouden kunnen als die gameport er niet op zou zitten.
Maar bestaan ze eigenlijk wel, want ik heb ze nog nergens gezien.
verder vraag ik me af hoe het zit met USB2.0, firewire en dat soort kaartjes, deze zijn technisch gezien mogelijk uit te voeren als low profile.
ook al zitten er dan een paar aansluitingen minder op, het is in principe mogelijk.