Toon posts:

XP 2200+, XP 2400+, XP 2600+ en MSI KT3 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben dus van plan een nieuwe processor te gaan kopen. Na wat rond gesnuffelt te hebben op de MSI site kon ik alleen maar achterhalen dat de XP 2100+ werkt met de MSI KT3 Ultra. Ik heb MSI een tijdje terug al gemailed met de vraag of deze processoren gaan werken in de KT3 Ultra. Ik verwacht hier eerlijk gezegd geen antwoord op. Heb namelijk nog nooit een antwoord op een vraag aan hun gekregen. Mijn vraag aan jullie is dus: "Gaan deze processoren werken op mijn KT3 Ultra?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Lijkt me geen probleem, socket blijft hetzelfde en je kunt op een KT3 probleemloos 166 Mhz fsb draaien.

Amateurcoureur en fervent banktukker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja elk moederbord dat athlon XP procesoren support, support ook de nieuwere modellen die door Amd worden uitgebracht. Dus die nieuwe athlon XP procesoren gaan op jouw mobo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:21:
Ben dus van plan een nieuwe processor te gaan kopen. Na wat rond gesnuffelt te hebben op de MSI site kon ik alleen maar achterhalen dat de XP 2100+ werkt met de MSI KT3 Ultra. Ik heb MSI een tijdje terug al gemailed met de vraag of deze processoren gaan werken in de KT3 Ultra. Ik verwacht hier eerlijk gezegd geen antwoord op. Heb namelijk nog nooit een antwoord op een vraag aan hun gekregen. Mijn vraag aan jullie is dus: "Gaan deze processoren werken op mijn KT3 Ultra?"
Dat is dus echt NIET het enige mobo van MSI waarop een 2100+ kan. Bijna ieder mobo van ze die een FSB van 266 ondersteunt, is geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
Als de 2400+ en de 2600+ er officieel nog niet zijn dan kun je ze toch ook niet testen, en of amd ze vantevoren al aan msi aangeboden heeft zullen ze denk ik ook niet doen om uitlekken te voorkomen lijkt mij , maar ja ik kan het misschien ook verkeerd zien hoor.
Maar die 2100+ werkt i.i.g. ook al op de k7t-turbo2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zellef een kt3 ultra aru (1) en heb een 2600+ stabiel draaien (333 versie). Op 39° met 25° opgeving (Global Win CAK4-88T) Kan zelfs men fsb naar 190 brengen, op 194 kan ik geen screenshot mr nemen (core voltage op zen max natuurlijk), Niet overclocked op zen minst, en toch stabiel. Niet slecht dus voor luchtkoeling. Nu nog weten of er iemand met de barton's eens kan testen :D

p.s. Northbridge en transistors schuin naast de cpu passief gekoelt btw, met redelijke heatsink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 06:19
beetje oud topic... was het nodig om dit te melden 1 jaar na dato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
Fest schreef op 21 August 2002 @ 00:25:
[...]

Dat is dus echt NIET het enige mobo van MSI waarop een 2100+ kan. Bijna ieder mobo van ze die een FSB van 266 ondersteunt, is geschikt.
behalve dan de msi k7t266a pro2 ru :( want om daarmee die nieuwe tbreds te ondersteunen moest ik een transistor erafslopen! en een thirdparty bios flashen....dus niet elke 266 bord ondersteunt de nieuwe cpu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap