Epox 8k7a+ de moeite waard ???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik ben van plan zo'n bordje (heeft ook hp raid) te kopen voor m'n xp 1800+ en voor m'n duron 1200 mhz een k7s5a.
Ik heb es gezocht op tweakers, en ik heb een paar reviews gezien waarin ze goed werden bevonden. Maar die dateren al van meer dan een jaar geleden.
M'n vraag is of dit bordje nu nog de moeite waard is om te kopen (nieuw voor 70€ met garantie) voor een athlon xp 1800 en ook voor een duron 1200 Mhz of zou ik beter een k7s5a kopen voor de duron en een ander bordje voor de Athlon xp ??
K ben wel niet van plan om een duur bordje te kopen voor m'n XP (lees 120€ voor bordje) of ik hoef ook geen DDR want ik speel bijna geen games.

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Echt niemand die zo'n boardje heeft ????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kicken binnen 24 uur wordt niet echt op prijs gesteld..

Ontopic: Da's een persoonlijke beslissing. Ik zie dat je al een paar reviews hebt gelezen en dat je al een budget hebt vastgesteld. Maar ik kan je wel vertellen dat het niet echt de moeite waard is om van Duron 1200 naar XP 1800+ te gaan. Je gaat er slechts 300MHz op vooruit. Dat zul je nauwelijks merken bij dagelijkse bezigheden, zoals surfen, e-mailen en tekstverwerken. Daar komt ook nog bij dat je aangeeft nauwelijks games te spelen. Misschien dat je het verschil gaat merken wanneer je geheugenintensieve applicaties icm DDR gaat gebruiken (Photoshop etc), maar nogmaals, het is een veel te kleine stap. Verder horen dit soort vragen eerder in Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic :)

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
psychodweep schreef op 21 augustus 2002 @ 00:21:
Ik ben van plan zo'n bordje (heeft ook hp raid) te kopen voor m'n xp 1800+ en voor m'n duron 1200 mhz een k7s5a.
Ik heb es gezocht op tweakers, en ik heb een paar reviews gezien waarin ze goed werden bevonden. Maar die dateren al van meer dan een jaar geleden.
M'n vraag is of dit bordje nu nog de moeite waard is om te kopen (nieuw voor 70€ met garantie) voor een athlon xp 1800 en ook voor een duron 1200 Mhz of zou ik beter een k7s5a kopen voor de duron en een ander bordje voor de Athlon xp ??
K ben wel niet van plan om een duur bordje te kopen voor m'n XP (lees 120€ voor bordje) of ik hoef ook geen DDR want ik speel bijna geen games.
Je bent het WEL NIET van plan? :?

Wat heb je nu op dit moment? Ik snap je verhaal niet helemaal.....:9~

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Zo snel kicken mag niet en dit soort topics in feite ook niet; check reviews (wat je al gedaan hebt :) ) en trek je conclusies, borden worden niet zomaar 'slecht', er komen hooguit alleen maar 'betere' borden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.