Toon posts:

De temp is gezakt en je CPU temp ook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het vervolg op een topic wat er laatst was (kan het niet meer vinden) over hoe heet je PC was met de warme temps van van de week. Nu is echter de temp bij mij van 33 graden naar 25 graden gezakt en mijn CPU temp is dus ook een eindje gezakt.

Ik ben van 33 in de kamer - 50 cpu naar 25 in de kamer - 42 cpu gegaan. Dus dat is 1:1 ratio, mijn temp kan dus nog verder zakken. Ik ben benieuwd hoeveel.

Post hier ff jouw kamer temp (van - naar) en je cpu temp (stressed, idle boeit niet veel).

Topic gevonden (ze hadden jouw fout geschreven daardoor kon ik het niet vinden)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/575175

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op een gegeven moment moet het toch stoppen met het zakken van je cpu temp en ik denk dat je daar toch wel heel dicht tegen aan zit nu. Wat voor koeler heb je erop...kun je een beetje inschatten hoever ie nog wil zakken.

kamer: 33 cpu: 42 (met alpha 8045 *D )
kamer: 24 cpu: 36 (met alpha 8045 *D )

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn koeler is een Artic supersilent pro, extreem stil ding, 20 dba, gewoon onhoorbaar, zelfs als de kast openstaat dan hoor je het bijna niet, en normaal met de kast dicht hoor je helemaal nix. Voor de rest heb ik geen koelers in me PC op een 7 volt fan in me voeding na.

Verwijderd

Joh,
gaat nou nou toch effe fietsen man.

Denk je nu echt dat het zin heeft dit te vragen? Dat geloof je zelf toch zeker ook niet. :?

Vraag anders even of het water uit de kraan bij de anderen hier ook warm wordt als ze die kraan met de rode stip open draaien in van die met een blauwe. |:(

//edit.

Sorry hoor, maar ik MOEST het effe kwijt. Soms denk ik dat de warmte en vakantietijd wat teveel van het goede is. Pffffhhhh.. :P

Verwijderd

Mijn P2 is altijd kamertemp + 3/4 graden.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ohw ok, dus dat andere topic mag wel: Hoe warm is jou PC met deze gruwlijk hete dagen? Maar deze niet? Dat volg ik niet helemaal hoor. En toen ik op vakantie was hadden we in de douche een scheve kraan waarbij warm en koud andersom waren. Dus zo vreemd is dat niet om te vragen.

Als je het ergens niet mee eens bent dan kan je dat netjes bij de modjes melden maar niet hier komen zeiken. Dus je kan mooi zelf gaan fietsen, en post meteen je temps erbij of is jouw PC niet afgekoelt samen met de lucht.

Het ging mij erom dat veel mensen in de warme zomermaanden een nieuwe proc hebben gekocht en dus nog nooit hun optimal temp hadden gezien van een kamertemp van 21. Ik dus ook niet, en ik ben tevreden om te melden dat het waarschijnlijk rond de 40 graden ligt, een prima tempratuur voor een superstil, goedkoop luchtgekoelt systeempje.
Pagina: 1