Toon posts:

videokaart met alleen DVI-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En dan nog het liefst 1tje met passieve koeling, bestaan zulke kaartjes al? Nu ik een TFT monitor heb hoef ik natuurlijk geen dure D/A convertor op m'n videokaart meer te hebben dus wil ik gewoon volledig digitaal gaan :)

Verwijderd

Matrox Parhelia...... ook nog es Dual

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:34
uh.. Matrox Parhelia :)

Edit: ik was weer eens te traag met reageren :)

mijn G450 (PCI) heeft ook DVI out, en passieve koeling.
mn Quaddro trouwens ook....

of er echt PUUR DVI kaarten zijn.. dunno eigenlijk, eigenlijk alle kaarten die ik ken kunnen (al dan niet met verloopje) ook op een analoog scherm

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

niet handig en ik heb ze ook nog nooit gezien.
je hebt die analoge aansluiting welliswaar niet nodig maar mocht er iets gebeuren moet je eerst een vervangende monitor hebben met de goede aansluiting of je moet een andere kaart erin prutsen

Verwijderd

de Radeon 7500 PCI, passief, dvi-out

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:29:
Matrox Parhelia...... ook nog es Dual
parhelia heeft DVI-out ja, maar ook analoge aansluitingen
bovendien vind ik het maar een matig kaartje :/
StraracZ schreef op 20 augustus 2002 @ 23:29:
niet handig en ik heb ze ook nog nooit gezien.
je hebt die analoge aansluiting welliswaar niet nodig maar mocht er iets gebeuren moet je eerst een vervangende monitor hebben met de goede aansluiting of je moet een andere kaart erin prutsen
Als m'n monitor kapot gaat heb ik gewoon pech... vervangende monitor heb ik toch niet en zal ik ook wel niet van de winkel krijgen. En anders heb ik hier nog wel een voodoo3 2000 met gewone VGA aansluiting liggen bedenk ik me net.

Verwijderd

Parhelia heeft 2 DVIúitgangen...

Verwijderd

Topicstarter
tsjongejonge... een videokaart met alleen DVI-out vroeg ik om :X
alles wat dus een ramdac heeft valt af om het even simpel te zeggen....

radeon 7500 dus niet en de parhelia ook niet

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de Parhelia heeft twee DVI connectors hoor, tenminste, er zijn modellen met 2 DVI connectors.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Als je de Matrox al te matig vind blijft alleen de Geforce 4 over en de nieuwe ati en die hebben beide niet alleen DVI. Dus??

Viva la Netherlands!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 20 augustus 2002 @ 23:43:
de Parhelia heeft twee DVI connectors hoor, tenminste, er zijn modellen met 2 DVI connectors.
Dat zijn DVI-I connectors, daar kun je zowel een analoog beeldscherm als digitaal beeldscherm op aansluiten. Daarachter zit dus nog steeds de hardware om een digitaal signaal naar analoog signaal om te zetten. Ik zoek een videokaart met alleen DVI-D aansluitingen, zonder die overbodige hardware.
Cansu schreef op 20 augustus 2002 @ 23:49:
Als je de Matrox al te matig vind blijft alleen de Geforce 4 over en de nieuwe ati en die hebben beide niet alleen DVI. Dus??
Het kan volges mij heel goed dat een fabrikant een Geforce 4 of Radeon 9700 GPU op een plankje met alleen DVI-D zet. Zowel ATI als Nvidia laten dit denk ik wel toe in de reference designs aangezien DVI-I ook al vaak gebruikt word. Het is dus alleen de vraag of er al een fabrikant is geweest die er al een markt voor zag om een kaartje met alleen een digitale aansluiting te maken. En dat is mijn vraag dus ook eigenlijk.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je moet denk ik dan naar de profesionele kaarten kijken .

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik ondertussen ook bang voor ja, en zo ver wou ik niet gaan :)
Nouja, wacht ik anders wel een jaartje ofzo totdat het naar de normale markt is doorgestroomd. Het komt vanzelf wel een keertje.
Pagina: 1