Op De Forum FAQ's staan alle FAQ's vermeld. Aangezien ik nog niet in SG (en andere) kan komen, was ik wel benieuwd naar de FAQ. Echter, daar kan ik dus ook niet bij. (Ik verwacht dat deze aan de database van het forum "gebonden" is en om dat forum in te komen moet je een bepaald niveau hebben berijkt.) Is het een idee om alle FAQ's gewoon beschikbaar te maken, ongeacht je status, of is dat te lastig (kopieen van de FAQ op meerdere plaatsen)?
Mja, ik zie eigenlijk niet echt het nut om de FAQ te kennen van een forum waar je toch nog niet inkan 
waarom niet wachten totdat je gewoon acces hebt
En ik kan je alvast verklappen dat SG niet zoveel van de algemene FAQ verschilt.. gewoon het forum waar je over serieuzere dingen kan lullen, maar dan anders dan computers.
En daar gelden eigenlijk dezelfde regels als in de algemene faq
waarom niet wachten totdat je gewoon acces hebt
En ik kan je alvast verklappen dat SG niet zoveel van de algemene FAQ verschilt.. gewoon het forum waar je over serieuzere dingen kan lullen, maar dan anders dan computers.
En daar gelden eigenlijk dezelfde regels als in de algemene faq
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
een 'FAQ' is gewoon een topic van een speciaal type. Kan je het forum niet in, dan kan je het topic - en dus de FAQ niet zien.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()