Ik heb (inmiddels) al een ps2, maar misschien voor de twijfelaars alsnog een goede reden om er een aan te schaffen... maar eerst nog ff afwachten of het echt doorgaat natuurlijkPrijsverlaging PS2 zo goed als zeker
Ten tijden van de lancering van Sony's powerhouse moest de gamer diep in de buidel tasten om de sexy black biatch in de huiskamer te mogen hebben staan. Voor de PS2 werd het niet misselijke bedrag van f1049,- piek gevraagd en duurde het nog minstens een jaar voordat die werd teruggeschroefd naar f699,-, omgerekend 317€. En dat is vandaag de dag nog steeds de adviesprijs, hoewel veel winkeliers er een psychologisch prijskaartje van 299€ aan hebben gehangen.
We zijn onderhand alweer een jaar verder en hoewel veel analysten hadden verwacht dat Sony met de prijs zou stunten wanneer de Xbox en Gamecube werden gelanceerd, keek Sony met de spreekwoordelijke “twee vingers in de neus” toe. Het was ook (vanuit hun oogpunt) niet nodig, aangezien de PS2 ondanks het geknaag aan de taart van zijn goedkopere concurrenten nog steeds prominent marktleider was in het gaming console segment, zowel hier als in Japan en de States.
Maar Sony is de beroerdste niet en als onze (uiterst betrouwbare) bronnen het goed hebben opgevangen, zal de Playstation 2 al over twee weken in prijs worden verlaagd. De adviesprijs zal worden teruggeschroefd naar 259.90€, waardoor er 60 Euro minder voor de PS2 moet worden neergelegd.
Mocht je nu teleurgesteld zijn dat er "maar" 60 ballen van de prijs wordt afgehaald, omgerekend is dat wel dik f130,- piek en dan klinkt het al een stuk meer. Bovendien werd verwacht dat mocht de prijs van de PS2 worden verlaagd, het waarschijnlijk tijdens de feestdagen zou gebeuren om zo meer van die consoles onder de kerstboom te krijgen.
En dus na de Xbox en de Gamecube doet ook de PS2 vanaf 30 augustus mee aan de verhitte prijzenoorlog. De zet is nu aan Nintendo en Microsoft...
Ik heb er inmiddels ook al 1 maar als ik zou twijvelen om er 1 te kopen zal die 60 euro korting niet helpen om mijn besluit te nemen.
waarom niet.. dan kan je van die 60 euro een gratis game halen (of een mem card)
This space is occupied
60 euro is toch ruim 130 piek, vind ik toch best wel wat..
HMs indeed de PS2 word weer interessanter, evenals de GameCube (die nog steeds goedkoper is
, maar lijkt het zo of ligt het aan mij, lijkt net of voor de gamecube en de Xbox zoweinig spellen uitkomen om de tijd
staat toch wel raar, 5 maanden na de launch van beide consoles zie ik nog steeds geen rek vol staan met spellen voor de Xbox/GC
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ja dat vind ik ook wel vreemd.. zo nieuw zijn ze inmiddels nou ook niet meer..
Even een ander vraagje tussendoor; heeft iemand ervaring met zo'n subwoofersystem voor de PS2?? Is het wat of niet?? Vind het geluid van mn tv maar beetje magertjes, en het is meteen mooi voor dvd's....
Deze bedoel ik dus: http://www.bartsmit.com/w...76&page=2&productid=33189

of zijn er ook nog anderen?? had ook een x eentje in gamecube stijl gezien, ongeveer zelfde prijs, en was ook geschikt voor DVD en PS2...
Even een ander vraagje tussendoor; heeft iemand ervaring met zo'n subwoofersystem voor de PS2?? Is het wat of niet?? Vind het geluid van mn tv maar beetje magertjes, en het is meteen mooi voor dvd's....

of zijn er ook nog anderen?? had ook een x eentje in gamecube stijl gezien, ongeveer zelfde prijs, en was ook geschikt voor DVD en PS2...
Hij is bijna overal € 299 nu, dus er gaat € 40 af eigenlijk.. niet € 60.
Verwijderd
Adviesprijs is 60 euro gedaald, dus ze kunnen er ook net zo goed een prijskaartje van € 239,- aan hangen
(voor mij nog steeds geen reden om er een aan te schaffen btw, doe dan maar liever een xbox ivm Morrowind
)
je kunt hem ook op een stereo aansluiten. Verders had je nog spul van 'big ben' wat op de ps2 past. ffies zoeken op internet of bij een betere ps2 winkel dan maardevv05 schreef op 21 augustus 2002 @ 00:55:
Ja dat vind ik ook wel vreemd.. zo nieuw zijn ze inmiddels nou ook niet meer..
[afbeelding]
TMAXTINT
zomer maanden he.ND schreef op 21 augustus 2002 @ 00:13:
HMs indeed de PS2 word weer interessanter, evenals de GameCube (die nog steeds goedkoper is, maar lijkt het zo of ligt het aan mij, lijkt net of voor de gamecube en de Xbox zoweinig spellen uitkomen om de tijd
![]()
staat toch wel raar, 5 maanden na de launch van beide consoles zie ik nog steeds geen rek vol staan met spellen voor de Xbox/GC
)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
het is 3.5 maanden niet 5 ennuh op dit moment komt er helmaal niks uit waar dan ook omdat in de zomer iss dat marketing technisch niet handig (vakantie= geld op of weg van huis) maar op de cube komen vanaf 31 augustus tot februafie volgend jaar konstant games uit:ND schreef op 21 augustus 2002 @ 00:13:
..lijkt net of voor de gamecube en de Xbox zoweinig spellen uitkomen om de tijd![]()
)
August
Aggressive Inline
Capcom VS SNK 2
F1 2002
Mat Hoffman's Pro BMX 2
Magical Mirror Starring Mickey Mouse
Zoo Cube
September
Barbarian
Beach Spikers
Conflict: Desert Storm
Die Hard Vendetta
Dragon's Lair 3D
Eggo Mania
Freekstyle
Kelly Slater's Pro Surfer
Largo Winch: Empire Under Threat
Madden NFL 2003
MX Superfly
Pamela Anderson Vip
Pro Rally 2002
Pro Tennis WTA Tour
Resident Evil
Street Hoops
The Last Ninja
Time Splitters 2
Top Angler
Top Gun: Combat Zones
Ultimate Fighting Championship
Villeneuve Racing
Worms Blast
October
Armada 2: Exodus
Barbie Time Traveller
Eternal Darkness
Darkened Sky
Fifa Football 2003
Halloween
Mario Party 4 Nintendo Oct 2002
Match Point Tennis
Need For Speed: Hot Pursuit 2
NHL 2003
Outlaw Golf
Rally Championship
Rally Fusion: Race of Champions
Reign of Fire
Soccer Slam
Super Mario Sunshine
Sniper
Taz Wanted
Tetris Worlds
The Sum Of All Fears
WWF WrestleMania X8
November
Batman: Dark Tomorrow
Big Air Freestyle
Butt Ugly Martians Zoom or Doom
Dave Mirra Freestyle BMX 3
Defender
Dondald Duck Power Duck
Evolution Worlds
E.T.: Search For Dragora
Frogger Classic
Freaky Flyers
Ghost Recon
Godzilla: Destroy All Monsters
Hotweels Velocity X
Harry Potter And The Chamber Of Secrets
James Bond 007: NightFire
Jane's Attack Squadron
Jimmy Neutron, Boy Genius
Knockout Kings 2003
Legends of Wrestling II
Minority Report
Monopoly Party
Mortal Kombat: Deadly Alliance
Nickelodeon Party Blast
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Risk Next Gen
Rocket Power: Beach Bandits
Scooby Doo: Night of a 100 Frights
Shaun Murray's Pro Wakeboarder
Shox
Starfox Adventures
Star Wars Bounty Hunter
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars: The Clone Wars
Super Bast a Move 2: Again
Ty the Tasmanian Tiger
Tony Hawk's Pro Skater 4
Turok Evolution
Vexx
Wario World
X-Men: Next Dimension
December
ATV: Quad Power Racing 2
Burnout 2: Point of Impact
Hunt
Garfield
Groove Rider
Galleon
Kaan
Metroid Prime
Tiger Woods PGA Tour
Tom & Jerry In Search of the Whiskers
TBA
Animal Crossing
Area 51
Army Men: Air Combat The Elite Missions
Asylum
Bear in the Big Blue House
BattleBots
Blood Omen 2
Charlie's Angels
Clue Spree
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Dinotopia
Dokapon
Donkey Kong Racing
Doomsday Rescue
Driver 3
Duke Nukem ForevER
Dungeons & Dragons Heroes
Eggo Mania
Enclave
Enter the Matrix
Four Horsemen of the Apocalypse
Futurama
F-Zero
Genius Sonority
Gladius
Gladiator: The Crimson Reign
Gladiator Wrestling
Golden Sun
Gravity Games BMX
Gremlins LSO
Haunted Mansion
Jeremy McGrath Supercross World
Justice League: Injustice for All
Kameo: Elements of Power
Kirby Tilt n' Tumble
Lost Kingdoms 2
Madden NFL 2002
Mario Golf
Mario Tennis
Medal of Honor
Megaman
Mercedes-Benz World Racing
Micromachines
Mission Impossible
Moto XXX
Monsters Inc.
MX 2003
NASCAR Thunder 2003
NBA 2K3
NBA Ballers
NBA Street
NCAA College Football 2K3
NFL 2K3
NFL Blitz
NFL Quarterback Club 2002
Nightmare Creatures 3
Nitrocity
Phantasy Star Online
Pillage
Pirates of the Caribbean
Rayman 3: Hoodlum Havoc
Razmockets Royal Ransom
Robotech: Battlecry
Rocky Rage
Rolling
RTX Red Rock
Raven Blade
Resident Evil 0
Ricochet Rick
Sgt. Cruise
Skies of Arcadia
Sonic Mega Collection
Spyro: Enter the Dragonfly
Starsky & Hutch
Stung!
Superman: Shadow of Apokolips
Shrek
Shoot to Kill
SpongeBob SquarePants: Revenge of the Flying Dutchman
Super Monkey Ball 2
Star Wars Bounty Hunter
Tak and The Power of JuJu
TD Overdrive
Terminator 3: Rise of the Machines
The Hobbit
The Sum of All Fears
The Scorpion King: Sword of Osiris
The Legend of Zelda
Transworld Surf
Tremors
V-Rally 3
Warhammer 40,000
Whirl Tour Crave
Wrath
XIII
X-Men: Next Dimension
Zapper
bron: http://www.cube-europe.com/release/
er zitten nog wel wat foutjes in want sommige games zijn verschoven of bij sommige games is de datum al bekent (dus niet met TBA)
maaruh ik ga wel erg oftopic.. sorry
This space is occupied
ja bijv colin mcrae rally 3.0 komt in feb 2003 ong naar de cube later als de andere versies dus maar wel met dingen die de Xbox/PS2 versie niet heeft.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Die prijsverlaging mag onderhand wel ofnie?? Dure speeldoosjes allemaal, ik houd het gewoon bij de PC...
Wat is duur? Je krijgt voor 300 euro wel een fantastische spelconsole en DVD speler. Voor dat geld heb je in je PC net een beetje grafische kaart zitten. Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk, en als jij maar af en toe een game op je console zal spelen zal het inderdaad duur zijn, maar ik vind een PS2 nu prima betaalbaar als je ziet wat je er voor krijgt (net als een X-Box en een Cube goed te betalen zijn)
reken maar dat die dingen dan desnoods via een update ook naar de pc komenschnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 10:26:
ja bijv colin mcrae rally 3.0 komt in feb 2003 ong naar de cube later als de andere versies dus maar wel met dingen die de Xbox/PS2 versie niet heeft.
ja PC maar ik heb het dan over de Console versie's.
daar verschilt de GC dus.
Mn stereo staat heel ergens anders en daar hangt mn PC al aan.. maar ik wilde meer weten of iemand ervaring heeft met het geluid van het ding...Marruk schreef op 21 augustus 2002 @ 10:07:
[...]
je kunt hem ook op een stereo aansluiten. Verders had je nog spul van 'big ben' wat op de ps2 past. ffies zoeken op internet of bij een betere ps2 winkel dan maar
ik ga er nu eens serieus over nadenken
voorheen vond ik de PS2 veel te duur omdat ik ookal een PC had
nu begint het toch wel verleidelijk te worden, want mijn PSX vond ik al een schitterende console, en de PS2 is heel wat beter
voorheen vond ik de PS2 veel te duur omdat ik ookal een PC had
nu begint het toch wel verleidelijk te worden, want mijn PSX vond ik al een schitterende console, en de PS2 is heel wat beter
inderdaad erg interessant. Ik heb een vrij snelle PC, en zal deze ook up-to-date houden. Ik zal het meeste mijn PC blijven gebruiken.
Maar een console erbij is toch ook wel leuk... met ze allen een beetje kloten achter de TV met zo'n ding is toch leuker dan om een PC heen hangen.
En ik heb nog geen DVD speler.
Toch twijfel ik tussen de PS2 en de Gamecube. GC heeft geen DVD, maar wel leuke games. Xbox vind ik te duur voor een console voor erbij. (ik heb zoals gezegd een zware PC)
Maar een console erbij is toch ook wel leuk... met ze allen een beetje kloten achter de TV met zo'n ding is toch leuker dan om een PC heen hangen.
Toch twijfel ik tussen de PS2 en de Gamecube. GC heeft geen DVD, maar wel leuke games. Xbox vind ik te duur voor een console voor erbij. (ik heb zoals gezegd een zware PC)
Sja.. GC is ook een mooi dingetje maar heeft idd geen DVD.. vond ik wel een groot minpunt.. Verder moet je gewoon kijken naar het aantal en soort spellen dat er op beide consoles uit gaat komen... Ik vind de PS2 games dan een stuk meer in mijn smaak vallen, tevens zijn dat er nu al veel meer, en in de toekomst staan er ook meer geplanned...
Misschien heb je iets aan http://www.tothegame.com daar staan voor alle consoles de games die al verschenen zijn, en de games die er nog aan zitten te komen.. Vaak met pics en meer info erbij..
Misschien heb je iets aan http://www.tothegame.com daar staan voor alle consoles de games die al verschenen zijn, en de games die er nog aan zitten te komen.. Vaak met pics en meer info erbij..
Ik zou kijken welke console voor mij het beste zou zijn, niet welke het goedkoopst is. Alle consoles op het moment zijn nu niet echt duur.TekkenMaster schreef op 20 augustus 2002 @ 23:57:
waarom niet.. dan kan je van die 60 euro een gratis game halen (of een mem card)
Verwijderd
Prijsverlaging PS2 zo goed als zeker??
Volgens mij is nog niet tot veel Gamers doorgedrongen, dat Sony bij de launchdatum al alle prijsverlagingen gepland heeft, en dat ze zich daaraan hebben gehouden.
Okey, misschien niet precies, maar wel in de maand.
Volgens mij is nog niet tot veel Gamers doorgedrongen, dat Sony bij de launchdatum al alle prijsverlagingen gepland heeft, en dat ze zich daaraan hebben gehouden.
Hoe kom je daarbij dan??Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 13:17:
Prijsverlaging PS2 zo goed als zeker??
Hms ja die spellenlijst, die heb ik ook wel 1tje gezien van de maand voor de zomervakantie, stonden een stuk of 10 spellen op, en in de schappen zie ik er nog geen 5 staan
Maar 60 euro is toch wel een fikse prijsverlaging voor de PS2. Hopen dat de prijs van alle consoles NOG meer gaan kelderen 
Maar zolang de Cube goedkoper blijft als de PS2 of Xbox dan ga ik voor de Cube (o.a. Voor de race spellen en Top Gun
)
Maar zolang de Cube goedkoper blijft als de PS2 of Xbox dan ga ik voor de Cube (o.a. Voor de race spellen en Top Gun
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
hier hebben ze juist voor gekozen zodat ze dan (bijna) niet gekopieerd kunnen worden dmv. mini dvdtjesdevv05 schreef op 21 augustus 2002 @ 12:25:
Sja.. GC is ook een mooi dingetje maar heeft idd geen DVD.. vond ik wel een groot minpunt.. Verder moet je gewoon kijken naar het aantal en soort spellen dat er op beide consoles uit gaat komen... Ik vind de PS2 games dan een stuk meer in mijn smaak vallen, tevens zijn dat er nu al veel meer, en in de toekomst staan er ook meer geplanned...
en ik vin een console die geen dvd heeft niet een minpunt... van het verschil tussen de ps2 317euro ( officiele prijs zoals ie nu is) en de GC 219 euro =98 euro verschil kan je toch bijna mooi een losse dvd speler kopen die beter beeld heeft en die mp, vcd,svcd, en dvd import kan lezen..
zie dit topic bv : Provision DVD speler, regiovrij blokker 119euro. is het wat?
dus een dvd speler als argument voor geen cube vind ik wel wat slapjes want voor het verschil in prijs koop je er alsnog een (betere).
This space is occupied
Als je al een DVD speler hebt is het geen minpunt, als je hiernaar nog op zoek bent wel...TekkenMaster schreef op 21 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
hier hebben ze juist voor gekozen zodat ze dan (bijna) niet gekopieerd kunnen worden dmv. mini dvdtjes
en ik vin een console die geen dvd heeft niet een minpunt... van het verschil tussen de ps2 317euro ( officiele prijs zoals ie nu is) en de GC 219 euro =98 euro verschil kan je toch bijna mooi een losse dvd speler kopen die beter beeld heeft en die mp, vcd,svcd, en dvd import kan lezen..
zie dit topic bv : Provision DVD speler, regiovrij blokker 119euro. is het wat?
dus een dvd speler als argument voor geen cube vind ik wel wat slapjes want voor het verschil in prijs koop je er alsnog een (betere).
Ten eerst is er na die prijsverlaging nog maar een verschil van rond de 30 (neem aan dat ie rond de 250 gaat kosten), daar kun je nooit een dvd speler voor kopen..
Het is ook gewoon makkelijker om alles in 1 te hebben, scheelt ruimte etc.. En de beeldkwaliteit is wmb vrijwel hetzelfde (vraag me af of je dat wel eens gezien hebt?) Enige nadeel is dat er minder op afspeelt, maar over het algemeen wordt een DVD spelers toch voor het grootste deel voor DVD's gebruikt..
En zo'n low-budget dvd-speler is ook niet altijd alles...
jazeker Sony is niet achterlijk.
Staat dat schema ergens?schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 13:42:
[...]
jazeker Sony is niet achterlijk.Sony heeft alle prijsverlagingen al van te voren gepland. daarom ging Sony ook niet mee met de prijsverlaging van de Xbox/GC.
anders kwam het schema in de war.
Ik zou een DVD in een console wel leuk vinden, omdat ik er nog geen1 heb. Maar ik zou heb natuurlijk niet kopen voor de DVD. Een standalone dvd is denk ik wel beter. (ik spreek niet uit ervaring)
Maarja... de gamecube games lijken mij persoonlijk leuker. Flauwe (maar erg leuke) spellen als Monkeyball, en Supermario Smash bros enzo kan ik niet spelen op mijn PC.
Ik zoek gewoon een console voor mijn TV in de huiskamer, waar ik na stappen met een paar vrienden op kan gamen.
Het is voor erbij. andere games speel ik toch op mijn PC.
Maarja... de gamecube games lijken mij persoonlijk leuker. Flauwe (maar erg leuke) spellen als Monkeyball, en Supermario Smash bros enzo kan ik niet spelen op mijn PC.
nee duh anders wachten mensen misschien langer met hun aankoop.
trouwens de combinatie GC/PC is toch wel een goede. veel spellen van de GC zul je nooit op de PC aantreffen.
Ik heb beide speakersetjes in de winkel staan waar ik werk (E-Plaza, onderdeel van Bart Smit) Waar jij dat plaatje van laat zien in je post heb ik geen ervaring mee, het cube-alike setje hebben wij nu tijdelijk als onze eigen boxen aangezien onze versterker kapot is, over dat setje ben ik zeer goed te spreken! Komt prima geluid uit voor wat gamen/DVD bekijken, dat PS2-setje lijkt mij niet zo geweldig, ziet er een beetje cheap-ass uit en het is 1 of ander vaag merk (maar ik heb dus geen idee hoe die klinkt)... Ik zou zelf iig voor de Cube speakertjes gaan, prima prijs-kwaliteit verhouding en stukken mooier design!devv05 schreef op 21 augustus 2002 @ 11:47:
[...]
Mn stereo staat heel ergens anders en daar hangt mn PC al aan.. maar ik wilde meer weten of iemand ervaring heeft met het geluid van het ding...
DVD kwaliteit is vrijwel gelijk aan de DVD speler van de PS2 vind ik hoor.. (heb ook een standalone DVD speler dus vergelijkingsmateriaal).. Maar als je de GC spellen leuker vind moet je daar gewoon voor gaan...Aeon schreef op 21 augustus 2002 @ 17:28:
Ik zou een DVD in een console wel leuk vinden, omdat ik er nog geen1 heb. Maar ik zou heb natuurlijk niet kopen voor de DVD. Een standalone dvd is denk ik wel beter. (ik spreek niet uit ervaring)
Maarja... de gamecube games lijken mij persoonlijk leuker. Flauwe (maar erg leuke) spellen als Monkeyball, en Supermario Smash bros enzo kan ik niet spelen op mijn PC.Ik zoek gewoon een console voor mijn TV in de huiskamer, waar ik na stappen met een paar vrienden op kan gamen.
Het is voor erbij. andere games speel ik toch op mijn PC.
Thanks.. dat cube ding vond ik idd ook wat mooier eruit zien, kost toch evenveel ongeveer ook?? En hij was ook op PS2/DVD aansluitbaar enzo? Welke E-plaza werk je eigenlijk?Ares schreef op 21 augustus 2002 @ 19:21:
[...]
Ik heb beide speakersetjes in de winkel staan waar ik werk (E-Plaza, onderdeel van Bart Smit) Waar jij dat plaatje van laat zien in je post heb ik geen ervaring mee, het cube-alike setje hebben wij nu tijdelijk als onze eigen boxen aangezien onze versterker kapot is, over dat setje ben ik zeer goed te spreken! Komt prima geluid uit voor wat gamen/DVD bekijken, dat PS2-setje lijkt mij niet zo geweldig, ziet er een beetje cheap-ass uit en het is 1 of ander vaag merk (maar ik heb dus geen idee hoe die klinkt)... Ik zou zelf iig voor de Cube speakertjes gaan, prima prijs-kwaliteit verhouding en stukken mooier design!
Verwijderd
Leuk dat ze de prijs van de PS2 omlaag gooien.... Ze mogen dan van mij ook de prijs van de spellen omlaag gooien, want met AH loon kom je niet ver!!!
70euro vindt ik net IETS heel erg te veel, anderen zullen het met me eens zijn maar ja.......
Heel veel spellen kosten toch al een stuk minder.. Zeker als je beetje de budgetbakken langs gaat.. Met namen als Jax & Daxter, TIF 2002, Silent Hill 2, Resident Evil, Tekken Tag Tournament, Max Payne, GT3, en nog veeeel andere voor rond de 30 euro per stuk is er zat keus vind ik..
o.a. http://www.dgs-online.nlVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:33:
Wat is je bron??
ZIe nergens een bron vermelding oid staan...
-
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 01:15 ]
Dus volgens jou is de verwachte prijsdaling niet waar?? Nahja ben benieuwd, we zien het binnenkort wel..-RMW- schreef op 23 augustus 2002 @ 00:58:
De PS2 *kan* nooit veel in prijs dalen, helaas. Net als Microsoft's console heeft de console een DVD-feature, maar bij Sony nekt dit de concurrentiepositie.
De wet verplicht namelijk dat een console inclusief DVD-speler een veel hogere minimumprijs heeft dan een losstaande console of DVD-speler. En aangezien je bij Microsofts product de feature erbij moet kopen, hebben zij nu al merkbaar een veel lagere prijs kunnen doorvoeren. Bij Sony zullen ze misschien nog tot de 275 kunnen gaan, maar lager niet. En dat zal te merken zijn, wanneer bijvoorbeeld de Xbox over 1~2 jaar €199 of zo zal kosten.
-
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 01:16 ]
-RMW- schreef op 23 augustus 2002 @ 11:06:
[...]
Ik zeg alleen dat dit helaas de laatste prijsdaling zal zijn waarschijnlijk en ook dat Sony de PS2 niet beneden de plus minus €265/270 zal mogen verkopen... MS heeft het wat dat betreft dus toch slim gespeeld, door dertig Euro te vragen om deze feature te unlocken. Zij kunnen over een jaar of zo straks de Xbox €180/190 prijzen, Sony mag dit tegen die tijd dus niet.
Ik heb nog nooooit over zoiets gehoord? Waarom zou ik bv. als fabrikant mijn console/DVD speler niet voor 10 euro verkopen, moet ik zelf toch weten?
Bron??
-
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 01:16 ]
Verwijderd
Dat was ook wel nodig. Wan`t hij is al wat ouder. En is vergeleken met de concurentie een beetje te traag! Spellen zijn wel goed
Verwijderd
Daar heb jij zeker gelijk in. De PS2 is langzaam. Maar heeft goede games. Hoewel als je naar de release lijst van de xbox kijkt. Begin je spontaal te huilen. Zulke goede titels komen er aan. En een nauwlijks poorts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vind de release lijst voor de xbox toch echt niet indrukwekkender als voor de PS2.. Meeste spellen komen op beide consoles uit.. Dat de PS2 langzaam is valt ook wel mee.. Alles draait gewoon heerlijk soepel en met mooie graphics, dus wat is het probleem?? Wat kan mij het dan schelen wat voor processor erin zit..Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:44:
Daar heb jij zeker gelijk in. De PS2 is langzaam. Maar heeft goede games. Hoewel als je naar de release lijst van de xbox kijkt. Begin je spontaal te huilen. Zulke goede titels komen er aan. En een nauwlijks poorts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
De PS2 kan zeker wel de console verder in prijs verlagen zelfs onder de 199 euro. Ik snap wat je bedoelt met dat wet niet toestaat en zo. Wat jij bedoelt is "dumpen" van een product en in zekere zin is MS daar me bezig want die xbox zou veel duurder moeten zijn. De DVD feature heeft er niks mee te maken. Als je een DVD speler voor 120 euro kan kopen waarom dan niet de PS2.???
Krijgen we die discussie weer. De XBox heeft misschien betere specs maar of hij echt zo veel sneller is dan een PS2 is nog maar de vraag. Een PS2 is speciaal ontworpen voor games en niks anders en een XBOX is eigenlijk gewoon een gestripte desktop computer.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:44:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
alsjeblieft zeg als ik naar dit stukje kijk begin ik spontaan te huilen.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:44:
Schijnt er toch echt aan te komen.. nu ook op gamers.nl:
Zoals we enkele weken terug al op Gamers.nl wisten te melden zal Sony / Columbia Tristar op zeer korte termijn de prijs van Playstation 2 verlagen. Wisten we vorige keer nog niet over welke prijs het zou gaan, ditmaal kunnen we je melden dat het om een fikse prijsdaling gaat van 57 euro. Hiermee komt de prijs op 249 euro.
Volgens enkele insiders die we spraken zal de prijsdaling vanaf volgende week donderdag een feit zijn, al blijft er natuurlijk een grote kans dat grote afnemers zoals de Media Markt al voor deze periode de prijsdaling door zullen voeren.
Ook ontvingen we hardnekkige geruchten dat Xbox momenteel in de weer is met een tegenzet. Wat dit precies zal worden, hopen we je later deze dag te kunnen melden.
Nu dan officieel, van playstation.nl:
Dit is het perfecte moment om een PlayStation 2 te kopen. SCEE heeft een prijsverlaging van 's werelds populairste computer entertainment systeem aangekondigd.
Goed nieuws voor gamers uit de hele wereld: PlayStation 2 wordt in prijs verlaagd. De nieuwe adviesprijs ligt tussen de 249 en 265 EURO in de Benelux. Deze prijsverlaging is van kracht vanaf donderdag 29 augustus middernacht.
Nu de PlayStation 2 nog meer waar voor je geld is, hoeft niemand de games die rond kerst uitkomen meer te missen. We hebben het hier over grote SCEE-titels als The Getaway, Ratchet & Clank, Tekken 4, WRC II Extreme, Kingdom Hearts en This is Football 2003. Van andere uitgevers kunnen we voor PlayStation 2 exclusieven als Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness, GTA Vice City, The Lord of the Rings: The Two Towers, Onimusha 2: Samurai's Destiny, The Sims and Pro Evolution Soccer 2 verwachten. En dat allemaal voordat we 2003, dat op zichzelf al een monsterjaar voor games lijkt te worden. Neem nou Primal, The Mark of Kri, FIFA 2003 and Devil May Cry 2.
Voor kerst liggen er 440 titels voor PlayStation 2 in de winkel, en elk denkbare genre is vertegenwoordigd. En vergeet niet dat je op de PS2 ook PS one-games kunt spelen (wat betekent dat je nog 1500 meer aan je verzameling kunt toevoegen) en je kunt ook audio-cd's en DVD's afspelen. Daarnaast zul je binnenkort ook verbinding kunnen maken met het internet, zodat je on-line kunt spelen tegen hoeveel tegenstanders je maar wilt.
Chris Deering, directeur van Sony Computer Entertainment Europe, lichtte de prijsverlaging als volgt toe: "We zijn blij dat we PlayStation 2 nu voor iedereen betaalbaarder kunnen maken en dat we tussen nu en kerst nog eens 145 games klaar hebben liggen. Dit is het beste moment ooit om een PlayStation 2 te kopen."
Pagina: 1