ik ben nog steeds heel overstuur hoor

dacht dat ik gebanned was
'k wilde ff f5'en, en kreeg een 404... tja logisch, want GoT is de laatste tijd wat aan de trage kant... Maar hoe vaak ik ook f5 deed, het bleef een 404...
Naar de index gegaan, en op de huiskamer geklikt, 404
andere fora geklikt, 404
toen op de index een ctrl-f5 gedaan, en ik kreeg een pagina waarop dit stond:
dus ook de tekst "nothing" erop
Snap er niks van... vanuit de frontpage van T.net kwam ik ook GoT niet meer op, en verder ook niet...
Per ongeluk trapte ik de stekker van mn computer er toen uit (
) waardoor hij moest rebooten... Daarna deed heel GoT het weer wel...
Maar wat ik me nou afvraag: Hoe kan er nou opeens "nothing" komen te staan... Dat komt toch niet zomaar als mijn iexplore overhoop ligt?
Ben ik toch gebanned geweest eventjes, en is die ban toevallig op 't moment dat ik rebootte opgeheven? En als ik gebanned was, waarvoor ??? Heb geen mail gehad enzo, en heb ook niet 't idee dat ik ergens iets doe/deed wat niet door de beugel kan...
Of was 't een bug in React? een fout van mezelf? een fout van een moderator die per ongeluk de banknop indrukte? iets anders?
'k weet 't niet meer
dacht dat ik gebanned was
'k wilde ff f5'en, en kreeg een 404... tja logisch, want GoT is de laatste tijd wat aan de trage kant... Maar hoe vaak ik ook f5 deed, het bleef een 404...
Naar de index gegaan, en op de huiskamer geklikt, 404
andere fora geklikt, 404
toen op de index een ctrl-f5 gedaan, en ik kreeg een pagina waarop dit stond:
code:
1
| nothing |
dus ook de tekst "nothing" erop

Per ongeluk trapte ik de stekker van mn computer er toen uit (
Maar wat ik me nou afvraag: Hoe kan er nou opeens "nothing" komen te staan... Dat komt toch niet zomaar als mijn iexplore overhoop ligt?
Ben ik toch gebanned geweest eventjes, en is die ban toevallig op 't moment dat ik rebootte opgeheven? En als ik gebanned was, waarvoor ??? Heb geen mail gehad enzo, en heb ook niet 't idee dat ik ergens iets doe/deed wat niet door de beugel kan...
Of was 't een bug in React? een fout van mezelf? een fout van een moderator die per ongeluk de banknop indrukte? iets anders?
'k weet 't niet meer