Hier draait al 1,5 jaar een Athlon 1GHz op een K7T Turbo (Rev.3). Een Linux-server. Ik was er erg tevreden mee tot vorige week de zaak opeens crashte. (Zie ook mijn bijdragen in andermans topic: PC met MSI KT7 Pro valt regelmatig uit.) Er bleken twee condensatoren van 2700 uF kapot te zijn.
Ik heb de twee kapotte condensatoren vervangen, maar nu wil Linux niet booten. (Blijft hangen na 'OK, booting the kernel'. Een Linux-bootflop geeft de melding:
No AT keyboard attached
Zou de keyboard controller door spanningspieken kaduuk zijn? Verder werkt alles goed. Ik zit er nu aan te denken een USB-keyboard aan te sluiten om te testen (maar die moet ik dan weer kopen). Heeft er iemand iets dergelijks meegemaakt of een tip voor me? Bedankt!
Edit: de vier LEDs branden groen...
Ik heb de twee kapotte condensatoren vervangen, maar nu wil Linux niet booten. (Blijft hangen na 'OK, booting the kernel'. Een Linux-bootflop geeft de melding:
No AT keyboard attached
Zou de keyboard controller door spanningspieken kaduuk zijn? Verder werkt alles goed. Ik zit er nu aan te denken een USB-keyboard aan te sluiten om te testen (maar die moet ik dan weer kopen). Heeft er iemand iets dergelijks meegemaakt of een tip voor me? Bedankt!
Edit: de vier LEDs branden groen...
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.