Beter 3D shoot 'em up gamez spelen @ haperende machine :?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb bij me eigen vaker gemerkt dat ik beter kan spelen als de machine waarop ik speel het net wel net niet haalt ( 25~ 45FPS ).

Nu heb ik b.v. een nieuwe videokaart gekocht en toen ik UT ging spelen ging het een stuk moeizamer dan met me ouwe kaart :?

oude kaart: 3dfx Voodoo5 5500 64MB AGP
nieuwe kaart: ATI Radeon 8500LE 64MB DDR AGP

Nu speel ik wel uns UT @ 4xFSAA om de videokaart flink te belasten en goed te kunnen spelen :+

Nu vroeg ik me af of dit iets 'in je hoofd' is of dat het gewoon zo is :?
Iig hele vage shit imho :o

edit: niet ALTIJD, maar meer op stroefe machine dan op erg soepele.

[ Voor 0% gewijzigd door Vinnie op 20-08-2002 23:11 . Reden: aanvulling ]

C:\>_

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:40
geen idee
speelde vroeger wel eens ooit UT op 480*320
speel het nu toch liever in 1024*768 :P

Verwijderd

ut is helemaal voor de voodoo serie gebouwt, dus daar draait het ook fenomenaal op

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2002 23:18 . Reden: nou jah, helemaal, zeg maar voormalijk voor de voodoo serie gebouwt ]

• Vinnie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:17:
ut is helemaal voor de voodoo serie gebouwt, dus daar draait het ook fenomenaal op
Bij mij dus niet... ( heb er ook een topic ooit voor geopend ). Voodoo5 presteerde net zo goed of slechter als Dual Voodoo2 in UT :?

Met me Radeon draait het veel soepeler

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

dat geval heb ik ook gehad met grand prix 3, langzamere beelden veel nauwkeuriger insturen etc.
maar als je online gaat heb je wel een nadeel denk ik

• Vinnie
  • Niet online
Mwoah, ligt aan het spel. Met instagib kun je problemen krijgen met hoge pings, maar stotterend ( hardware schuld ) lukt het me uitstekend hoor ;)

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Ik heb tijden Quake3 op 640*480 gespeeld, met letterlijk honderden fps, ik vind dat fijner spelen dan op de hoge resoluties (1024 and up). Het zal wel iets tussen de oren zijn dus :)

Verwijderd

Ik kan juist totaal niet spelen op lage framerates, loop me echt te ergeren als het minder dan 40 is, speel het liefst constant op 100 ofzo, beweegt je muis tenminste lekker

• Vinnie
  • Niet online
Hdez, dat lijkt me meestal ook 'normaal', maar bij mij schijnt het net andersom te zijn :? Vreemde zaak :{

Verwijderd

En nu hopen dat UT2k3 op mn pctje draait.........

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:14:
En nu hopen dat UT2k3 op mn pctje draait.........
ja.... ....want dan was deze offtopic post het posten waard? :?

:O

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

ik kan ook totaal niet spelen op een comp. met lage fr/s ... reargeer dan juist slecht ...

maar ik kan begrijpen dat als je race spellen speelt dat je dan beter ken insturen zoals hierboven al genoemd werd ... maar ik vind het iig errug irri ! (daarom ook net systeem upgegrade naar Leadtek Ti4400 en athlon XP2000+ en 512 DDR :D )

I don't ride fast, i fly low

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 15:26
lage fps kan ik absoluut niet tegen :)
ik erger me eraan, ik wil zelf altijd dat het loopt..desnoods op een lagere resolutie...
maarjah..met UT geen probs @ 1600x1200 32bit :Y)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

ik vind hoge fps ook het allerbeste net als iedereen.
Kan gewoon beter insturen.
Anders is de bocht er ineens of zo

Oh ja goede beeldkwaliteit heb ik ook liever.

• Vinnie
  • Niet online
jelmo schreef op 22 augustus 2002 @ 23:30:
ik kan ook totaal niet spelen op een comp. met lage fr/s ... reargeer dan juist slecht ...

maar ik kan begrijpen dat als je race spellen speelt dat je dan beter ken insturen zoals hierboven al genoemd werd ... maar ik vind het iig errug irri ! (daarom ook net systeem upgegrade naar Leadtek Ti4400 en athlon XP2000+ en 512 DDR :D )
Bij Racespellen vinnik het heeel erg irritant. Daar moet ik gewoon vloeiend kunnen spelen :?

Achjah... iemand ooit UT gespeeld op een S3 ViRGE 4MB PCI? Ik wel... kickuh, 15~20FPS @ software modus :P

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:53

SD5k

>4&X

al ns UT op een XT-tje geprobeert? Nee?... Ik ook niet
Pagina: 1