Ging even wat fout met posten. Ik heb een Asus a7v133 moederbord. Heb er altijd 1 pci netwerkkaart ingehad. Heb er nu een tweede bijgezet, maar hij wordt niet gevonden??
Het OS dat ik gebruik is win98SE. Heb al van alles geprobeerd (de kaart werkt wel gewoon in een andere pc en in het slot waar mijn eerste kaart zit) HEt is net of de overige PCI sloten niet gebruikt kunnen worden. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad???
Het OS dat ik gebruik is win98SE. Heb al van alles geprobeerd (de kaart werkt wel gewoon in een andere pc en in het slot waar mijn eerste kaart zit) HEt is net of de overige PCI sloten niet gebruikt kunnen worden. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad???
Wat zit er allemaal in je bak qua PCI kaarten? Heb je diverse sloten geprobeerd en dus de andere kaarten er uitgehaald/in een ander slot gestoken? Ziet Wintendo98 jouw NIC niet of ziet het BIOS 'm ook al niet?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
bij een netwerk kaart krijg je toch altijd zo'n floppy? misschien als je die erin propt en installeerd...... (just guessing...)
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Vat ik het correct samen als ik zeg dat de andere NIC gewoon werkt en dat deze ongeacht in welke PCI slot je het steekt niet herkend wil worden...
IMHO is de kans een stuk hoger dat deze NIC brak is dan toevallig alle ander PCI sloten. Maar post ff merk/type NIC en idd de info die Abbadon vraagt
IMHO is de kans een stuk hoger dat deze NIC brak is dan toevallig alle ander PCI sloten. Maar post ff merk/type NIC en idd de info die Abbadon vraagt
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
als de NIC gedetecteerd word in een ander PC dan zal de NIC niet kapot zijn
probeer eens de NIC die al in je PC in het slot waar je de nieuwe NIC in wil stoppen
probeer eens de NIC die al in je PC in het slot waar je de nieuwe NIC in wil stoppen
De nic is ok. Het probleem is gewoon dat mijn andere pci sloten niet werken. Indien ik het eerste slot pak is alles ok, pak ik een van de andere herkent ie gewoon geen nieuwe hardware op dat slot.
Verwijderd
probeer eens een bios reset naar de default waardes.
als het dan niet werkt heb je waarschijnlijk een brak mobo
als het dan niet werkt heb je waarschijnlijk een brak mobo
Vaag.. Heb je al geprobeerd om de BIOS te resetten of eventueel te flashen naar een nieuwere versie? Worden de kaarten die recentelijk in andere PCI sloten zijn geprikt ook herkend binnen de BIOS? (onderaan op die ene tabel, die direct na de POST op het beeldscherm tevoorschijn wordt getoverd).. Je kunt evt. de Pause toets indrukken om de tabel in alle rust te kunnen bekijken
Verwijderd
Misschien heeft ie wel een konflikt met die andere kaart... Haal die er eens uit.. En test het eens...
Pagina: 1