Ben op dit moment bezig met het overpompen van 18 Gb aan data, het gemiddelde bestand is 1 Gb groot. Als ik nu in mijn Taakbeheer kijk komt ie niet boven de 12,5% (zie afb.)

De bestanden gaan vanaf mijn server (w2k adv.srv.) over een Cisco Catalyst 2820 Switch via een Sitecom 10/100Mb Office Switch naar mijn werkstation (XP)
Alle kabels zijn gecertificeerde CAT5 kabels alle PC's en switches staan vast op 100Mbit Full Duplex geconfigureerd.
Processor Verbruik van mijn werkstation is gem. 8%
Processor Verbruik van mijn server is gem. 5%
Vrije geheugen (fysiek) van mijn werkstation is 132Mb
Vrije geheugen (fysiek) van mijn server is 40Mb
Ik gebruik in zowel mijn server als in mijn werkstation een Intel E100+ management adapter.
Vraag : Is dit normaal ?
Zo ja bedankt. Zo nee, hoe krijg ik het voor elkaar dat ie mijn netwerkverbinding optimaal benut.

De bestanden gaan vanaf mijn server (w2k adv.srv.) over een Cisco Catalyst 2820 Switch via een Sitecom 10/100Mb Office Switch naar mijn werkstation (XP)
Alle kabels zijn gecertificeerde CAT5 kabels alle PC's en switches staan vast op 100Mbit Full Duplex geconfigureerd.
Processor Verbruik van mijn werkstation is gem. 8%
Processor Verbruik van mijn server is gem. 5%
Vrije geheugen (fysiek) van mijn werkstation is 132Mb
Vrije geheugen (fysiek) van mijn server is 40Mb
Ik gebruik in zowel mijn server als in mijn werkstation een Intel E100+ management adapter.
Vraag : Is dit normaal ?
Zo ja bedankt. Zo nee, hoe krijg ik het voor elkaar dat ie mijn netwerkverbinding optimaal benut.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.