Ik heb een Iiyama Vision Master 17, een 17 inch dus.. het probleem is: Ik kan op een Ati Radeon8500 geen 1600x1200 aanzetten, althans ik kan het wel maar dan zie ik maar een deel van mijn desktop... als ik met de muis naar onder beweeg dan komt de rest er gewoon, maar gaat het bovenaan weer weg...
En dezelfde monitor werkt wel op een GeForce1 DDR (Asus)
Ik heb normaal een 19" Dell flatscreen op die Radeon8500 hangen en die kan wel 1600x1200 fatsoenlijk weergeven.. ook via google heb ik gevonden dat die Iiyama officieel 1600x1200 aan kan..
Ook het wijzigen van de refreshrate maakte geen verschil. Andere driver ook niet.. en via Powerstrip de resolutie wijzigen gaf precies hetzelfde resultaat.
(Ik neem die 17" altijd mee naar lanpartys, omdat die 19" redelijk zwaar is
, en dan is het vervelend om alle resoluties te moeten wijzigen naar 1280 omdat ik alle games speel op 1600x1200 op die 19"
En dezelfde monitor werkt wel op een GeForce1 DDR (Asus)
Ik heb normaal een 19" Dell flatscreen op die Radeon8500 hangen en die kan wel 1600x1200 fatsoenlijk weergeven.. ook via google heb ik gevonden dat die Iiyama officieel 1600x1200 aan kan..
Ook het wijzigen van de refreshrate maakte geen verschil. Andere driver ook niet.. en via Powerstrip de resolutie wijzigen gaf precies hetzelfde resultaat.
(Ik neem die 17" altijd mee naar lanpartys, omdat die 19" redelijk zwaar is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝