Hoe de knoppen v.d. logitech wheel mouse instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:53
Ik heb sinds vandaag een logitech mouseman wheel in huis liggen, maar ik zit met een klein probleempje: het lukt met niet goed om de duimknop en het scroll wieltje goed in te stellen....

Wie weet het antwoord op de volgende vragen:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het het wieltje gekoppeld wordt aan scroll_up en scroll_down zodat ie ook te gebruiken is in spellen, en hoe kan ik ervoor zorgen dat er op klikken gekoppeld wordt aan mousebutton3 clicken?

2. Hoe kan ik ervoorzorgen dat de duimknop zo gaat werken als ik wil: als ik hem koppel aan een willekeurige toets dan is het zo dat de actie pas (secundary fire wil ik er aan hangen) gebeurt als de knop wordt losgelaten en niet als hij wordt in gedrukt, hoe kan ik dit omdraaien?

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

drivers misschien?

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 14:38
Met Mouseware van Logitech kun je de gewenste instellingen instellen
Staat op de CD en op http://www.logitech.com

-

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmm, volgens mij heb je deze muis zeker stiekum van het net gedownload en heb je er nu geen drivers bij gekregen heh? :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Hielko
Jawel, ik heb de drivers wel :).

Maar die reg patch voor gamers lijkt me handig: dat fixt in iedergeval het scrollwiel probleem, nu moet er alleen nog iets te vinden zijn dat de duim knop reageerd als een normale toets op het toetsenbord...

Zoals ik al hierboven beschreven is is het nu zo dat een actie (bijv schieten) pas plaatsvind als ik de toets loslaat terwijl ik wil hebben dat het gebeurt als ik hem indruk, dat verhoogt de reactie tijd al snel met .1 seconden. En daarnaast maakt het, het inzomen met de sniper rifle in UT onmogelijk met de duimknop (of scroll wiel).. :(

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:19
He, ik herken dit probleem, sinds ik een muis heb van logitech en de bijbehorende drivers installeer kunnen spellen die scroll knop niet meer zien. Als je de 'standaard' drivers van windows gebruikt heb ik hier geen last meer van (lastig is wel dat je telkens eerst in het venster moet klikken voordat je daar kunt gaan scrollen)...

Verder goeie muis

• Hielko
Dat scroll probleem kun je oplossen om een registry hack neer te beamen van de logitech site (zie link hierboven). Maar waar ik nu nog meer zit is die duimknop: in spellen is het echt enorm vervelend dat ie zo regeerd.

Wie o wie weet of je dit kan veranderen, en zo ja hoe?

• Hielko
Er moet toch iemand zijn die al tegen dit probleem is aangelopen, toch?

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-12 13:42

GreeTz

took the red pill

ja hier ook dat problem, any help?

Alleen:           DE GROETJES

Pagina: 1