zie specs onderaan .
na 8 dagen begin ik moedeloos te worden ...
ik heb dus 2HD's erin hangen .
die met OS op master en met data op slave .
hardstikke mooi .....
na een bezeokje campzone 2002 begint die 2de HD raar te doen , op campzone nimda virusje opgelopen dus ik denk voor et te laat is branden die handel .
na een cd of 10 boot ik een x en wat denk je ..
hij wil niet meer samen opstarten .
met de OS schijf nog wel .
na veel geprobeer met die 2de schijf alleen ( hij wilde niet opstarten vanaf bootflop ) uiteindelijk na een Mobo reset toch gelukt , Win 98 erop en nero erop , alle data weggebrand ( 62 cd's van 700 mb )
vanmiddag die schijf geformateerd en sluit alles weer aan zoals et was .
op de OS schijf staat Win XP die wel alleen wil draaien ( zoals nu ) maar zodra ik die andere erbij hang boot ie en geeft ie na de bios ( die em wel herkent ) een blauw scherm ....
iemand die weet wat ik fout doe ?
ik dacht eerst dat het een virus was en dus alle data weggehaald en geformateerd maar hij blijft dezelfde fout geven ( alle moeite dus voor nix geweest )
dus de schijf alleen wil wel maar met zn 2en wil niet ?
na 8 dagen begin ik moedeloos te worden ...
ik heb dus 2HD's erin hangen .
die met OS op master en met data op slave .
hardstikke mooi .....
na een bezeokje campzone 2002 begint die 2de HD raar te doen , op campzone nimda virusje opgelopen dus ik denk voor et te laat is branden die handel .
na een cd of 10 boot ik een x en wat denk je ..
hij wil niet meer samen opstarten .
met de OS schijf nog wel .
na veel geprobeer met die 2de schijf alleen ( hij wilde niet opstarten vanaf bootflop ) uiteindelijk na een Mobo reset toch gelukt , Win 98 erop en nero erop , alle data weggebrand ( 62 cd's van 700 mb )
vanmiddag die schijf geformateerd en sluit alles weer aan zoals et was .
op de OS schijf staat Win XP die wel alleen wil draaien ( zoals nu ) maar zodra ik die andere erbij hang boot ie en geeft ie na de bios ( die em wel herkent ) een blauw scherm ....
iemand die weet wat ik fout doe ?
ik dacht eerst dat het een virus was en dus alle data weggehaald en geformateerd maar hij blijft dezelfde fout geven ( alle moeite dus voor nix geweest )
dus de schijf alleen wil wel maar met zn 2en wil niet ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!